Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (20780)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fritsu jäi muistoksi.
Nuppiin?
Kaulaan tietystikin...
Viha–rakkaussuhde tähän ketjuun.Välillä menee hermot täysin, mutta silti palaan.Syy löytyy yhdestä seitsemän kirjaimen sanasta.😉
Välimatka saattaa kasvaa mutta rakastan sinua yhtä lailla, luultavasti jopa enemmänkin.
Sinä vihasit sitä että pidit minusta.
Sinä vihasit omia tunteitasi.
Se koitui kohtaloksi meidän kohdallamme.
En usko että ulkonäköni oli oikeasti niin suuri tekijä.
Olit silti ruma sanoissasi. Muistan ne ikuisesti. Kiitos kuitenkin että pelastit niillä minut sinulta itseltäsi. Ethän edes sinä itse kestänyt itseäsi.
On vapauttavaa saada rakastaa itseään ilman ehdollistavia tekijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Sinä vihasit omia tunteitasi.
Mn? Nm? Nn?
Nättejä puhuttiin vaan kaivatun kaa.
Vierailija kirjoitti:
Musta olisi kyllä oikeastaan ihan kiva, jos mun asiani kuuluisivat sulle.
Mä en tiedä kestäisitkö jos kertoisin sulle kaikesta menneestä. Mutta yrittäisin tulevasta. Jos meillä olisi tuleva.
Herättäisin sut aamulla mun kanssa uuteen päivään. Aina uuteen alkuun. Aina uuteen tekemiseen ja olemiseen. Makaisin illalla vieressä ja kertoisin ne tunteet mistä en koskaan puhu kenellekään. Ne kaikista vaikeimmat hetket mistä kenellekään ei voi vain kertoa. Päällisin puolin olen ok ja olenkin sinut kaiken kanssa. Kaikesta ei vaan voi puhua.. se on liian vaikeaa. Ehkä olisit empaattinen olkapää ja ymmärtäisit draamailematta ja ihmettelemättä. Olisit vain hiljaa. Luulen, että olisit. Siksi pidänkin sinusta ettei sanoja aina tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Se koitui kohtaloksi meidän kohdallamme.
Kiitos tiedosta.
Vierailija kirjoitti:
Muistin sinua läsnäolevammaksi. Olit muuttunut erilaiseksi.
Milloin tämä oli?
Rumat sanasi soivat sisimmässäni. Rumat sanasi oksettivat minua. Rumat sanasi saivat minut näkemään todellisen sisimpäsi. Pidä vain rumuutesi hyvänäsi. Rakastan kauneutta ihmisissä. Sinussa ei sitä ollut riittävästi kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistin sinua läsnäolevammaksi. Olit muuttunut erilaiseksi.
Milloin tämä oli?
2020
Vierailija kirjoitti:
Olit silti ruma sanoissasi. Muistan ne ikuisesti. Kiitos kuitenkin että pelastit niillä minut sinulta itseltäsi. Ethän edes sinä itse kestänyt itseäsi.
Kiitos tiedosta.
Joskus kirjoitin, että sinua voi lähestyä, mutta luoksesi ei voi päästä. Nyt muotoisilisin, että sinua ei voi lähestyä, mutta minua voi.
Yritän.. viime aikoina on ollut vaikeaa. Et tosin huomaisi eroa entiseen. En ole yhtä taitava kuin sinä kuitenkaan.