Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (9223)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt äärettömän kiusallista, jos mikään tästä ei ole totta. Voisin saada jonkun häiriköimissyytteenkin ja joutua taas siihen linkoon mihin en kuunaan halua takaisin.
Höpö höpö. Jos olet asiallinen niin miksi saisit jonkun häiriköimissyytteen?
Kannattaa ainakin yrittää. Yksinäisiä on joka puolella vaikkei heitä huomata.
Sivusta yksinäinen.
Ei kannata lietsoa mielisairaita tai henkisesti muuten epätasapainoisia palstalla. Ei minua nyt ainakaan henk.kohtaisesti kiinnosta saada jotain karvakäsi neitsyitä oven taakse.
Sinuna miettisin kahdesti millä tavalla puhun kanssaihmisistä. Varsinkin kun et tiedä mitään toisesta ja tämän taustoista.
Myös sinuna miettisin. Sinähän täällä varmasti tiedät vielä paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
En ole sanonut tietäväni mitään, mutta tuo neitsyeksi, karvakädeksi ja mielenterveysongelmaiseksi leimaaminen on ala-arvoista.
Väitätkö ettei täällä ole sellaisia? Tai ettei sellaisia ole maailmassa? Ketju mitään muuta olekaan täynnä kuin inceleitä. Miksi muutenkaan älähdät asiasta, jos se ei olisi totta? Huom. Ketään ei nimitetty henkilökohtaisesti näiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kato nyt mikä nössykkä. Eikö huvittaisi ottaa ohjia omiin otteisiin?
Millanen nössykkä, kuvaa nyt vähän itseäs?
Sellanen, joka toi sinulle vähän kummallisen lahjan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatanat ja perkeleet yrittävät vaikuttaa sinuun. Enhän minä siihen voi puuttua. Suurin totuus on rakkaus. Sinä olet minun suurin totuuteni. Haluan olla sun kanssasi varsinkin silloin, kun pahuus pyyhkii yli tämän Jumalan jättämän maan.
Ei millään pahalla mutta kuulostat siltä, että sinua on lyöty raamatulla päähän vähän liikaa.
Väärällä Raamatulla tai väärällä tyylillä.
Ei minua ole lyöty Raamatulla. En ole edes lukenut kirjasta jaettakaan. Ei minun tarvitse. Minä olen Jeesus Kristus. Yllätyin asiasta itsekin. Olen nähtävästi valittu.
Jos koet olevasi Jeesus Kristus tai sinulla on hyvin voimakkaita uskonnollisia kokemuksia, jotka vaikuttavat arkeesi, on suositeltavaa kääntyä ammattilaisten puoleen asian selvittämiseksi ja tuen saamiseksi. Voimakkaat hengelliset kokemukset itsestä jumalallisena hahmona voivat joskus liittyä psyykkiseen vointiin. Voit hakea apua matalalla kynnyksellä:
Omalta terveysasemaltasi: Ota yhteyttä asuinalueesi terveysasemalle ja varaa aika lääkärille tilanteen arvioimiseksi.
Tai soita päivystysapuun (116 117):
Soita tähän numeroon, jos koet tilanteesi kiireelliseksi tai tarvitset neuvontaa hoidon tarpeesta. Myös MIELI ry:n Kriisipuhelin auttaa: Voit soittaa numeroon 09 2525 0111 (auki 24/7) ja keskustella heille luottamuksellisesti. Lisätietoa löydät MIELI ry:n sivuilta.
En tarvitse kiitos avustasi kuitenkin. Jumala loi ihmisen kaltaisekseen. Totuuden avulla pääsee lähelle Jumalaa. En ole varma olenko Jeesus Kristus, todennäköisesti olen, mutta olen ensisijaisesti löytänyt totuuden. Voin olla myös Jumalan luoma kuva. Kaikki te pystytte siihen totuuden kautta. Lopettakaa teeskentely ja valehtelu, sen jälkeen näette maailman omilla aivoillanne. Suurin totuus tulee vastaan. Saatatte yllättyä.
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi pitänyt jakaa sitä Sherry Wang tekstiä. Jotkut varmaan innostuivat siitä.
Kannattaisiko joskus miettiä askeleen pidemmälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi pitänyt jakaa sitä Sherry Wang tekstiä. Jotkut varmaan innostuivat siitä.
Kannattaisiko joskus miettiä askeleen pidemmälle?
No tuo yksi on raamatusta sekaisin joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos moraalia on jo venytetty, aina voi tehdä korjausliikkeen ja saada mielenrauhansa takaisin.
Ketjussa taitaa olla sinkut vähemmistönä.
Minä olen ainakin sinkku.
Vierailija kirjoitti:
16.5.
-23? Terkut.
Vierailija kirjoitti:
Mun susi 🐺
You my little red riding hood
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahjoja ei, mutta apuja on joskus tullut.
Asia selviää kun selvität sitä tosissasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos moraalia on jo venytetty, aina voi tehdä korjausliikkeen ja saada mielenrauhansa takaisin.
Ketjussa taitaa olla sinkut vähemmistönä.
Minä olen ainakin sinkku.
Samma här.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen saanko tulla takaoven kautta? Olen hellä ja varovainen
Pieni munaset ja kaappihomot haluuvat kakkosta.
Siltä vaikuttaa. Kun eivät kuitenkaan yleensä haluu antaa sitä omaa kakkostaan. Vinkuvat vain muilta.
Tässä tilanteessa toivoisin olevani sinkku ja n. kymmenen vuotta nuorempi. Toivottavaasti saan tulevalla lomalla ajatukseni raiteilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsesi?
Ei siinä purkissa mitään eritteitä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatanat ja perkeleet yrittävät vaikuttaa sinuun. Enhän minä siihen voi puuttua. Suurin totuus on rakkaus. Sinä olet minun suurin totuuteni. Haluan olla sun kanssasi varsinkin silloin, kun pahuus pyyhkii yli tämän Jumalan jättämän maan.
Siinä tapauksessa karttelet totuutta kuin ruttoa.
Ehkä karttelenkin, osittain. Olen myös tullut vastaan. Olen pelännyt. Kaiken aikaa olen sen totuuden sinulle yrittänyt kertoa. Itse näen kaiken niin kirkkaana. Sinä et näe. Ehkä ymmärrät sen nyt paremmin.
En todellakaan näe, kun oikeassa elämässä näen ja luen aivan päinvastaista. Vain hullu uskoisi kaipausketjutotuuteen, jos vaihtoehtona on mustaa valkoisella oikeassa elämässä.
Minä hakisin hänet vaikka kotiovelta, jos tietäisin etten olisi häirikkö, vaan olisi yhteinen kaipais yhteiseen elämään. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei millään pahalla mutta kuulostat siltä, että sinua on lyöty raamatulla päähän vähän liikaa.
Väärällä Raamatulla tai väärällä tyylillä.
Ei minua ole lyöty Raamatulla. En ole edes lukenut kirjasta jaettakaan. Ei minun tarvitse. Minä olen Jeesus Kristus. Yllätyin asiasta itsekin. Olen nähtävästi valittu.
Jos koet olevasi Jeesus Kristus tai sinulla on hyvin voimakkaita uskonnollisia kokemuksia, jotka vaikuttavat arkeesi, on suositeltavaa kääntyä ammattilaisten puoleen asian selvittämiseksi ja tuen saamiseksi. Voimakkaat hengelliset kokemukset itsestä jumalallisena hahmona voivat joskus liittyä psyykkiseen vointiin. Voit hakea apua matalalla kynnyksellä:
Omalta terveysasemaltasi: Ota yhteyttä asuinalueesi terveysasemalle ja varaa aika lääkärille tilanteen arvioimiseksi.
Tai soita päivystysapuun (116 117):
Soita tähän numeroon, jos koet tilanteesi kiireelliseksi tai tarvitset neuvontaa hoidon tarpeesta. Myös MIELI ry:n Kriisipuhelin auttaa: Voit soittaa numeroon 09 2525 0111 (auki 24/7) ja keskustella heille luottamuksellisesti. Lisätietoa löydät MIELI ry:n sivuilta.
En tarvitse kiitos avustasi kuitenkin. Jumala loi ihmisen kaltaisekseen. Totuuden avulla pääsee lähelle Jumalaa. En ole varma olenko Jeesus Kristus, todennäköisesti olen, mutta olen ensisijaisesti löytänyt totuuden. Voin olla myös Jumalan luoma kuva. Kaikki te pystytte siihen totuuden kautta. Lopettakaa teeskentely ja valehtelu, sen jälkeen näette maailman omilla aivoillanne. Suurin totuus tulee vastaan. Saatatte yllättyä.
Juuri näin. Hyvä asia.
Luulin jo tavoittaneeni, mutta aina iskee epävarmuus, ettei sittenkään. Olen kuin kuutamossa ulvova naarassusi.