Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (7880)
Miksi se oli niin raskas sulle? Jaettu taakka ei tunnu niin raskaalta. Jo pelkkä puhuminen voi keventää.
Vierailija kirjoitti:
Sainko sulta aineettoman lahjan? 😍
Ostin jo nimissäsi vuohen Afrikkaan. Ole hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä tuksulle. Tekisi mieli ostas per/cettäsi mutten kehtaa..!
Onko myynnissä?
Vierailija kirjoitti:
Oon sekä pinnallinen että syvällinen..
Tää tarkotti siis sitä, että ensin koskettaa pintaa ja sitten menee syvemmälle. ;)
Kauneus on tärkeä elämänarvo.
On selvää, että ei ole lainkaan syytä katsoa peiliin, jos kiinnostuksen kohde on valinnut itselleen kauniimman puolison ja siitä on katkeroiduttu. Koska eihän se sellainen voi olla hyvä ihminen, joka toimii omien asioidensa kanssa kuten itse haluaa. Pitäisi tehdä kuten palstalainen tahtoo, tietenkin.
Se mitä on sisällä ja ajatuksissa, heijastuu myös ulospäin. Lämpimät ihmiset ovat usein myös kauniita, jokainen omalla tavallaan. Ihminen on kokonaisuus, kaikki vaikuttaa kaikkeen. 🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sainko sulta aineettoman lahjan? 😍
Ostin jo nimissäsi vuohen Afrikkaan. Ole hyvä!
Hienoa! Kiitos lahjasta. 🤗 Ajattelin hymylahjaa, kun näytti sellaiselta.
Musta tuntuu että olen masentunut. Ajatteletkohan mua koskaan, vai oletko edes noteerannut että olen olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on tärkeä elämänarvo.
Hyvyys, kauneus ja totuus. Antiikin ajan kolme perusarvoa. Käyttökelpoiset edelleen. 🌷🌷🌷
Se selvisikin jo, että ulkonäöstä ei saa välittää tuon taivaallista. Mutta miten on, saako hygienista? Onko vähemmän pinnallista olla ihastumatta pahalle haiseviin vai pitäisikö sekin jättää vaille huomiota?
Saat pitää minua kauniina, jos haluat. Minäkin pidän sinua. Kai miehestäkin voi sanoa niin.
Jos maailman loppu tulee, niin eniten harmittaa oma säädyllinen sulkeutuneisuus ja se, että en päässyt maistamaan pyhintä. 😢
Vierailija kirjoitti:
Pinnalliset rakentavat talonsa kauniille paikalle ja sisustavat sen itseään miellyttäväksi. Hyvä ihminen ei moisesta piittaa, vaan valitsee kaatopaikan, jonne rakentaa sieltä löytyvistä materiaaleista itselleen käytännöllisen ja toimivan suojan piittaamatta lainkaan visuaalisuudesta. Hyvä ihminen ei loukkaa säätiloja pitämällä mitään keliä toista kauniinpana. Hyvä ihminen ei ole millään tavalla visuaalinen. Vain pinnalliset ovat. Pinta on aina paha, vain sen alla voi olla hyvyyttä. Ja hyvän pinnan alla ei koskaan.
Pinnalliset ihmiset tunnistaa siitä, että he ulkoilevat pelkästään kauniilla ilmalla. Tai uivat pelkästään lämpimässä vedessä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se oli niin raskas sulle? Jaettu taakka ei tunnu niin raskaalta. Jo pelkkä puhuminen voi keventää.
Oli se. Pahinta on huomata että ihminen jonka luulit tunteneesi, osoittautuukin muuksi. On hän kuitenkin ollut mulle tärkein ihminen ja paljon on koettukin.
Vierailija kirjoitti:
Pinnalliset rakentavat talonsa kauniille paikalle ja sisustavat sen itseään miellyttäväksi. Hyvä ihminen ei moisesta piittaa, vaan valitsee kaatopaikan, jonne rakentaa sieltä löytyvistä materiaaleista itselleen käytännöllisen ja toimivan suojan piittaamatta lainkaan visuaalisuudesta. Hyvä ihminen ei loukkaa säätiloja pitämällä mitään keliä toista kauniinpana. Hyvä ihminen ei ole millään tavalla visuaalinen. Vain pinnalliset ovat. Pinta on aina paha, vain sen alla voi olla hyvyyttä. Ja hyvän pinnan alla ei koskaan.
En ole koskaan omassa elämässäni onneksi tuntenut ihmisiä, jotka kuvittelisivat, ettei pinnallinen ihminen voi olla hyvä ihminen tai hyvä ihminen voi olla pinnallinen. Huono ihminenhän voi olla myös vaikka minkälainen epäpinnallinen rotjake.
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa alkuiltaa kaivatulleni !
Saako lukea Rattoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pinnalliset ihmiset tunnistaa siitä, että he ulkoilevat pelkästään kauniilla ilmalla. Tai uivat pelkästään lämpimässä vedessä.
Jep. Ja salassa.
Onko nm, mn vai mm?