Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
19.02.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (20780)

Vierailija
7621/20780 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harri? 

Ei, hän on ihana.

Vierailija
7622/20780 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää varmaan säätää aikatauluja uusiksi, jos tahdon nähdä kauvattua ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7623/20780 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi lähestyä minua mutta syy on sinussa.

Luettele vain kaikki, joihin olen syypää.

Kaikesta ei tarvitse vetää hernettä nenukkaansa, monesti asioissa on hyviäkin puolia. Ei kehitys jos ei hyväksy totuuksia.

Vierailija
7624/20780 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jali. 💕🥰

Vierailija
7625/20780 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusit multa vaan huomiota ja katosit sieltä heti kun näytin kiinnostukseni 👍

Mistä katosin?

Vierailija
7626/20780 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et halua mitään. Miksi muuta sanot? Jos haluaisit, kertoisit oikeassa elämässä, että se oli väärinkäsitys. Kun et kerro, pidät minut antamassasi tiedossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7627/20780 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivattu on älyttömän kaunis

Hänen SE on hyvin hyvin näyttävä näky. Huh. Aika tuhti jopa suomimummolle.

Vierailija
7628/20780 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi välttää ketjua, rotten apple effect...Öitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7629/20780 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kehitys jos ei hyväksy totuuksia.

 

Korjaus. Ei kehity.

Vierailija
7630/20780 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua, öitä 🤍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7631/20780 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytin sulle helvetin tulet, jotta näkisit taivaan. Rakastan sua Hanna. 

Vierailija
7632/20780 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä estyneisyys pebasta. Niin monia missattuja mahdollisuuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7633/20780 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi lähestyä minua mutta syy on sinussa.

Luettele vain kaikki, joihin olen syypää.

Kaikesta ei tarvitse vetää hernettä nenukkaansa, monesti asioissa on hyviäkin puolia. Ei kehitys jos ei hyväksy totuuksia.

Kaikesta? Jos tahallaan provosoi, ei kannata vetää hernettä siitä, että toinen provosoituu. En nyt kaipaa opetuksia vaan selitystä, mitä tarkoitit syyllä, joka on minussa. Tai anna olla. Ei tämä tästä mihinkään etene.

Vierailija
7634/20780 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivatun näkeminen niin sattumaa, uskomatonta ottaen huomioon sijainnin ;) Kuljetaan eri aikoja ilmeisesti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7635/20780 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielinkielin ja lässynlää. Vähemmästäkin oksettaa. 

 

Suosin totuuksia ja rehellistä vihapuhetta.

 

Sitten voikin joskus olla intohimoista tilannetta.

Vierailija
7636/20780 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinisilmäiselle miehelle pusuja. 

Vierailija
7637/20780 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et halua mitään. Miksi muuta sanot? Jos haluaisit, kertoisit oikeassa elämässä, että se oli väärinkäsitys. Kun et kerro, pidät minut antamassasi tiedossa.

Joku ajattelee sun puolesta.

Vierailija
7638/20780 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi lähestyä minua mutta syy on sinussa.

Luettele vain kaikki, joihin olen syypää.

Kaikesta ei tarvitse vetää hernettä nenukkaansa, monesti asioissa on hyviäkin puolia. Ei kehitys jos ei hyväksy totuuksia.

Kaikesta? Jos tahallaan provosoi, ei kannata vetää hernettä siitä, että toinen provosoituu. En nyt kaipaa opetuksia vaan selitystä, mitä tarkoitit syyllä, joka on minussa. Tai anna olla. Ei tämä tästä mihinkään etene.

Huomaatko käytöstäsi ollenkaan? Kaikki mistä et pidä on provosoimista. Ei sinulle voi puhua. Kyllä se tässä nyt oli.

Vierailija
7639/20780 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli tässä. Jätän sinut H enkä halua koskaan enää nähdä, sinä senkin omahyväinen narsisti. Tukehdu hapankorppuusi.

-J

Tämä ei minulta!

t. J

Ei minultakaan.

J myös

Vierailija
7640/20780 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusit multa vaan huomiota ja katosit sieltä heti kun näytin kiinnostukseni 👍

Sovitaan niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä