Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (20780)
Näin susta unta M. Hymyilit.
Vierailija kirjoitti:
Näin susta unta M. Hymyilit.
Se oli vaan unta.
Ei ainoatakaan harhaa tänään, jes!
Hän on onnentyttö. Ei tarvitse pelätä, että mies katoaisi koskaan viereltä.
Vierailija kirjoitti:
Unohdit minut taas
En ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jää sinä huutamaan niihin kommentteihin. Minä lähden.
En ole huutanut ollenkaan. Hyvää matkaa ja tervetuloa takaisin!
Kiitos illan komiikkapläkäyksestä teille. Ootte kyllä varsinaisia untamoita. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Unohdit minut taas
tietäisitpä
Vierailija kirjoitti:
Hän on onnentyttö. Ei tarvitse pelätä, että mies katoaisi koskaan viereltä.
Ei vaan se ero teissä on että hän on naimen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksais pakata yksin, tuutko avuksi?
Mihin muutat?
Suunta on kohti ydintä.
Muutatko takas?
Vierailija kirjoitti:
Ei ainoatakaan harhaa tänään, jes!
Oot kuitenkin taas huutanut kaikille koko illan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin susta unta M. Hymyilit.
Se oli vaan unta.
Oh really??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on onnentyttö. Ei tarvitse pelätä, että mies katoaisi koskaan viereltä.
Ei vaan se ero teissä on että hän on naimen.
Mikäs minä sitten mielestäsi olen?
Mulla on hirveän kova ikävä sua 💔
Vierailija kirjoitti:
🤎😘💙
Ruskeasilmältä sinisilmälle. Onko mn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutanko aikataulua ja reittiä vai en? Kumpi on Sinulle parempi?
Muuta vaan. Taitaa olla paras kaikille ja tilanteelle myös.
Selvä. Sitten emme näe huomenna.
Toivottavasti ymmärrät.
Todellakin ymmärrän.
Laita vielä joku vinkki kellonajasta, jolloin yleensä tiet ovat kohdanneet. Jotta saan varmistuksen, että oikea henkilö alunperin vastasi.
18-20
Ei, ohi meni. Siis jos olet se, joka vastasi alunperin? En ole koskaan nähnyt häntä tuohon aikaan.
Sivusta olin. Sori.
Ok. Jospa alkuperäinen vastaisi.
7:30-8:15
Oletko sivusta?
No en ole. Kyllä nyt on parempi uskoa.
Höpö höpö. Olet sivusta.
No en kyllä ole, mutta annan olla. Kuinka voin tietää että oot sinä? täällä ei vaan voi kirjoittaa mitään.
Vitsi mikä mato! :D terveiset rimputtelijalle ;) sivusta
Pitäskö oikutella enemmän, niin olisin nainen?
Suunta on kohti ydintä.