Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (3718)
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu herätti luottamusta ensinäkemältä. En tiedä miksi. Olisin varmaan antanut hänelle vaikka lompakkoni säilytykseen, jos olisi tarvinnut. Mutta annoin sitten sydämeni sen lompakon sijaan.
Mulle voisi hyvin antaa. En ole koskaan varastanut rahaa keneltäkään. Jäätelöä olen lapsena pakastimesta.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitan, pyyhin pois. Kirjoitan, pyyhin pois. Kirjoitan, pyyhin pois.... :(
Kirjoita, lähetä.
Vierailija kirjoitti:
"Minun ikeeni on hyvä kantaa ja minun kuormani on kevyt."
= hyvä ihminen, ei kuormita muita.
"Kantakaa toistenne taakkoja"
Vierailija kirjoitti:
Eksät on ihania!!!!😁😁😁😁
Eivät silloin kun yrittävät härkkiä toisen uutta sutinaa tai suhdetta!
Vierailija kirjoitti:
Koska me mennään kävelylle?😘
Me ei koskaan käyty kävelyllä, vaikka siitä oli joskus puhetta
Tuli tuosta varastamisesta mieleen. En ole IKINÄ varastanut mistään kaupasta. Ja tämä on tosi.
Vierailija kirjoitti:
Koska me mennään kävelylle?😘
Millon vaan haluat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minun ikeeni on hyvä kantaa ja minun kuormani on kevyt."
= hyvä ihminen, ei kuormita muita.
"Kantakaa toistenne taakkoja"
Kyllä eli tukekaa toisianne.
Vierailija kirjoitti:
Oletko huomannut, että itsetuntoni on heikko ja itseinhoni on korkea?
Sen näkee aika kauas ja se on aika etovaakin. Kiitos että sain sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Tuli tuosta varastamisesta mieleen. En ole IKINÄ varastanut mistään kaupasta. Ja tämä on tosi.
Mä oon. Kerran vahingossa myös viime kesänä. Laitoin hammastahnan väliaikaisesti yhteen paikkaan, ei tasku eikä mikään sellanen ja sit unohdin sen ja menin kassalle ja maksoin muut ostokset ja marssin ulos. Sit en kehdannut mennä tunnustamaan.😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on oma käsityksesi, luotatko minuun jonakin päivänä?
En. Ehkä. En tiedä. Tiedän vain tästä päivästä, en huomisesta.
Eli et luota tänään etkä ehkä koskaan.
Luottamuskin on niin moninainen juttu. Kyllä, luottaisin hänelle käsilaukkuni vahdittavaksi milloin vain, mutta joissain muissa asioissa intuitio ja todellisuus voi sakata pahasti, mikä tekee ihmisestä epäluotettavan eli no go.
Älkää rakastuko..
Varsinkin jos että tiedä onko rakkaus vääristymää... Tarvis ulkopuolisen terapeutin joka selittäsin miten nää muutamat elämän aikaiset rakkaudet on koettu. Vois tarvita kerran viikossa istunnon semmosen psykoterapeutin . Tarvis intensiivisen keskusteluterapeain näihin kuvioihin.
Tää palsta noh, onhan tääkin yks terapia kanava.
Menee oma pää sekasin noissa rakastan intoihimoisesti ja mikä on parisuhde jos oma pää ei ole enää varma mikä on totta ja miks nää kumppanit on ollu semmosia...
Vitjst peaceout....
Vierailija kirjoitti:
En kestä tätä!!
Mitäs.. :D
Kuuntelin vähän alusta storytelistä tota ihmeiden oppikurssia. Siinä on ihan mielenkiintosia juttuja. Synti on rakkauden puutetta, samoin kuin pimeys valon puutetta. Adam vaipui syvään uneen eikä koskaan mainita, että olisi herännyt, ihmiskunta olisi ikään kuin edelleen unessa = harha, kollektiivista heräämistä ei ole tapahtunut. Unihan tuntuu todelta, jos joku sytyttää valon ja herää niin se voi tuntua jopa pelottavalta aluksi. Jne.
Öitä! Jeesus teki laupeuden töitä 🌈
Nyt lähden Soldiers of Odins-klaanilaisten tiimitapettavaksi. Kun he näkevät nimimerkkini, niin heidän verisuonensa pullistuvat otsassa. Alkaa lyijyä lentämään mun poteroon!
Yhdistetään todellisuutemme :)