Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
19.02.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (20769)

Vierailija
5221/20769 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää yötä kaisla

Vierailija
5222/20769 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi etten ole enää hullu. 

Hulluksi voi myös ryhtyä. En suosittele ettei jää päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5223/20769 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terrierityttö, oli kiva jutella yöllä. Olisipa meillä ollut enemmän aikaa kahden kesken.

5224/20769 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ihana sua 😍

Vierailija
5225/20769 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta kaivatulleni !

Vierailija
5226/20769 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä käy rakkaudelle, kun ei saa vastarakkautta? Alkaako se näyttämään rumalta?

Se kuihtuu aikanaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5227/20769 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän me toistelemme asioita päivittäin mukavuusalueellamme, sen turtuneimmiksi me tulemme. Me opimme kasvamaan ja kehittymään vain epämukavuusalueilla sopivien haasteiden edessä ylittäen ne ja saaden niistä onnistumisen kokemuksia joka motivoi meitä. Täytyy muistaa että ihmisen aivot ei ole luotu täysin virikkeettömään tilaan vaan täytyy olla virikkeitä jotta aivot pysyy terveenä.

Tämäkin totta. Ihmiset ivat yksilöitä, se tulee muistaa. Kuka kehittyy ja oppii mitenkin, on yksilöllistä. Ne omat keinot on hyvä tiedostaa.

Vierailija
5228/20769 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko se universumi nyt johdattaa sua sallimaan viestittelyn mun kanssa…

Et ole sallinut, vaikka olen pyytänyt kymmeniä kertoja. 

Väärä osoite 💛

Jos on kymmeniä kertoja pyytänyt eikä edistystä tapahdu, niin? Pitäisikö jo ymmärtää, ettei tunteet kohtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5229/20769 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta höspölle sinne kauas 😘

Vierailija
5230/20769 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringon säteitä pääsiäiseen toivon kaipaamalleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5231/20769 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole sanottavaa, voi olla hiljaa.

Jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloinkin voi valita olla hiljaa.

 

Haukut, lämpöiset tunteet ym. voi lähtettää myös viestillä suoraan tai sanoa kasvokkain. Kaipausketjussa haukkuminen on hieman erikoinen tapa toimia.

Vierailija
5232/20769 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mennään kävelylle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5233/20769 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko se universumi nyt johdattaa sua sallimaan viestittelyn mun kanssa…

Et ole sallinut, vaikka olen pyytänyt kymmeniä kertoja. 

Väärä osoite 💛

Jos on kymmeniä kertoja pyytänyt eikä edistystä tapahdu, niin? Pitäisikö jo ymmärtää, ettei tunteet kohtaa.

Voi olla, mutta tämä viittasi siihen, ettei universumi voi vastata rukouksiin. Rukouksiin vastaa Luoja, joka sen universumin on tehnyt. 💛💛💛 

Vierailija
5234/20769 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mennään kävelylle?

Sitten kun tulet henk. koht. pyytämään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5235/20769 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua enää

Mikä muuttuu tämän ilmoituksen jälkeen? Tämä: 

Vierailija
5236/20769 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristinuskon ydinajatus on, että koska ihminen on Jumalan luoma, silloin ihmisen luonnollinen tahto on sama kuin Jumalalla. Tämä vaan aukeaa hyvin huonosti ihmisille. Kyse ei ole siis pakosta vaan totuuden avautumisesta.

Tämä on teologisesti kauniisti kuorrutettu totuus, mutta todellisuudessa se on ongelmallinen, koska:

Jos ihminen lopulta haluaa vain Jumalan tahtoa, ja Jumalan tahto on ainoa todellinen hyvä, niin onko ihmisen vapaus lopulta vain illuusio? Tämä on se kohta, jossa kristinusko alkaa muistuttaa ohjailevaa järjestelmää. Kristinusko sanoo:

Jumala loi sinut tiettyä tarkoitusta varten

Jumalan tahto on todellinen hyvä

sinun syvin tahtosi on sama kuin Jumalan tahto. Mutta jos et näe sitä, olet harhassa koska todellinen vapaus on valita Jumalan tahto. Tämä on ohjailevaa puhetta, vaikka sitä kutsutaan “rakkaudeksi” tai “totuuden avautumiseksi”. Se ei ole kristinuskon mukaan pakkoa, mutta se ei ole myöskään neutraalia vapautta. Siksi kristinuskon väite “ihmisen todellinen tahto = Jumalan tahto” tekee kristinuskosta ohjailevan järjestelmän, vaikka se puhuu vapaudesta.

Näin ei ole karmassa, koska karma ei määritä: mitään

yhtä oikeaa tahtoa

yhtä oikeaa hyvää

yhtä oikeaa päämäärää

Kristinusko määrittää.

Käyköön jokaiselle uskonsa mukaan. Karmassa ei ole armoa, Jumalassa se on ääretön.

Karma on sitä miten Jumala toimii.

Vierailija
5237/20769 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mennään kävelylle?

Kohta menen 🐕🐶🦮🐕‍🦺

5238/20769 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mennään kävelylle?

Ens kesänä taas kävellään jossain 😃

Vierailija
5239/20769 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveiset kaivatulleni:

Kristus nousi kuolleista. Iloista pääsiäistä!

Vierailija
5240/20769 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmassa ei ole armoa” – totta, mutta se tarkoittaa myös suurempaa autonomiaa. Se on kova järjestelmä, mutta se on myös täysin autonominen ja inhimillinen.

 

Tämä on hyvä vastaus minunkin ymmärrykseni mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi