Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (3069)
Tuplis-Tyllerö,
puhu seinälle.
Ei mene läpi. x
Vierailija kirjoitti:
Tuplis-Tyllerö,
puhu seinälle.
Ei mene läpi. x
Niin no sinähän tunnetusti epäilet kaikkea. Ihan sama oikeastaan mulle mitä epäilet. Viesti ei ollut kuitenkaan sulle.
Miksi kaikki on nykyään vain tuolla tositarkoituksella ketjussa? Meinasin kirjoittaa että miksi kaikki kaipaa tositarkoituksella nykyään, mutta eihän ne kaikki taida kaivata edes. Samanlainen ohisteluketju taitaa olla kuin tämäkin oli ennen.
Kummassakohan ketjussa sinä käyt.
Et varmaan käy täällä, mutta kirjoitin tänne eilen sulle ja ehkä jatkan täällä sitten. Aina toki mietin, että milloinhan sais lopetettua kokonaan. Pitäis kai koittaa taas panostaa kävelyillä käymiseen, kun ei tässä muuhunkaan rohkeutta ole. Vaikka sekin on niin turhaa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki on nykyään vain tuolla tositarkoituksella ketjussa? Meinasin kirjoittaa että miksi kaikki kaipaa tositarkoituksella nykyään, mutta eihän ne kaikki taida kaivata edes. Samanlainen ohisteluketju taitaa olla kuin tämäkin oli ennen.
Koska kaikki on siellä niin kaikki on siellä. Ite olin tässä ketjussa pari päivää ja ihmettelin hiljaisuutta. Sit löysin sinne aktiiviseen ketjuun enkä tietenkään enää kirjoitellu täällä, ku ei täällä ketään käy
Tämä ois kyllä rauhallinen ketju kaipailla. Ei tarvi lukea sivukaupalla muiden viestejä ja tappeluja. Jos vain kaivattu löytäis tänne.
Joskus tositarkoituksella ketjun tarkoitus oli, että siellä ei kirjoitella aiheen vierestä, vain aitoa kaipausta. On vähän vesittynyt sen niiden idea siellä nykyään 😂
22.22 sai toivoa. Nähdään pian, jooko?
Voi *****. Se aika ehti just vaihtua.
Pitäiskö meidän keksiä joku oma kieli? Sillä vois sitten kirjoitella vaikka mitä eikä muut ymmärtäis mitään. Sehän ois ratkaisu kaikkiin ongelmiin. Hyvin tarkan tapaamisajan ja -paikan sais sillä sovittua. Mutta miten keksiä se kieli?
Vierailija kirjoitti:
Joskus tositarkoituksella ketjun tarkoitus oli, että siellä ei kirjoitella aiheen vierestä, vain aitoa kaipausta. On vähän vesittynyt sen niiden idea siellä nykyään 😂
Koska se aiempi kaipausketju suljetyiin ja kaikki uudet alut joku heti poistatti, niin ei ollut muuta mahista kuin jäädä tositarkoitusketjuun. Ja nyt sit jengi on jäänyt sinne.
Jos oikeasti törmäisin sinuun, niin en keksisi varmaan enää edes sanottavaa. Oon pitänyt meidän törmäämistä jo niin pitkään epätodennäköisenä, että en ole enää edes aikoihin miettinyt mitä haluaisin sanoa.
Odotan sitä hetkeä, kun näemme!
Vierailija kirjoitti:
Tämä ois kyllä rauhallinen ketju kaipailla. Ei tarvi lukea sivukaupalla muiden viestejä ja tappeluja. Jos vain kaivattu löytäis tänne.
Jep.
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti törmäisin sinuun, niin en keksisi varmaan enää edes sanottavaa. Oon pitänyt meidän törmäämistä jo niin pitkään epätodennäköisenä, että en ole enää edes aikoihin miettinyt mitä haluaisin sanoa.
Voi, kunpa olisinkin törmännyt tai edes nähnyt edes vilaukselta kaivattua pitkän odotuksen jälkeen nyt alkuviikolla, kun olen paikkakunnalla. Pian on taas lähdettävä.
Vierailija kirjoitti:
Odotan sitä hetkeä, kun näemme!
Olen odottanut myös.
Mietin, mikä ihme sussa vetää puoleensa ja tulet ajatuksiini vähän väliä. Merkillistä🤔
Ei ollut trölläys ja mikä ihmeen tuplis? Tykkään vain pohdiskella kaiken näköistä, mutta ihan kai hyvä kuulla, että jotkut ottaa mun ajatukset ilmeisesti loukkaavina, kun tröllinä pitää. Aina jotenkin ajattelen, että minun ja kaivattuni välillä on niin sama aaltopituus ja ymmärrys, että hän ymmärtäisi eikä loukkaantuisi, mutta saattaispa oikeasti loukkaantuakin, jos tekin loukkaannutte.
t. tuon viestin kirjoittaja.