Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
19.02.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (3069)

Vierailija
661/3069 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina välillä muistuu  ihan omituisista asiayhteyksistä yhtäkkiä mieleen jotain vuosikaudet sitten unohtuneita hetkiä sinuun liittyen. Selasin jonkun suurperheen äidin instaa, ja siellä oli mainittu miten vauvan ensimmäiset potkut on aina yhtä pysäyttäviä. Siitä ensimmäinen ajatus joka tuli mieleen oli jostain syystä hetki, kun istuin sua melkein vastapäätä pöydässä ja luulin kuulevani, että kuiskasit ystävällesi innostuneesti että Se potkii Mutta en ollut yhtään varma, että kuulinko vain sittenkin ihan omiani, kun olin niin varma että olit raskaana ja etsin sille vain vahvistavia merkkejä. Tosin oikeassahan sitten olin. Mutta vieläkään en tiedä sanoitko noin oikeasti vai kuulinko omiani.

Tämä ei minun. Olisiko klassinen trölläys..

Katsokaa 1. rivi ja tahallinen tuplis.

Boom. E

Ei ollut trölläys ja mikä ihmeen tuplis?  Tykkään vain pohdiskella kaiken näköistä, mutta ihan kai hyvä kuulla, että jotkut ottaa mun ajatukset ilmeisesti loukkaavina, kun tröllinä pitää. Aina jotenkin ajattelen, että minun ja kaivattuni välillä on niin sama aaltopituus ja ymmärrys, että hän ymmärtäisi eikä loukkaantuisi, mutta saattaispa oikeasti loukkaantuakin, jos tekin loukkaannutte.

t. tuon viestin kirjoittaja.

Vierailija
662/3069 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuplis-Tyllerö,

puhu seinälle.

Ei mene läpi. x

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/3069 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuplis-Tyllerö,

puhu seinälle.

Ei mene läpi. x

Niin no sinähän tunnetusti epäilet kaikkea. Ihan sama oikeastaan mulle mitä epäilet. Viesti ei ollut kuitenkaan sulle.

Vierailija
664/3069 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki on nykyään vain tuolla tositarkoituksella ketjussa? Meinasin kirjoittaa että miksi kaikki kaipaa tositarkoituksella nykyään, mutta eihän ne kaikki taida kaivata edes. Samanlainen ohisteluketju taitaa olla kuin tämäkin oli ennen.

Vierailija
665/3069 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummassakohan ketjussa sinä käyt.

Vierailija
666/3069 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan käy täällä, mutta kirjoitin tänne eilen sulle ja ehkä jatkan täällä sitten. Aina toki mietin, että milloinhan sais lopetettua kokonaan. Pitäis kai koittaa taas panostaa kävelyillä käymiseen, kun ei tässä muuhunkaan rohkeutta ole. Vaikka sekin on niin turhaa kyllä.

Vierailija
667/3069 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki on nykyään vain tuolla tositarkoituksella ketjussa? Meinasin kirjoittaa että miksi kaikki kaipaa tositarkoituksella nykyään, mutta eihän ne kaikki taida kaivata edes. Samanlainen ohisteluketju taitaa olla kuin tämäkin oli ennen.

Koska kaikki on siellä niin kaikki on siellä. Ite olin tässä ketjussa pari päivää ja ihmettelin hiljaisuutta. Sit löysin sinne aktiiviseen ketjuun enkä tietenkään enää kirjoitellu täällä, ku ei täällä ketään käy

Vierailija
668/3069 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ois kyllä rauhallinen ketju kaipailla. Ei tarvi lukea sivukaupalla muiden viestejä ja tappeluja. Jos vain kaivattu löytäis tänne.

Vierailija
669/3069 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tositarkoituksella ketjun tarkoitus oli, että siellä ei kirjoitella aiheen vierestä, vain aitoa kaipausta. On vähän vesittynyt sen niiden idea siellä nykyään 😂

Vierailija
670/3069 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

22.22 sai toivoa. Nähdään pian, jooko?

Vierailija
671/3069 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi *****. Se aika ehti just vaihtua.

Vierailija
672/3069 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis nähdä ilmeisesti :(

Vierailija
673/3069 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö meidän keksiä joku oma kieli? Sillä vois sitten kirjoitella vaikka mitä eikä muut ymmärtäis mitään. Sehän ois ratkaisu kaikkiin ongelmiin. Hyvin tarkan tapaamisajan ja -paikan sais sillä sovittua. Mutta miten keksiä se kieli?

Vierailija
674/3069 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus tositarkoituksella ketjun tarkoitus oli, että siellä ei kirjoitella aiheen vierestä, vain aitoa kaipausta. On vähän vesittynyt sen niiden idea siellä nykyään 😂

Koska se aiempi kaipausketju suljetyiin ja kaikki uudet alut joku heti poistatti, niin ei ollut muuta mahista kuin jäädä tositarkoitusketjuun. Ja nyt sit jengi on jäänyt sinne.

Vierailija
675/3069 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti törmäisin sinuun, niin en keksisi varmaan enää edes sanottavaa. Oon pitänyt meidän törmäämistä jo niin pitkään epätodennäköisenä, että en ole enää edes aikoihin miettinyt mitä haluaisin sanoa. 

Vierailija
676/3069 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan sitä hetkeä, kun näemme!

Vierailija
677/3069 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ois kyllä rauhallinen ketju kaipailla. Ei tarvi lukea sivukaupalla muiden viestejä ja tappeluja. Jos vain kaivattu löytäis tänne.

Jep.

Vierailija
678/3069 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oikeasti törmäisin sinuun, niin en keksisi varmaan enää edes sanottavaa. Oon pitänyt meidän törmäämistä jo niin pitkään epätodennäköisenä, että en ole enää edes aikoihin miettinyt mitä haluaisin sanoa. 

Voi, kunpa olisinkin törmännyt tai edes nähnyt edes vilaukselta kaivattua pitkän odotuksen jälkeen nyt alkuviikolla, kun olen paikkakunnalla.  Pian on taas lähdettävä.

Vierailija
679/3069 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan sitä hetkeä, kun näemme!

Olen odottanut myös.

Vierailija
680/3069 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, mikä ihme sussa vetää puoleensa ja tulet ajatuksiini vähän väliä. Merkillistä🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi