Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (20780)
Vierailija kirjoitti:
Voi käydä pimppiin jos oikein ottaa shrimppii sisään. T. Emilia
Tämä ja 'lopeta'- viestit
eivät minulta. E
Vierailija kirjoitti:
Käsi emoji ei toiminut.
Eikä nämä.
Vierailija kirjoitti:
Missä olet, muru?
Makaan lattialla
Eikä seurannut
murulta kysyminen.
Poistun. E
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Tulisitko toimeen kaivattusi eksän kanssa?
En taida tuntea. Sitähän on vaikea tietää etukäteen miten se eksä tilanteeseen suhtautuisi.
Vierailija kirjoitti:
Missä olet, muru?
Ylitin itseni ja kävin kävelyllä. Hyytävän kylmä tuuli 💨💨🥶 kauniissa auringon paisteessa 🔆🔆🔆🔆
Katsokaa nyt hyvät ihmiset
tätä trölläyksen määrää
joka kerran > välittömästi
apajille saavuttuani.
Aivan älytöntä! 😵💫
Nyt menen.. 🖐💃👯
x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä olet, muru?
Makaan lattialla
Miksi?
Suriset mun päässä kuin kimalainen.
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa nyt hyvät ihmiset
tätä trölläyksen määrää
joka kerran > välittömästi
apajille saavuttuani.
Aivan älytöntä! 😵💫
Nyt menen.. 🖐💃👯
x
Apajat sulla on housuissas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselin jalkaani ja mietin sua.
Tällaisia ei mulle.
Nämä ei multa myöskään.
Vierailija kirjoitti:
Mua jännittää hieman kaivatun puolesta. Outoa? En tiedä.😅😊
Onko pääsemässä vihdoinkin pesän rakennus puuhiin?
En ollut nakkikiskalla.
En juuri koskaan osta
snägärimättöä tbh.
Nakki? Lol. 😅
Sanon miestä miesnaciksi.
Rullakebab runsain vihrein +
pepperonein maistuu joskus.
x
Vierailija kirjoitti:
Näinkö sut nakkikioskilla?
Tule niin vien sinut kahville
Ja nakkikioskille jatkoille
Siitä taksiin ja saatille
Tänä iltana ei tuu pakkeja
🎼 Martti Vainaa & Sallitut Aineet
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Tulisitko toimeen kaivattusi eksän kanssa?
Hänellä on ihana puoliso.
Käsi emoji ei toiminut.