Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (20780)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
👩🏫🔥🧡👨🏼🏫
Ketäs nää?
Opepari, tai pari opea.
Vierailija kirjoitti:
Kysyttiin eilen syitä hurjaan laihtumiseen. Saattaa olla ketoilun tulosta. Pari pikku paastoa. Karkasi kyllä käsistä, en suosittele. Iltaa kaikille kaipaajille ja omalle kaivatulle. Rakastan.
Pidä terveydestä huolta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomalla ihmisistä hyvää voi pettyä mutta aina voi muuttaa suuntaa.
t: kissa nainen plus 43 kattia.
Kissanainen ilman kissoja. Näin on ihan hyvä.
Kyllä sulla jälkikasvua on. Et ois muuten täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten löytää elämäänsä sopivia ihmisiä jos ei pidä kenestäkään tai halua uskoa hyvää kenestäkään.
Kannattaa aloittaa itsestä se tutustuminen ja olla rehellinen.Silloin on helpompi löytää kaltaisiaan.
Kyse olikin siitä etteivät jotkut vain halua hyväksyä ketään ihmisiä. Kunhan vain pohdin ihmisten tolloilua.
Hellää miestä kaipaan vierellein.
Tarjoisin siulle kaurapuuroa kaakaoituna ja maustamatonta jogurttia. Naiselle lounaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Hellää miestä kaipaan vierellein.
Täällähän minä, siua kaipaamassa.
Musta olisi kyllä oikeastaan ihan kiva, jos mun asiani kuuluisivat sulle.
Siinä tilanteessa karma purkaantui. Siitä pääsimme erkanemaan. Jokaisella täytyisi olla oma yksisarvinen.
K Y R P Ä
K Y R P Ä
K Y R P Ä
K Y R P Ä
K Y R P Ä
K Y R P Ä
K Y R P Ä
K Y R P Ä
K Y R P Ä
K Y R P Ä
K Y R P Ä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyttiin eilen syitä hurjaan laihtumiseen. Saattaa olla ketoilun tulosta. Pari pikku paastoa. Karkasi kyllä käsistä, en suosittele. Iltaa kaikille kaipaajille ja omalle kaivatulle. Rakastan.
Pidä terveydestä huolta..
Kyllä. Samoin sinä itse.
Samalla aaltopituudella olisi hyvä olla muuten ei tule mitään.
Vierailija kirjoitti:
Musta olisi kyllä oikeastaan ihan kiva, jos mun asiani kuuluisivat sulle.
Samoin.
Vierailija kirjoitti:
K Y R P Ä
K Y R P Ä
K Y R P Ä
K Y R P Ä
K Y R P Ä
K Y R P Ä
K Y R P Ä
K Y R P Ä
K Y R P Ä
K Y R P Ä
K Y R P Ä
pikku kille tuli pois 👋
Vierailija kirjoitti:
Fritsu jäi muistoksi.
Nuppiin?
Muistin sinua läsnäolevammaksi. Olit muuttunut erilaiseksi.
Kissanainen ilman kissoja. Näin on ihan hyvä.