Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (8147)
Onko täällä vielä hän joka kaipasi pari vuotta sitten kuvia lähettänyttä?
Tää kuulostaa siltä että nyt on suhteet melko sotkussa, ja yrittää silti pitää kaikki ovet auki.
Vierailija kirjoitti:
Tää kuulostaa siltä että nyt on suhteet melko sotkussa, ja yrittää silti pitää kaikki ovet auki.
Mitkä suhteet? Näetkö suhteita jossain muualla ku mielikuvituksessas? Mulla oo mitään suhteita mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Isän rakas pieni prinsessa👑
Tulet tuntemaan paljon rakkautta, ja monet ihmiset tulevat rakastamaan sinua.
Vaikka en saanut isällistä rakkautta, minusta silti kasvoi itse isä.
Mies
Mutta hauskintahan tässä on se että kun riittävästi harhailee, niin huomaakin että täällä on useita tuttuja. Se on ehkä merkki että kannattaa vähentää. Itse olen ollut täällä jo niin pitkään että kuvittelen kaikki tutut tänne.
Vierailija kirjoitti:
Juu, paitsi ei hän mulle niitä kuvia lähettänyt vaan muusta kyse.
Vierailija kirjoitti:
En edes tiedä, mikä syy tai identiteetti minulla on jäädä tänne näin pitkäksi aikaa. Minulla ei ole ketään, jota kaipaisin, eikä kukaan välitä minusta. Tarkkailijana vaeltelen täällä.😅
Varmaan toi tarkkailijuus. Nettipalstoille/somen kommenttikenttiin/lehtien kommentteihin/ryhmächatteihin ymv. on helppo addiktoitua, jos on sosiaalisen tarkkailijan vikaa ja vilkas sosiaalinen mieli joka kaipaa stimulaatiota. Paras olisi ilman ruutuja, paitsi jos sinulla ei ole ketään, niin ei se varmaan silloin niin haittakaan - paitsi ruuduilla kökkimällä estät myös itseäsi saamattakaan ketään.
Pinnalliset ihmissuhteet eivät voi täyttää sydämesi sisällä olevaa rakkauden tyhjyyttä. Edes verisiteet eivät voi hallita yksinäistä, tyhjää sielua, jota rakkaus ei ole koskaan ravinnut.
Tämä elämä tarvitsee vain yhden kokemuksen siitä, että on arvokas tässä maailmassa.
Kiittos
Jännä, etten ollut inhokkilistalla, vaikka olen kirjoitellut hänelle yli 2000 päivää.
Onkohan kaivattuni pyöräilemässä?
Vierailija kirjoitti:
En omista pyörää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isän rakas pieni prinsessa👑
Tulet tuntemaan paljon rakkautta, ja monet ihmiset tulevat rakastamaan sinua.
Tyyliin narsku isänä takaa lapselle paljon muuta, kuin onnea.
- Sivu.
Ja vääränlainen kuplakinjan se on, jossa lapsi parka joutuu kasvamaan.
Se kupla kun on hovi.
Vihaan pyöräilyä ja pyöräileviä spede-speedoja.
Vierailija kirjoitti:
Jännä, etten ollut inhokkilistalla, vaikka olen kirjoitellut hänelle yli 2000 päivää.
Jotkut onnistuvat häviämään massaan.
Kissojen käsittely on ihan oma taitonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vois kyllä pumpata ilmat renkaisiin ja kokeilla ajamista, kun lakaisukone kävi. Kylmää kyytiä, satulan lämmitinkin olis tarpeen.
Luulin aina että et ole pinnallinen, mutta sori kun olin väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, paitsi ei hän mulle niitä kuvia lähettänyt vaan muusta kyse.
Ai missäs ne oli?
Täällä on nyt kyllä jollakin mennyt pahasti tunteisiin, tai sitten taitaa tulla todellinen luonne esiin. Terävä kieli voi olla mutta, tässä on nyt kyllä jotain muuta.