Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (3069)
Olet minulle kuin jarruraita kalsareissani. Terveisiä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Odotan sitä hetkeä, kun näemme!
Et ehkä näe häntä koskaan enään. Täällä kun pitää kiekua, olet hänet menettänyt. Tai jos olet häntä satuttanut, hän osaa pysyä pois tieltäsi loppuikänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen odottanut myös.
Saatte odottaa kuin jeesuksen toista tulemista. Eipä vaan näy eikä kuulu.
Idi-ootit vain täällä kaipaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ehkä näe häntä koskaan enään. Täällä kun pitää kiekua, olet hänet menettänyt. Tai jos olet häntä satuttanut, hän osaa pysyä pois tieltäsi loppuikänsä.
Kyllä näen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ois kyllä rauhallinen ketju kaipailla. Ei tarvi lukea sivukaupalla muiden viestejä ja tappeluja. Jos vain kaivattu löytäis tänne.
Trolli(t) yms. Ohistelijat tulevat aina siihen aktiivisempaan ketjuun, siksi ovat siinä tositarkoitusketjussa, kun se muuttui poiston myötä aktiiviseksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näen.
Varma tieto, että nähdään vielä. Enkä ole häntä satuttanut. Ei ole tapana satuttaa muita. Puoleni tosin osaan pitää tarvittaessa.
Mukavaa päivää!
Vierailija kirjoitti:
Olet minulle kuin jarruraita kalsareissani. Terveisiä vaan.
Terveisiä vaan täältä meiltä sinnekin synaptiselle Mauno Mustille joka on vähän kuin Pavlovin Koira.
Habt ihr auch so gut geschlafen?
Vierailija kirjoitti:
Habt ihr auch so gut geschlafen?
Jawohl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näen.
Varma tieto, että nähdään vielä. Enkä ole häntä satuttanut. Ei ole tapana satuttaa muita. Puoleni tosin osaan pitää tarvittaessa.
Mukavaa päivää!
En usko että näet häntä enää. Hän voi tarkoituksella vältellä sinua ja keskittyä parempiin asioihin elämässä. Jotain huonoa olet tehnyt, muuten et täällä kiekuisi kuten jo aiemmin sanoin.
Rakastan yhä vuosien jälkeenkin 💗
Vierailija kirjoitti:
Etärakkautta, jee.😊
Sanonpa vain, kerjäät verta nenästäsi.
Pidä sairautesi omana tietonasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen odottanut myös.
Etkö enää odota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näen.
Mukavaa päivää!
En usko että näet häntä enää. Hän voi tarkoituksella vältellä sinua ja keskittyä parempiin asioihin elämässä. Jotain huonoa olet tehnyt, muuten et täällä kiekuisi kuten jo aiemmin sanoin.
Miksi trollaat ja provoat? Aivan turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Sanonpa vain, kerjäät verta nenästäsi.
Miksi sä uhkailet? Väkivallalla.
Vierailija kirjoitti:
Puolisoa, kaivattua, ketä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen odottanut myös.
Etkö enää odota?
Edelleen odotan, kuten tähänkin asti. En vain tiedä, milloin näemme.
Siinä toisessa, kun ketjut hajaantuivat. Toivottanut aina hyvät yöt kaipaamalleni, jos ne menivät perillekään.