Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (9214)
Sinua ottaisin kädestä kiinni. Kummankohan käsi hikoaisi ensin? Kaksi tahmatassua yhdessä.
Pahalle ei kasva parta. Risukko kyllä pukee silti sinua, sopii tyyliisi.
Katson sinua ulkona. Erikoinen ajatus, en tiedä sinusta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Sinua ottaisin kädestä kiinni. Kummankohan käsi hikoaisi ensin? Kaksi tahmatassua yhdessä.
Minun käteni hikoavat hyvin helposti. Ellei sinua haittaa, pitäisin silti kiinni.
Olet ehkä ainoa jonka uskoisin pitävän minusta sellaisena kuin olen täysin. Voisin löytää jonkun sinunlaisesi. Olisi ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Sinussa on turvaa. Minussakin on.
Turvallisuuden tunne on tärkeää.
Ei ole tarvetta kontrolloida toista. Päinvastoin haluan sellaisesta eroon, enkä halua minuakaan kontrolloitavan. Ei ole erityisen hääviä olla ilman äänioikeutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatanat ja perkeleet yrittävät vaikuttaa sinuun. Enhän minä siihen voi puuttua. Suurin totuus on rakkaus. Sinä olet minun suurin totuuteni. Haluan olla sun kanssasi varsinkin silloin, kun pahuus pyyhkii yli tämän Jumalan jättämän maan.
Siinä tapauksessa karttelet totuutta kuin ruttoa.
Ehkä karttelenkin, osittain. Olen myös tullut vastaan. Olen pelännyt. Kaiken aikaa olen sen totuuden sinulle yrittänyt kertoa. Itse näen kaiken niin kirkkaana. Sinä et näe. Ehkä ymmärrät sen nyt paremmin.
En todellakaan näe, kun oikeassa elämässä näen ja luen aivan päinvastaista. Vain hullu uskoisi kaipausketjutotuuteen, jos vaihtoehtona on mustaa valkoisella oikeassa elämässä.
Minä hakisin hänet vaikka kotiovelta, jos tietäisin etten olisi häirikkö, vaan olisi yhteinen kaipais yhteiseen elämään. Piste.
Oletko sanojesi takana? Ketä kaipaat?
Olen. Enkä kaipaa, vaan rakastan H-ihmistä.
Toivottavasti saat helmesi.
Vierailija kirjoitti:
Ota selvää 😘
Seuraan vierestä useampaakin yritystä ja joka päivä toivon ettei tulisi sitä pahinta uutista.
En jakanut enkä
poistanut musaklippiä.
E
eilen, tänään, huomenna - aina
Nuku hyvin
Haluan oikeasti lopettaa tämän ja aionkin. Haluan, että tiedät, että en ole täällä.
En tiedä mitä oikein kuvittelin. Ei sinua, minulle.
Vierailija kirjoitti:
Seuraan vierestä useampaakin yritystä ja joka päivä toivon ettei tulisi sitä pahinta uutista.
Ja minä koen useampaankin yritystä kohtaani, vaikka se on helvetin selväksi tehty ettei kannata kokeilla. Koska (a) en ole kiinnostunut ja viimeiseksi (b) en tule kiinnostumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vittuako pervo pena kyttäät siellä pyörien vieressä sniffailemassa satulia.
Minulla ei tsygää,
jonka satulaa nuuhkia.
Pertti nuuhkikoot mitä
haluaa, kunhan ei
500 metriä
lähemmäs minua tule.
- 🥸 -
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatanat ja perkeleet yrittävät vaikuttaa sinuun. Enhän minä siihen voi puuttua. Suurin totuus on rakkaus. Sinä olet minun suurin totuuteni. Haluan olla sun kanssasi varsinkin silloin, kun pahuus pyyhkii yli tämän Jumalan jättämän maan.
Siinä tapauksessa karttelet totuutta kuin ruttoa.
Ehkä karttelenkin, osittain. Olen myös tullut vastaan. Olen pelännyt. Kaiken aikaa olen sen totuuden sinulle yrittänyt kertoa. Itse näen kaiken niin kirkkaana. Sinä et näe. Ehkä ymmärrät sen nyt paremmin.
En todellakaan näe, kun oikeassa elämässä näen ja luen aivan päinvastaista. Vain hullu uskoisi kaipausketjutotuuteen, jos vaihtoehtona on mustaa valkoisella oikeassa elämässä.
Minä hakisin hänet vaikka kotiovelta, jos tietäisin etten olisi häirikkö, vaan olisi yhteinen kaipais yhteiseen elämään. Piste.
Oletko sanojesi takana? Ketä kaipaat?
Olen. Enkä kaipaa, vaan rakastan H-ihmistä.
Toivottavasti saat helmesi.
Sitä toivon. Edelleen. Meillä oli jo kaikki.
Tiedän, että me molemmat yritetään parhaamme joka päivä 🧡