Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (7822)
Ajattelin ruveta kaivatun terapeutiksi, tiedättehän, potilaat usein rakastuu terapeuttihinsa
Huomenna nähdään rakas. On ollut ikävä.
Hyvä ihminen tuo sydämensä hyvyyden varastosta esiin hyvää, paha ihminen tuo pahuutensa varastosta esiin pahaa. Mitä sydän on täynnä, sitä suu puhuu.
"Varmaan fru speciallärare." Oli muuten sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Ne, jotka tuovat hyvyyttään näkyvästi esille, tuskin ovat hyviä. Tai ne, jotka paistattelevat valokeilassa.
Vain pahuutta ei pidä paljastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet sisältä kaunis niin kaunistut ulkoisestikin toisille.
Ja toisinpäin eli sisäinen rumuus pilaa ulkonäköä
Sairaudetkin voivat pilata ulkonäköä, vaikka olisi hyvä ihminen. Rumuus ei tarkoita aina sitä, että olisi paha ihminen. Rumuuteen vaan aina liitetään kaikkea negatiivista.
Tai sitten esimerkiksi narsisti (paha ihminen, esiintyy hyvänä) on voinut syödä elinvoimaa uhriltaan. Ei ole niin yksinkertaista. Ympäristökin vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin ruveta kaivatun terapeutiksi, tiedättehän, potilaat usein rakastuu terapeuttihinsa
Saisit hoitaa mun cunniphobiaa. Altistushoito on kuulemma ratkaisu...
Vierailija kirjoitti:
Onkohan meillä kehollista synkroniaa? On niin erityinen tunne🤔
Sill ei ole mitään väliä koska olet varattu.
Vierailija kirjoitti:
Ensin kärpänen, sitten koira, seuraavaksi terapeutti? Nousujohteista ainakin! 🥰
Vierailija kirjoitti:
Ah, pakko keittää kahvit
Sama, leiposin just korvapuusteja.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämäkin paikka on näköjään sellainen kusimuropalsta että parempi kyllä hypätä taustalle, ja alkaa katkerana nillittämään ja kuittailemaan toisille. Toivon että tänne tulee rekkautumispakko tulevaisuudessa. Itse allekirjoitan viestini, jotta ei tulisi kirjoiteltua ihan mitä sattuu.
Hyvät illat, yöt, loppuvuosi, ja tulevaisuus ihanimmalle. Oot edelleen tärkeä, vaikka tuon merkitys on tässä ajan saatossa mennytkin näköjään jo säälittävyyden puolelle.
Myös niille jotka kaipaatte täällä positiiviseen sävyyn, toivottelen hyvät jatkot koska siihen (käsittääkseni) tämä palsta on luotu.
Varmaan lueskelen tätä silloin tällöin mutta en kirjoittele, kun ei se elämä tämänkään haihattelun lopettamisella lopu.
Kieltämättä välillä harhat on iskeneet ja olen kuvitellut hänen täällä kirjoittava jotain kaunista, mutta nykyään tämä tuntuu sellaiselta ilkeältä oksentamiselta että pelottaa ”omia” yhtään mitään.Kalle
Tsemppiä sulle Kalle! sivu
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu että olen masentunut. Ajatteletkohan mua koskaan, vai oletko edes noteerannut että olen olemassa.
Tiedoksi ainakin, että etäkaivattuni pyörii ajatuksissa joka päivä. Mietin, mitähän hän puuhaa tälläkin hetkellä, missähän kulkee, toivottavasti voi hyvin jne. Kunpa näkisimmekin.
Vierailija kirjoitti:
Mun on ainakin pakko keskittyä välillä tietoisesti ihan kevyisiin ja pinnallisiin asioihin, muuten tavallaan henkisesti väsyy. Mieli käy raskaaksi, jos on muutenkin siihen taipumusta, että uppoaa syvälle.
Kaikkien kanssa ei pääse pintaa syvemmälle. Tarvitaan tietynlaista yhteyttä ihmiseen onnistuakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet sisältä kaunis niin kaunistut ulkoisestikin toisille.
Ja toisinpäin eli sisäinen rumuus pilaa ulkonäköä
Sairaudetkin voivat pilata ulkonäköä, vaikka olisi hyvä ihminen. Rumuus ei tarkoita aina sitä, että olisi paha ihminen. Rumuuteen vaan aina liitetään kaikkea negatiivista.
Tai sitten esimerkiksi narsisti (paha ihminen, esiintyy hyvänä) on voinut syödä elinvoimaa uhriltaan. Ei ole niin yksinkertaista. Ympäristökin vaikuttaa.
No mä en ole nähnyt rumia ihmisiä muutoin kuin käytöksensä ja asenteidensa kautta sellaisiksi muuttuneita
Mitä eikö kukaan korjannut sekunnissa , että leivoin ei leiposin.Olen pettynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan meillä kehollista synkroniaa? On niin erityinen tunne🤔
Sill ei ole mitään väliä koska olet varattu.
Tämäkin yksi tapa kalastella. Ampua haulikolla koko päivä.
Mulla on aika suisidaalinen rohkeus netissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä vielä hän joka kaipasi pari vuotta sitten kuvia lähettänyttä?
Juu, paitsi ei hän mulle niitä kuvia lähettänyt vaan muusta kyse.
Ai missäs ne oli?
Netissä
Sepä oli omaperäinen paikka. Mitä kuvissa oli?
Mutta eikö tuokin ole parempi kuin ottaa kunnia toisten ajatuksista? M miehelle.