Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (20780)
Vierailija kirjoitti:
Sä oot mun ilma jota hengitän. Miksi musta tuntuu että en saa happea kun en näe sinua. Olen itkenyt tänään ihan valtavasti.
Pakko oli lähteä juoksulenkille. Matkalla pydähdyin jostain syystä. Siinä katselin ympärilleni ja näin maassa perhosen. Se lähti tulemaan luokseni, kiipesi aina jalkaa pitkin, ja kiipesi siinä aina ylemmäs ja otin sen kädellenikin. Aina kun se tippui, vaikka kauemmaskin, se alkoi taas uudestaan tulemaan luokseni ja kiipesi minua pitkin ylemmäs. Tätä tapahtui 3-4 kertaa kunne se lennähti niitylle. Taisi tulla hajuni perässä kun hikoilin.. :) mutta silti tämä kohtaaminen liikutti mua ja jotenkin myös lohdutti. Oon ollut tänään todella tunteellinen ja ikävöin.
🤍.
Voi käydä pimppiin jos oikein ottaa shrimppii sisään. T. Emilia
Vierailija kirjoitti:
Katselin jalkaani ja mietin sua.
Keskimmäistä jalkaako?
Vierailija kirjoitti:
Lopeta.
En
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta.
En
👩🏼💻
👹
🗑
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta.
En
👩🏼💻
👹
🗑
Vaalea piru roskikseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselin jalkaani ja mietin sua.
Tällaisia ei mulle.
Oli just sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselin jalkaani ja mietin sua.
Keskimmäistä jalkaako?
Olen nainen 😅
Gallup
Tulisitko toimeen kaivattusi eksän kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Olispa jo tiistai klo 6.00
Mitä noin aikaisin tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Mua jännittää hieman kaivatun puolesta. Outoa? En tiedä.😅😊
Onko hän tiukassa tilanteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta.
En
👩🏼💻
👹
🗑
Vaalea piru roskikseen?
Mulla on ikävä mun vaaleaa pirua 😍
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta.
En
👩🏼💻
👹
🗑
Vaalea piru roskikseen?
Ei.
Viet minut aamuun uuteen, nm. 🤍
Vierailija kirjoitti:
Hieno päivä. Kaikilla on sama aurinko, sama pallo mutta eri elämät. Paitsi niillä, joilla se on yhteinen. Meillä ei ole, mutta yhteinen rakkaus on.
En tiennytkään että on yhteinen. 🤭
😍