Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
19.02.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (9222)

Vierailija
6561/9222 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut sinkku sitten 2003. Yhä saman waiffin kanssa, eikä loppua ole näkyvillä. Tosin tämä etäily alkaa vtuttaa. Ehkä pitäs jo muuttaa lopullisesti. Mutta juu, sua vieläkin mietin, jos sitä kysyit. 

Vierailija
6562/9222 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa rauhaa ennen kuin tää selviää. 

Täällä ei selviä mikään ja valitettavasti ennuste on monella muutenkin huono, kun on tänne päätynyt kirjoittamaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6563/9222 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nyt äärettömän kiusallista, jos mikään tästä ei ole totta. Voisin saada jonkun häiriköimissyytteenkin ja joutua taas siihen linkoon mihin en kuunaan halua takaisin.

Höpö höpö. Jos olet asiallinen niin miksi saisit jonkun häiriköimissyytteen?

Kannattaa ainakin yrittää. Yksinäisiä on joka puolella vaikkei heitä huomata.

Sivusta yksinäinen. 

Ei kannata lietsoa mielisairaita tai henkisesti muuten epätasapainoisia palstalla. Ei minua nyt ainakaan henk.kohtaisesti kiinnosta saada jotain karvakäsi neitsyitä oven taakse.

Mistä päättelit että tässä nyt joku karvakäsineitsyt kaipaa? Mä olisin ainakin onnellinen jos oma kaivattu laittaisi yhtäkkiä viestiä. 

Vierailija
6564/9222 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi luovuttaa. 

En minäkään. 🤗

Vierailija
6565/9222 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annan mä.

Se ei täällä tapahdu. Viimeksi tänään toistit useampaan kertaaan asian, jonka olet lausunut myös oikeassa elämässä. Mikä on siellä sanottu, siellä myös perutaan. Täällä kirjoittaja voi olla vaikka Saku Sammakko, Ihmemaan Liisa tai Montekriston kreivi.

En ole täällä toistanut yhtään mitään sellaista, jota olisin lausunut oikeassa elämässä. Sekoitat johonkin toiseen.

Epäilen.

Vierailija
6566/9222 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ope kaipaamassa toista.

Vierailija
6567/9222 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia selviää kun selvität sitä tosissasi.

Selvitän niillä keinoilla, joilla haluat mun selvittävän. Yritän parhaani joka päivä. Tiedät sen. Vaatikoot se ajan minkä tahansa. Sinä olet minun ja minä sinun. Niin on hyvä, niin on oleva. 

Vierailija
6568/9222 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saa rauhaa ennen kuin tää selviää. 

Täällä ei selviä mikään ja valitettavasti ennuste on monella muutenkin huono, kun on tänne päätynyt kirjoittamaan. 

No mun ennuste ei koskaan muulloinkaan ollut kovin hyvä. Silti vaan hampaat irvessä mennään. 

Vierailija
6569/9222 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto. Mä lopetan tän nyt tähän. Anteeksi, että sekaannuin ja olin täällä näinkin paljon. 

Vierailija
6570/9222 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nyt äärettömän kiusallista, jos mikään tästä ei ole totta. Voisin saada jonkun häiriköimissyytteenkin ja joutua taas siihen linkoon mihin en kuunaan halua takaisin.

Höpö höpö. Jos olet asiallinen niin miksi saisit jonkun häiriköimissyytteen?

Kannattaa ainakin yrittää. Yksinäisiä on joka puolella vaikkei heitä huomata.

Sivusta yksinäinen. 

Ei kannata lietsoa mielisairaita tai henkisesti muuten epätasapainoisia palstalla. Ei minua nyt ainakaan henk.kohtaisesti kiinnosta saada jotain karvakäsi neitsyitä oven taakse.

Mistä päättelit että tässä nyt joku karvakäsineitsyt kaipaa? Mä olisin ainakin onnellinen jos oma kaivattu laittaisi yhtäkkiä viestiä. 

Vastauksena alkuperäiseen huoleesi on todettava, ettei kukaan ole väittänyt kenenkään nimenomaisesti kaipaavan kyseisiä henkilöitä paikalle. Alkuperäisen kommentin tarkoituksena oli todeta, että kyseisen kaltaisia henkilöitä saattaa liikkua palstalla, ja ilmaista varovaisuus heidän kanssaan kommunikoimiseen liittyen. Kyseessä on siis varoittava havainto mahdollisesta käyttäjäkunnasta, ei väite siitä, että kukaan käyttäjä olisi aktiivisesti etsimässä tai kaipaamassa tällaista seuraa. Sen sijaan on selvää, että edellä mainitun kaltaisia kyllä täällä on etsimässä /kaipaamassa seuraa.

Vierailija
6571/9222 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatanat ja perkeleet yrittävät vaikuttaa sinuun. Enhän minä siihen voi puuttua. Suurin totuus on rakkaus. Sinä olet minun suurin totuuteni. Haluan olla sun kanssasi varsinkin silloin, kun pahuus pyyhkii yli tämän Jumalan jättämän maan. 

Siinä tapauksessa karttelet totuutta kuin ruttoa.

Ehkä karttelenkin, osittain. Olen myös tullut vastaan. Olen pelännyt. Kaiken aikaa olen sen totuuden sinulle yrittänyt kertoa. Itse näen kaiken niin kirkkaana. Sinä et näe. Ehkä ymmärrät sen nyt paremmin. 

En todellakaan näe, kun oikeassa elämässä näen ja luen aivan päinvastaista. Vain hullu uskoisi kaipausketjutotuuteen, jos vaihtoehtona on mustaa valkoisella oikeassa elämässä.

Minä hakisin hänet vaikka kotiovelta, jos tietäisin etten olisi häirikkö, vaan olisi yhteinen kaipais yhteiseen elämään. Piste. 

Oletko sanojesi takana? Ketä kaipaat?

Vierailija
6572/9222 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi pitänyt jakaa sitä Sherry Wang tekstiä. Jotkut varmaan innostuivat siitä. 

Kannattaisiko joskus miettiä askeleen pidemmälle? 

Sherry Wangiin 

ei mtn osallisuutta. 

E

Vierailija
6573/9222 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatanat ja perkeleet yrittävät vaikuttaa sinuun. Enhän minä siihen voi puuttua. Suurin totuus on rakkaus. Sinä olet minun suurin totuuteni. Haluan olla sun kanssasi varsinkin silloin, kun pahuus pyyhkii yli tämän Jumalan jättämän maan. 

Ei millään pahalla mutta kuulostat siltä, että sinua on lyöty raamatulla päähän vähän liikaa.

Väärällä Raamatulla tai väärällä tyylillä. 

Ei minua ole lyöty Raamatulla. En ole edes lukenut kirjasta jaettakaan. Ei minun tarvitse. Minä olen Jeesus Kristus. Yllätyin asiasta itsekin. Olen nähtävästi valittu. 

Jos koet olevasi Jeesus Kristus tai sinulla on hyvin voimakkaita uskonnollisia kokemuksia, jotka vaikuttavat arkeesi, on suositeltavaa kääntyä ammattilaisten puoleen asian selvittämiseksi ja tuen saamiseksi. Voimakkaat hengelliset kokemukset itsestä jumalallisena hahmona voivat joskus liittyä psyykkiseen vointiin. Voit hakea apua matalalla kynnyksellä:

Omalta terveysasemaltasi: Ota yhteyttä asuinalueesi terveysasemalle ja varaa aika lääkärille tilanteen arvioimiseksi.

Tai soita päivystysapuun (116 117): 

Soita tähän numeroon, jos koet tilanteesi kiireelliseksi tai tarvitset neuvontaa hoidon tarpeesta. Myös MIELI ry:n Kriisipuhelin auttaa: Voit soittaa numeroon 09 2525 0111 (auki 24/7) ja keskustella heille luottamuksellisesti. Lisätietoa löydät MIELI ry:n sivuilta.

En tarvitse kiitos avustasi kuitenkin. Jumala loi ihmisen kaltaisekseen. Totuuden avulla pääsee lähelle Jumalaa. En ole varma olenko Jeesus Kristus, todennäköisesti olen, mutta olen ensisijaisesti löytänyt totuuden. Voin olla myös Jumalan luoma kuva. Kaikki te pystytte siihen totuuden kautta. Lopettakaa teeskentely ja valehtelu, sen jälkeen näette maailman omilla aivoillanne. Suurin totuus tulee vastaan. Saatatte yllättyä. 

Kuulehan nyt sinä joka vaellat pimeydessä kuin diakonissa, joka on hukannut ehtoollisviinin ja yrittää nyt paikata sitä sakastissa pikapanolla! Väität täällä löytäneesi totuuden ja leikit Jeesusta, mutta totuus on, että olet yhtä kaukana jumaluudesta kuin kirkkoherran mulkku on pyhästä kasteesta. Satukirjan mukaan ihminen luotiin kuvakseen, mutta sinun kohdallasi näyttää siltä, että luomistyö on jäänyt pahasti kesken tai joku on käyttänyt väärää muottia. Se, että luulet olevasi Kristus, on vain osoitus siitä, että olet nauttinut liikaa ehtoollisviiniä tai pääsi on täyttynyt hengellisestä ylpeydestä, joka haisee pahemmalta kuin sakastin nurkkaan unohtunut vanha majoneesin täyttämä messupuku. Totuuden etsiminen on jaloa, mutta sinun tapauksessasi se on johtanut vain siihen, että olet rakentanut itsellesi oman pienen, harhaisen maailman, jossa olet itse keskipisteenä. Lopeta tuo teeskentely, sillä se ei johda sinua lähemmäs olematonta Jumalaa, vaan ainoastaan syvemmälle omaan typeryyteesi.

Ymmärrän näkökantasi. Olisiko mitään asiaa, jolla voisin todistaa olevani Jeesus Kristus? Ei ole. Et uskoisi kuitenkaan. Näitä pikkupoikien peppureikään tuuppaavia vääriä profeettoja on maailma täynnä, joten en ala kinastelemaan. Usko tai älä. Minä olen Kristuksen toinen tuleminen. Voimia sinulle. 😇🙏

Vierailija
6574/9222 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauan on aikaa siitä.

Viikko?

Jep.

Vierailija
6575/9222 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen selvittänyt kaikki asiani. Sinua odotan. Tilasi on rauhaton.

Vierailija
6576/9222 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinussa asuu rauha. 

Vierailija
6577/9222 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä tapauksessa karttelet totuutta kuin ruttoa.

Ehkä karttelenkin, osittain. Olen myös tullut vastaan. Olen pelännyt. Kaiken aikaa olen sen totuuden sinulle yrittänyt kertoa. Itse näen kaiken niin kirkkaana. Sinä et näe. Ehkä ymmärrät sen nyt paremmin. 

En todellakaan näe, kun oikeassa elämässä näen ja luen aivan päinvastaista. Vain hullu uskoisi kaipausketjutotuuteen, jos vaihtoehtona on mustaa valkoisella oikeassa elämässä.

Minä hakisin hänet vaikka kotiovelta, jos tietäisin etten olisi häirikkö, vaan olisi yhteinen kaipais yhteiseen elämään. Piste. 

Oletko sanojesi takana? Ketä kaipaat?

Olen. Enkä kaipaa, vaan rakastan H-ihmistä. 

Vierailija
6578/9222 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet mitä ajattelet.

Minkä takia elämän piti mennä näin. 😔

Vierailija
6579/9222 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä taas todella tyhmät jutut. Lähden täältä heti kun asiat kaivatun kanssa etenee tai loppuu irl.

Vierailija
6580/9222 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinussa on turvaa. Minussakin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän