Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (20780)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusit multa vaan huomiota ja katosit sieltä heti kun näytin kiinnostukseni 👍
Mistä katosin?
Ihan sama.
En jaksais pakata yksin, tuutko avuksi?
Vierailija kirjoitti:
En jaksais pakata yksin, tuutko avuksi?
En. Tuun.
Haluan puhua ihmisen kanssa joka kestää kuunnella normaaleja asioita eikä hermostu koko ajan kaikesta. Tai ylipäätään puhumisesta. Tai kysymisestä. Tai reagoimisesta. Tuntuu olevan mahdotonta.
Hiljaisuus vaivaa.
Reagoimattomuuskin vaivaa.
Ei saisi olettaa mutta ei niitä kysymyksiäkään saisi esittää.
Pitäisi lukea ajatuksia mutta ne luetaan kuitenkin aina väärin.
Ei saisi kiinnittää huomiota mutta sekin on väärin ja loukkaa tunteita.
Vähän on tässä ollut vaikea olla ja asioida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi lähestyä minua mutta syy on sinussa.
Luettele vain kaikki, joihin olen syypää.
Kaikesta ei tarvitse vetää hernettä nenukkaansa, monesti asioissa on hyviäkin puolia. Ei kehitys jos ei hyväksy totuuksia.
Kaikesta? Jos tahallaan provosoi, ei kannata vetää hernettä siitä, että toinen provosoituu. En nyt kaipaa opetuksia vaan selitystä, mitä tarkoitit syyllä, joka on minussa. Tai anna olla. Ei tämä tästä mihinkään etene.
Huomaatko käytöstäsi ollenkaan? Kaikki mistä et pidä on provosoimista. Ei sinulle voi puhua. Kyllä se tässä nyt oli.
Kaikesta ja aina ja jne. ei ole järin hyvää argumentointia. Aika kovia yleistyksiä onnistut vetämään. Kirjoita asiasi niin, että ei jää arvailun varaan. Ekaan lauseeseen olisi voinut kirjoittaa vaikka, että "syy on sinussa, koska XXXxXXXXx". Et sinäkään tykkää syyttelystä ilman perusteluita.
Yksin on jotenkin tosi hyvä olla.
Vierailija kirjoitti:
En jaksais pakata yksin, tuutko avuksi?
Mihin muutat?
Oothan sä nyt tosi söpö, vaikka en sitä sulle ole näyttänyt. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutanko aikataulua ja reittiä vai en? Kumpi on Sinulle parempi?
Älä muuta, nähdään edes silloin tällöin.
Joku tunniste?
Laita sinä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tämä estyneisyys pebasta. Niin monia missattuja mahdollisuuksia.
Mitä kaikkea olet missannut?
Jää sinä huutamaan niihin kommentteihin. Minä lähden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et halua mitään. Miksi muuta sanot? Jos haluaisit, kertoisit oikeassa elämässä, että se oli väärinkäsitys. Kun et kerro, pidät minut antamassasi tiedossa.
Joku ajattelee sun puolesta.
Mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Jää sinä huutamaan niihin kommentteihin. Minä lähden.
En ole huutanut ollenkaan. Hyvää matkaa ja tervetuloa takaisin!
Vierailija kirjoitti:
Jää sinä huutamaan niihin kommentteihin. Minä lähden.
Kannattaa varmasti poistua siinä kohtaa kun harhat on tuollaiset.
Vierailija kirjoitti:
Missä elämässä meillä olisi aikaa olla kahden? ;)
Oli ainoa pyyntö, toive tämä. Meille. Sulta.
Tää olisi mulle riittänyt vain.
Päivä ja yö sun kanssa.
Tiukkaan haliin jos pääsisi vielä.