Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (20780)
Olet kuitenkin ihan ok ihminen. Olen tottunut rumuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Et voi lähestyä minua mutta syy on sinussa.
Kiitos
Vierailija kirjoitti:
K Y R P Ä
K Y R P Ä
K Y R P Ä
K Y R P Ä
K Y R P Ä
K Y R P Ä
K Y R P Ä
K Y R P Ä
K Y R P Ä
K Y R P Ä
K Y R P Ä
Ei minun mielessäni 👋
Minä saan pitää itsestäni. Minä saan pitää itseäni kauniina vaikka sinä et pitäisikään.
Elämä on vähän sellainen läsähtänyt suklaakakku. Latistaa mieltä mutta pakko maistella vähän jokaisesta kohdasta kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Olet kuitenkin ihan ok ihminen. Olen tottunut rumuuteen.
Menehän muualle, kun et ketään kaipaa.
Kaivattu on älyttömän kaunis
Hemmetin rankka viikko takana ja toinen samanlainen edessä. En millään jaksaisi lukea syyllistäviä tekstejä, kenelle ne sitten onkaan. Peace and love
Vierailija kirjoitti:
Muutanko aikataulua ja reittiä vai en? Kumpi on Sinulle parempi?
Älä muuta, nähdään edes silloin tällöin.
Join liikaa kahvia ja oksettaa ja väsyttää mut meen vielä kävelylle..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kuitenkin ihan ok ihminen. Olen tottunut rumuuteen.
Menehän muualle, kun et ketään kaipaa.
Eipä kuulu sinulle mitä kukakin tekee. Hanki oma elämä ja ronki sitä aikasi kuluksi.
En vetäis sua koskaan nenästä. Tai ehkä silleen varovasti. Hyvää yötä 🐑
Vee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutanko aikataulua ja reittiä vai en? Kumpi on Sinulle parempi?
Älä muuta, nähdään edes silloin tällöin.
Joku tunniste?
Ex arvosteli alusta alkaen, paljon löysi minusta epäkohtia. Kyllä se siitä, kaikesta selviää.
Vierailija kirjoitti:
Et voi lähestyä minua mutta syy on sinussa.
Luettele vain kaikki, joihin olen syypää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutanko aikataulua ja reittiä vai en? Kumpi on Sinulle parempi?
Älä muuta, nähdään edes silloin tällöin.
Joku tunniste?
Etkö jo usko. Kyselet niin kauan että saat haluamasi vastauksen.
Halusit multa vaan huomiota ja katosit sieltä heti kun näytin kiinnostukseni 👍
Et voi lähestyä minua mutta syy on sinussa.