Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
19.02.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (3162)

Vierailija
621/3162 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa päivää..-A😘

Vierailija
622/3162 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi, huomasin sut siellä sohvan nurkassa vasta kun olin poistumassa eikä enää ollut aikaa pyörähtää juttelemaan. A

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/3162 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan puppaa ja mummaa 🥸👴👵🥳🎉🥳

Vierailija
624/3162 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä mies olit tänään? 

Vierailija
625/3162 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä mies olit tänään? 

Normaalisti duunissa.

Vierailija
626/3162 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä mies olit tänään? 

Normaalisti duunissa.

Ei ollut minun kaivattu töissä. 

Vierailija
627/3162 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä mies olit tänään? 

Normaalisti duunissa.

Kyllä pitäisi ihmisen käydä töissä. Jotain vikaa siinä on muuten.

Vierailija
628/3162 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä mies olit tänään? 

Normaalisti duunissa.

🤣

Sitäpä juur, että oliko muualla töissä, lomilla, kipiänä?

Vierailija
629/3162 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🐆🔥🧡🐅

630/3162 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä mies olit tänään? 

Normaalisti duunissa.

Mun kaivattu ei käy töis, ku tekee etänä 😄 

Vierailija
631/3162 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä suuren ikäeron suhteita tai niistä haaveilevia. En kumpaankaan suuntaan. Harvoin toimii. 

Mikä on suuri ikäero? Toi mua joskus mietitytti, kun olen 7 v vanhempi ja nainen. En itse voisi kuvitella, että yksikään mies haluaisi olla niin paljon vanhemman naisen kanssa. 

Meillä ikäeroa vaivaiset 20 vuotta 🤭

sairasta...

Ei yhtään, jos esim. 30 ja 50. Kummankin pitäisi tuossa vaiheessa olla jo kypsiä aikuisia. 25+45 olisi vielä rajamailla.

Paitsi jos mies on tuo nuorempi ja haluaa lapsia. Eri

Lindtmanni vaimoineen. Need I say more?

Sehän ei ole heidän biologinen yhteinen lapsensa. Lisäksi yksi poikkeus miljoonasta ei tarkoita sitä, että kaikki 50+ naiset vielä lisääntyisivät.

Miten niin ei ole?

Lahjoitusmunasolulla aikaan saatu. Luuletko tosiaan, että 54-vuotias nainen synnyttää luomuna?

Vierailija
632/3162 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup:

Kerro viimeisimmästä kohtaamisestanne kaivatun kanssa.

Tyyppi #1: Oltiin molemmat tosi tukevassa humalassa. Hän lähenteli ja mä torjuin. 
Tyyppi #2: ollaan nähty tasan kerran elämässä, konsertissa Lontoossa. Hän pyysi kahville ja minä torjuin.

Jälkimmäinen kaduttaa välillä, lomaromanssi olis toisaalta ollut ihan jees.

Vierailija
633/3162 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

G: oletko pieraissut äänekkäästi kaipaamasi seurassa?

En kenenkään seurassa

Vierailija
634/3162 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä suuren ikäeron suhteita tai niistä haaveilevia. En kumpaankaan suuntaan. Harvoin toimii. 

Mikä on suuri ikäero? Toi mua joskus mietitytti, kun olen 7 v vanhempi ja nainen. En itse voisi kuvitella, että yksikään mies haluaisi olla niin paljon vanhemman naisen kanssa. 

sairasta...

Ei yhtään, jos esim. 30 ja 50. Kummankin pitäisi tuossa vaiheessa olla jo kypsiä aikuisia. 25+45 olisi vielä rajamailla.

Sehän ei ole heidän biologinen yhteinen lapsensa. Lisäksi yksi poikkeus miljoonasta ei tarkoita sitä, että kaikki 50+ naiset vielä lisääntyisivät.

Miten niin ei ole?

Lahjoitusmunasolulla aikaan saatu. Luuletko tosiaan, että 54-vuotias nainen synnyttää luomuna?

Synnyttää kyllä, jos on kunnollisia munasoluja jäljellä. Niitä sitten kypsytellään hormonein jne. Mutta tästä voi tehdä oman ketjun.

Vierailija
635/3162 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvaile, millainen on kaivattusi?

Pitkä, komea, fiksu mies.

Vierailija
636/3162 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sairasta...

Miten niin ei ole?

Synnyttää kyllä, jos on kunnollisia munasoluja jäljellä. Niitä sitten kypsytellään hormonein jne. Mutta tästä voi tehdä oman ketjun.

Jos kypsytellään hormonein niin eihän se ole luomuna vaan ivf 🤦🏻 eikä juuri kenenkään 54-vuotiaan munasolu edes ole kypsyteltävissä, hoidot lopetetaan julkisella puolella jo nelikymppiselle. 
Itsepä nostit esimerkiksi tuon pariskunnan, siksi sitä kommentoidaan. Aiemmathan pohtivat omia kaivattujaan

Vierailija
637/3162 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sairasta...

Miten niin ei ole?

Jos kypsytellään hormonein niin eihän se ole luomuna vaan ivf 🤦🏻 eikä juuri kenenkään 54-vuotiaan munasolu edes ole kypsyteltävissä, hoidot lopetetaan julkisella puolella jo nelikymppiselle. 
Itsepä nostit esimerkiksi tuon pariskunnan, siksi sitä kommentoidaan. Aiemmathan pohtivat omia kaivattujaan

Hoidot lopetetaan siksi, ettei ole takeita. En väittänytkään luomuna, vaan ettei välttämättä tarvita lahjamunasolua. 

Vierailija
638/3162 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä sinulle ruotsinkielinen rouva erityisopettaja Helsingistä. Olet kaunis 🥰 

Vierailija
639/3162 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sairasta...

Miten niin ei ole?

Hoidot lopetetaan siksi, ettei ole takeita. En väittänytkään luomuna, vaan ettei välttämättä tarvita lahjamunasolua. 

Väitithän 😅

Minä: Luuletko tosiaan, että 54-vuotias nainen synnyttää luomuna?
Sinä: Synnyttää kyllä, jos on kunnollisia munasoluja jäljellä.

En ole kommentoinut sanallakaan sitä, miksi hoidot lopetetaan, vaan todennut, että ne lopetetaan. Siten tuo ei ole saanut niitä hoitoja enää, joten ainoa vaihtoehto on just se lainamunasolu.

Ei se maalitolppien siirtely nyt riitä, kun fakta on, ettei vaihdevuodet ohittanut nainen synnytä enää omia biologisia lapsiaan. Jos on rahaa niin sijaissynnyttäjän saa, mutta tuon ikäiselle ei enää edes adoptioon anneta. Eikä tosiaan oteta hoitoihin.
Joten kyllä, ikäerolla voi olla suuri merkitys. Ikä ei aina ole vain numero. Toki, jos lapsia ei haluta, niin sitten ei mitään merkitystä millään.

Vierailija
640/3162 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivatulle halaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän