Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viimeiset maksuhäiriömerkinnät poistui tänään. Ai että tätä ihanaa vapaudentunnetta!

Vihdoin
08.07.2023 |

Kalliit oppirahat maksettu, mutta velat on nyt maksettu ja heti puolen yön jälkeen poistui kaksi viimeistä maksuhäiriömerkintää. Nämäkin oli jo maksettu aiemmin, toinen peräti vuonna 2020, mutta oli jäänyt roikkumaan merkinnät. Soitin Intrumille missä nuo velat oli ja sieltä selvisi, että ne on maksettu ja laittoivat tiedon asiasta eteenpäin. Nykyään merkinnät poistuu kuukauden päästä. Ja ne poistuu oikeasti sinä päivänä kun on ilmoitettu vaikka olisi viikonloppu.

On tämä ihanaa ja helpottavaa! Samalla kun maksuhäiriömerkinnät poistui, niin mun luottoluokkakin nousi huonoimmasta toiseksi parhaimpaan. En sitten havainnut katsoa mitä tuo paras luokka vaatii.

Nyt voin siirtää äitini nimissä olevan puhelinliittymän omiin nimiini. Halpa auto miehen nimissä, mutta nyt senkin voi siirtää mun nimiin koska nyt saan siihen itse vakuutuksen.

Olen onnellinen, että selvisin tästä! Ei enää koskaan samaan kurimukseen!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon, hieno saavutus!!

Vierailija
2/11 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon, hieno saavutus!!

Kiitos! <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aika uniikki tapaus täällä vauvafoorumilla kun 99% on varattomuusmerkintä.

Vierailija
4/11 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit hehkuttaa tuota myös Facebookin velallisten tukiryhmässä. Onnea!

Vierailija
5/11 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hehkuttanut koska en kuulu tuollaiseen ryhmään. En edes tiennyt tuollaisesta ryhmästä. Joku toinenkin on siis saanut tänään vapauden. 

Vierailija
6/11 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En hehkuttanut koska en kuulu tuollaiseen ryhmään. En edes tiennyt tuollaisesta ryhmästä. Joku toinenkin on siis saanut tänään vapauden. 

Mitä useampi sen parempi!

Vierailija
7/11 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet aika uniikki tapaus täällä vauvafoorumilla kun 99% on varattomuusmerkintä.

Taidat nyt kyllä liioitella tuon prosenttiluvun kanssa todella pahasti. Vähän nyt realismia peliin.

Vierailija
8/11 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä hienompaa mun mielestä se, kun ei ole koskaan mitään maksuhäiriömerkintää ollutkaan 😊

Vierailija
9/11 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä hienompaa mun mielestä se, kun ei ole koskaan mitään maksuhäiriömerkintää ollutkaan 😊

Piti sitten tulla lyttäämään mut ja yrittää pilata mun ilo. Mene muualle pätemään.

Vierailija
10/11 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voitkin ottaa taas pikavipin, tai ostaa tavaroita osamaksulla! Vapaus, kunnes taas kosahtaa!

Vierailija
11/11 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt voitkin ottaa taas pikavipin, tai ostaa tavaroita osamaksulla! Vapaus, kunnes taas kosahtaa!

Mikä sun ongelma on? Kun täällä lukee aloituksia maksuhäiriöistä, niin aina joku tollo tulee siihen ilkkuman kuten sä. Eikö mene jakeluun, että kaikki maksuhäiriöiset ei halua uudestaan joutua vaikeuksiin. Selvästi kirjoitin aloitukseen, että ei enää uudestaan sitä kurimusta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi