Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (20769)
Vierailija kirjoitti:
Harmi etten ole enää hullu.
Hulluksi voi myös ryhtyä. En suosittele ettei jää päälle.
Terrierityttö, oli kiva jutella yöllä. Olisipa meillä ollut enemmän aikaa kahden kesken.
Hyvää huomenta kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Mitä käy rakkaudelle, kun ei saa vastarakkautta? Alkaako se näyttämään rumalta?
Se kuihtuu aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän me toistelemme asioita päivittäin mukavuusalueellamme, sen turtuneimmiksi me tulemme. Me opimme kasvamaan ja kehittymään vain epämukavuusalueilla sopivien haasteiden edessä ylittäen ne ja saaden niistä onnistumisen kokemuksia joka motivoi meitä. Täytyy muistaa että ihmisen aivot ei ole luotu täysin virikkeettömään tilaan vaan täytyy olla virikkeitä jotta aivot pysyy terveenä.
Tämäkin totta. Ihmiset ivat yksilöitä, se tulee muistaa. Kuka kehittyy ja oppii mitenkin, on yksilöllistä. Ne omat keinot on hyvä tiedostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko se universumi nyt johdattaa sua sallimaan viestittelyn mun kanssa…
Et ole sallinut, vaikka olen pyytänyt kymmeniä kertoja.
Väärä osoite 💛
Jos on kymmeniä kertoja pyytänyt eikä edistystä tapahdu, niin? Pitäisikö jo ymmärtää, ettei tunteet kohtaa.
Hyvää huomenta höspölle sinne kauas 😘
Auringon säteitä pääsiäiseen toivon kaipaamalleni.
Jos ei ole sanottavaa, voi olla hiljaa.
Jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloinkin voi valita olla hiljaa.
Haukut, lämpöiset tunteet ym. voi lähtettää myös viestillä suoraan tai sanoa kasvokkain. Kaipausketjussa haukkuminen on hieman erikoinen tapa toimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko se universumi nyt johdattaa sua sallimaan viestittelyn mun kanssa…
Et ole sallinut, vaikka olen pyytänyt kymmeniä kertoja.
Väärä osoite 💛
Jos on kymmeniä kertoja pyytänyt eikä edistystä tapahdu, niin? Pitäisikö jo ymmärtää, ettei tunteet kohtaa.
Voi olla, mutta tämä viittasi siihen, ettei universumi voi vastata rukouksiin. Rukouksiin vastaa Luoja, joka sen universumin on tehnyt. 💛💛💛
Vierailija kirjoitti:
Koska mennään kävelylle?
Sitten kun tulet henk. koht. pyytämään
Vierailija kirjoitti:
En halua enää
Mikä muuttuu tämän ilmoituksen jälkeen? Tämä:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristinuskon ydinajatus on, että koska ihminen on Jumalan luoma, silloin ihmisen luonnollinen tahto on sama kuin Jumalalla. Tämä vaan aukeaa hyvin huonosti ihmisille. Kyse ei ole siis pakosta vaan totuuden avautumisesta.
Tämä on teologisesti kauniisti kuorrutettu totuus, mutta todellisuudessa se on ongelmallinen, koska:
Jos ihminen lopulta haluaa vain Jumalan tahtoa, ja Jumalan tahto on ainoa todellinen hyvä, niin onko ihmisen vapaus lopulta vain illuusio? Tämä on se kohta, jossa kristinusko alkaa muistuttaa ohjailevaa järjestelmää. Kristinusko sanoo:
Jumala loi sinut tiettyä tarkoitusta varten
Jumalan tahto on todellinen hyvä
sinun syvin tahtosi on sama kuin Jumalan tahto. Mutta jos et näe sitä, olet harhassa koska todellinen vapaus on valita Jumalan tahto. Tämä on ohjailevaa puhetta, vaikka sitä kutsutaan “rakkaudeksi” tai “totuuden avautumiseksi”. Se ei ole kristinuskon mukaan pakkoa, mutta se ei ole myöskään neutraalia vapautta. Siksi kristinuskon väite “ihmisen todellinen tahto = Jumalan tahto” tekee kristinuskosta ohjailevan järjestelmän, vaikka se puhuu vapaudesta.
Näin ei ole karmassa, koska karma ei määritä: mitään
yhtä oikeaa tahtoa
yhtä oikeaa hyvää
yhtä oikeaa päämäärää
Kristinusko määrittää.
Käyköön jokaiselle uskonsa mukaan. Karmassa ei ole armoa, Jumalassa se on ääretön.
Karma on sitä miten Jumala toimii.
Vierailija kirjoitti:
Koska mennään kävelylle?
Kohta menen 🐕🐶🦮🐕🦺
Vierailija kirjoitti:
Koska mennään kävelylle?
Ens kesänä taas kävellään jossain 😃
Terveiset kaivatulleni:
Kristus nousi kuolleista. Iloista pääsiäistä!
Karmassa ei ole armoa” – totta, mutta se tarkoittaa myös suurempaa autonomiaa. Se on kova järjestelmä, mutta se on myös täysin autonominen ja inhimillinen.
Tämä on hyvä vastaus minunkin ymmärrykseni mukaan.
hyvää yötä kaisla