Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (7880)
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa käyttää VPN:ää.
Tai liikkua Tor-yhteydellä.
Vierailija kirjoitti:
Kissojen käsittely on ihan oma taitonsa.
....mutta lopulta se kehrää vieressäsi tyytyväisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pinnalliset rakentavat talonsa kauniille paikalle ja sisustavat sen itseään miellyttäväksi. Hyvä ihminen ei moisesta piittaa, vaan valitsee kaatopaikan, jonne rakentaa sieltä löytyvistä materiaaleista itselleen käytännöllisen ja toimivan suojan piittaamatta lainkaan visuaalisuudesta. Hyvä ihminen ei loukkaa säätiloja pitämällä mitään keliä toista kauniinpana. Hyvä ihminen ei ole millään tavalla visuaalinen. Vain pinnalliset ovat. Pinta on aina paha, vain sen alla voi olla hyvyyttä. Ja hyvän pinnan alla ei koskaan.
En ole koskaan omassa elämässäni onneksi tuntenut ihmisiä, jotka kuvittelisivat, ettei pinnallinen ihminen voi olla hyvä ihminen tai hyvä ihminen voi olla pinnallinen. Huono ihminenhän voi olla myös vaikka minkälainen epäpinnallinen rotjake.
Jos on hyvä ihminen, on muutakin kuin pinnallinen. Eikä pinnallisella tarkoiteta sitä, että muu on toissijaista, kunhan näyttää hyvältä?
Siis tietenkin on muutakin. Ei kai kukaan kuvittele, että joku ihminen on yksiulotteinen eikä monipuolinen olento?
Kauniimpi ei voi koskaan olla mukavampi tai sopivampi. Aina menee niin, että vähemmän kaunis on sisältä parempi ja kauniimman ottanut on vain pinnallinen.
Jos olet sisältä kaunis niin kaunistut ulkoisestikin toisille.
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto mitä juttuja :D
Jep, toisille on ylivoimaisen vaikeaa sisäistää ketjun otsikko.
Terveiset ihanalle ja älykkäälle miehelle 💗
Tulet rakastamaan minua, ja tulet rakastamaan lapsiani.
Vierailija kirjoitti:
Kauniit on harvoin katkeria.
Ja toisinkin päin
Vierailija kirjoitti:
Jos olet sisältä kaunis niin kaunistut ulkoisestikin toisille.
Ja toisinpäin eli sisäinen rumuus pilaa ulkonäköä
Kyllä tämäkin paikka on näköjään sellainen kusimuropalsta että parempi kyllä hypätä taustalle, ja alkaa katkerana nillittämään ja kuittailemaan toisille. Toivon että tänne tulee rekkautumispakko tulevaisuudessa. Itse allekirjoitan viestini, jotta ei tulisi kirjoiteltua ihan mitä sattuu.
Hyvät illat, yöt, loppuvuosi, ja tulevaisuus ihanimmalle. Oot edelleen tärkeä, vaikka tuon merkitys on tässä ajan saatossa mennytkin näköjään jo säälittävyyden puolelle.
Myös niille jotka kaipaatte täällä positiiviseen sävyyn, toivottelen hyvät jatkot koska siihen (käsittääkseni) tämä palsta on luotu.
Varmaan lueskelen tätä silloin tällöin mutta en kirjoittele, kun ei se elämä tämänkään haihattelun lopettamisella lopu.
Kieltämättä välillä harhat on iskeneet ja olen kuvitellut hänen täällä kirjoittava jotain kaunista, mutta nykyään tämä tuntuu sellaiselta ilkeältä oksentamiselta että pelottaa ”omia” yhtään mitään.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on ainakin pakko keskittyä välillä tietoisesti ihan kevyisiin ja pinnallisiin asioihin, muuten tavallaan henkisesti väsyy. Mieli käy raskaaksi, jos on muutenkin siihen taipumusta, että uppoaa syvälle.
Juuri tämä väärinkäsitys syntyy, kun syvää suhdetta ei ole.
Helppous ja pinnallisuus eivät aina kulje käsi kädessä.
Totta, lähti keskeneräisenä toi ajatus. Itse asiassa pinnallisesta näkökulmasta elämä voi olla raskaampaa, koska se voi johtaa tietynlaisiin jatkuviin paineisiin.
Ne, jotka tuovat hyvyyttään näkyvästi esille, tuskin ovat hyviä. Tai ne, jotka paistattelevat valokeilassa.
Lähetin terapeutille esimerkin ns. terapiapokesta 🤭
Jos on hyvä ihminen, on muutakin kuin pinnallinen. Eikä pinnallisella tarkoiteta sitä, että muu on toissijaista, kunhan näyttää hyvältä?