Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (3718)
Ikävä. Kaipaan seuraasi ja haluaisin jutella kanssasi. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamera 1
Mitä?
Keikistelee webbikamerassa runkkailijaihailijoilleen?
Vierailija kirjoitti:
Joku yritti tänään soittaa minulle kun puhuin toista puhelua. Ei näyttänyt olevan telemarkkinoija tai spämminumero. Toivottavasti se ei ollut kaivattu prepaid-liittymästä.
Miten niin toivottavasti ei ollut ? Etkö haluais hänen soittavan 😅 Minä se en ollut ainakaan. Kannattaisko soittaa siihen numeroon takaisin asiallisesti. Ehkä työkkäri tavoittelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisit tuntea yhtä aika intensiivisen rakkauteni sekä kieleni pillullasi!
Juotasko nyt nää kahvit ihan rauhassa.
Älä omi joka urpoa. 😤 Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni, (ei uskonto- ja antiuskontotappelijoille)
Jeesus itkee Getsemanessa. Hän kantoi kipumme mutta ei poistanut niitä. Se on uskon paradoksi. Haluaisin tietää, mitä Jeesus sanoisi minulle ja sinulle nyt? En lopulta tiedä, mihin uskot, mutta haluaisin tietää.
En tiedä kenelle kysymys on esitetty ja kärsimyksen paradoksihan on yksi vaikeimmista kysymyksistä. Mutta ehkä Jeesus vastaisi näin, kuten Matteuksen evankeliumissa:
"Tulkaa minun luokseni, kaikki te työn ja kuormien uuvuttamat. Minä annan teille levon. Ottakaa minun ikeeni harteillenne ja katsokaa minua: minä olen sydämeltäni lempeä ja nöyrä. Näin teidän sielunne löytää levon. Minun ikeeni on hyvä kantaa ja minun kuormani on kevyt."
Eli tulemme kyllä kärsimään tavalla ja toisella, mutta jos kärsimme hänen kanssaan, saamme siihen myös häneltä voiman. Siten selviämme sinne saakka, missä ei enää koskaan kärsitä. 🧡 Näin uskon.
..ja vielä lisäys, että kärsimyksen keskellä voi kokea samaan aikaan yliluonnollista iloa ja rauhaa. Eli ei ole kyse mistään yleisestä synkistelystä, vaikka joskus voikin olla tosi raskaita vaiheita. Nimim. "Varautunut laajaan alapeukutukseen" 😘
oh dear lord saanko viel yhden KATSEEN
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni, (ei uskonto- ja antiuskontotappelijoille)
Jeesus itkee Getsemanessa. Hän kantoi kipumme mutta ei poistanut niitä. Se on uskon paradoksi. Haluaisin tietää, mitä Jeesus sanoisi minulle ja sinulle nyt? En lopulta tiedä, mihin uskot, mutta haluaisin tietää.
En tiedä kenelle kysymys on esitetty ja kärsimyksen paradoksihan on yksi vaikeimmista kysymyksistä. Mutta ehkä Jeesus vastaisi näin, kuten Matteuksen evankeliumissa:
"Tulkaa minun luokseni, kaikki te työn ja kuormien uuvuttamat. Minä annan teille levon. Ottakaa minun ikeeni harteillenne ja katsokaa minua: minä olen sydämeltäni lempeä ja nöyrä. Näin teidän sielunne löytää levon. Minun ikeeni on hyvä kantaa ja minun kuormani on kevyt."
Eli tulemme kyllä kärsimään tavalla ja toisella, mutta jos kärsimme hänen kanssaan, saamme siihen myös häneltä voiman. Siten selviämme sinne saakka, missä ei enää koskaan kärsitä. 🧡 Näin uskon.
Kärsimme hänen kanssaan ja saamme häneltä voiman eli kun teemme työtämme, meitä siunataan voimavaroilla jotta jaksamme kantaa kaiken.
Käytännöllinen puhe menee useimmiten parhaiten ymmärrykseen suurimmalla osalla ihmisiä.
Oletko huomannut, että itsetuntoni on heikko ja itseinhoni on korkea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisit tuntea yhtä aika intensiivisen rakkauteni sekä kieleni pillullasi!
Juotasko nyt nää kahvit ihan rauhassa.
Älä omi joka urpoa. 😤 Sivusta
Ei tulis mieleenkään omia tästä ketjusta mitään, mutta aina voi jubailla ja vähän hassutella (ällö sana, mut menköön).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnevikainen tarvii selkeät rajat. Eli elinikäisen porttikiellon lähimaillekaan sinusta, perheenjäsenistäsi tai ystävistäsi.
Älä aloita taas, tee tälle oma ketju.
Ei minulta. En tunne täältä kuin yhden ihmisen läheisesti. En ole tekemisissä
talomme uudemman väen kanssa.
Vanha porukka on poissa. (Muuttanut +
iäkkäämpi väki menehtynyt vanhuuteen).
En ole harrastustoiminnassa, lokaaleissa
someryhmissä, politiikassa enkä työyhteisössä. En käy baareissakaan.
Ihmiset pohtivat erakkoelämääni.
Koska savolaisnaiset poikkeuksetta
näyttävät asuvan miehen kanssa,
urbaaneja sinkkunaisia ei täällä
juuri näy.
Minä taas tietoisesti
pysyttelen etäisenä sooloyksikkönä.
Ihmisten draamat, juorukuppikunnat, kaksinaamaisuus,
ainaiset kilpailuun pohjautuvat
pelit ja valtataistelut.. ei kiitos.
Olen jo lapsesta tarha-ajoista alkaen
kokenut nämä energiat
sietämättömän raskaina.
Näytän varmasti outolinnulta pariskuntaeloa viettävien silmissä. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on oma käsityksesi, luotatko minuun jonakin päivänä?
En. Ehkä. En tiedä. Tiedän vain tästä päivästä, en huomisesta.
Eli et luota tänään etkä ehkä koskaan.
Kaivattu herätti luottamusta ensinäkemältä. En tiedä miksi. Olisin varmaan antanut hänelle vaikka lompakkoni säilytykseen, jos olisi tarvinnut. Mutta annoin sitten sydämeni sen lompakon sijaan.
"Minun ikeeni on hyvä kantaa ja minun kuormani on kevyt."
= hyvä ihminen, ei kuormita muita.
Miltä tuntuu seurata mun naurettavaa psykoosia sivusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku yritti tänään soittaa minulle kun puhuin toista puhelua. Ei näyttänyt olevan telemarkkinoija tai spämminumero. Toivottavasti se ei ollut kaivattu prepaid-liittymästä.
Miten niin toivottavasti ei ollut ? Etkö haluais hänen soittavan 😅 Minä se en ollut ainakaan. Kannattaisko soittaa siihen numeroon takaisin asiallisesti. Ehkä työkkäri tavoittelee.
Toivoisin tietenkin. Siinä tapauksessa olisi voinut laittaa viestin. Harmittelin vain, että en voinut vastata. Itse en ikinä soita takaisin tuntemattomiin numeroihin. Kyllä ne soittavat uudestaan tai laittavat viestin, jos oli jotain oikeaa asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei sentään multa.
Vierailija kirjoitti:
En, minun silmissä olet täydellinen.
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Et ees tiiä mun vaimon nimeä. Eikä se sun. Mutta se tietää, että rakastan myös sinua, nimetön. Happy E.