Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin mielestä olen liian ronkeli, kun en suostu edes treffeille äitien tai isien kanssa. Mp?

Vierailija
18.02.2026 |

Mielestäni ihan terve preferenssi, koska 

1) en halua muiden lapsia kotiini

2) en halua hoitaa muiden lapsia, etenkään palkatta

3) en halua kasvattaa muiden lapsia

4) en halua elättää muiden lapsia (isompi yhteinen asunto, ruoat, matkat, lahjat, pyykkihuolto, harrastukset...)

5) en halua kumppanini käyttävän resurssejaan muihin lapsiin

6) haluan toistaiseksi olla kumppanilleni se ykkönen

7) en halua ihmissuhdedraamaa, eli siis toisen exiä mukaan elämääni

8) haluan kumppanin, joka on elämässään osoittanut harkitsevaisuutta, itsetuntemusta ja vastuunkantoa - ei ole hankkinut lapsia harkitsematta ja kenen tahansa kanssa

9) haluan kumppanin, joka sitoutuu perheeseensä

10) haluan perinteisen ydinperheen, elämäni loppuun saakka.

Kaverini mielestä olen liian nirso, omasta mielestäni en. 

Olen ok senkin asian kanssa, että voin näin joutua elämään loppuelämäni sinkkuna ja lapsettomana. Mieluummin valitsen sen, kuin kumppanin jolla on jo lapsia taakkanaan.

Olen 30v, ihan soiva peli.

Mp?

Kommentit (133)

Vierailija
101/133 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ottaisi kumppania jolla on lapsia ja minulla sentään on omiakin :D joku mies tästä länkytti että pakko hyväksyä kun sullakin on, vaan eipäs olekaan. Enkä hyväksy, next!

Parempi vaan, että vanhemmat treffailevat toisiaan. Kun maito on jo kaatunut, ei tarvitse enää niin varoa.

Vierailija
102/133 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on jotenkin höpsö. Kriteereitä on haluttu 10 ja niinpä yhtä js amaa asiaa hankkia hieman eri sanamuodon. Ei menisi äidinkielen kirjoituksissa kuin c tasolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/133 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on jotenkin höpsö. Kriteereitä on haluttu 10 ja niinpä yhtä js amaa asiaa hankkia hieman eri sanamuodon. Ei menisi äidinkielen kirjoituksissa kuin c tasolle.

Ei sinunkaan tekstisi sen paremmin pärjäisi.

Vierailija
104/133 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

👏 

Vierailija
105/133 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla (N28) on yksi 7v lapsi noin 6 vuotta kestäneestä parisuhteesta, josta yhdessä asuttiin 4,5 vuotta + vuosi eron jälkeen. Lapsi oli harkittu ja toivottu, parisuhde päättyi kun elämä veti muuten erilleen: ei vaan enää haluttu samoja asioita. Jokusen vuoden ollut sinkkuna ja jokusen vuoden parisuhteessa, mutta olen huomannut viihtyväni paremmin sinkkuna.

Jos joskus joku mies vielä elämääni eksyy, niin se mies ei ole ap:n kaltainen. Todella paljon tuomitaan ja syyllistetään sinkkuvanhempia nykyään kaikesta - lapsista, erosta, sinkkuudesta, muiden elämän pilaamisesta... :D Pidän siitä, kuinka silti edelleen maailmasta löytyy aitoja kohtaamisia, eikä kaikki ihmiset tuomitse yksilöä pelkän perheen perusteella.

Ap on minun mielipiteestäni välittämättä vapaa pariutumaan haluamansalaisen henkilön kanssa, toivotan voimaa ja olkoon tunne molemmin puoleinen.

Vierailija
106/133 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi jos ei halua, ei siinä oo mitään väärää. 

Vierailija
107/133 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla melko haluttu parisuhde markkinoilla. Minä minä minä 

Pelaa molempiin maaleihin ja silti ei löydä seuraa :D Haluttu tosiaan :D

Olen vasta siirtymässä näille markkinoille, ja rajaamassa kriteerejäni etukäteen.

Vasta siirtymässä 30-vuotiaana. Haha! Juna meni kymmenen vuotta sitten. Kohta oot 40 ja itket täällä Alluna.

Vierailija
108/133 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaanko, että aika kypsymättömän mielen ajattelutapa, mutta sellaistahan se on. Elämä opettaa kyllä, eikä 30-v. Ole vielä ehtinyt kokea paljoakaan (suhteellisesti toki). 30 on vasta ihan hetken ollut oikeasti aikuinen. Ei sinun tarvitse tehdä mitää, mitä et itse halua ja se on täysin ok. Elämässä tapahtuva paras kasvu on, kun ymmärtää, että toisista voi ottaa vastuuta ja rakastaa heitä, muitakin kuin sitä naisystävää. 

Olen nähnyt,  että ihan aikuisilla ihmisillä(+50) kaatuu parisuhteet, aikuisten lasten takia. Siis nämä ei yhteisiä lapsia. Joten kannattaa harkita.

Vierailija
109/133 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä kantsi pyrkiä MENSAan.

Mitä tulee nirsouteen, se on vain oma ongelma. Saa olla niin nirso kuin haluaa mutta sitten pidetään turpa kiinni kun ketään ei löydy.

Ja ap toki on incel ja sellaisena pysyy. 

Vierailija
110/133 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

SINÄ SAAT IHAN ITSE PÄÄTTÄÄ KENEN KANSSA SUOSTUT TREFFEILLE. 

Vierailija
111/133 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kuitenkin edes jotain logiikkaa.

Vierailija
112/133 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi jos ei halua, ei siinä oo mitään väärää. 

Siinä on, että alkaa ulista siitä vauvalla. 

Jos ap olisi onnellinen ja tyytyväinen elämänvalintoihinsa, hän ei olisi tehnyt aloitusta.

Vierailija
113/133 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei viitsi edes 30-vuotiaana alkaa opetella treffailua omien ennakkoluulojensa/pelkojensa takia, niin hyvin pian on 40 - 50 ja totaaliluuseri.

Vierailija
114/133 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä selitä. Sä oot peräkamaripoika koko loppuikäsi.

Et opi sosiaalisuutta etkä ikinä tapaa ketään kun et uskalla kopistasi ulos opettelemaan elämää.

Teitä on noin 50 000 syrjäytynyttä luuseria, joita KELA elättää ja jotka jonkin ajan kuluttua kuolette yksin koteihinne.

Vierailija
115/133 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo myöhässä. Et löydä kuin sitoutumiskammoisia tai muuta viallista joilla ei olisi lapsia.

Vierailija
116/133 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla melko haluttu parisuhde markkinoilla. Minä minä minä 

Pelaa molempiin maaleihin ja silti ei löydä seuraa :D Haluttu tosiaan :D

Olen vasta siirtymässä näille markkinoille, ja rajaamassa kriteerejäni etukäteen.

Mitä olet tehnyt tähän asti jos olet jo 30-vuotias? Eikö naiset vielä kiinnostaneet 20-29 -vuotiaana, jolloin tietää olevan erittäin hyvässä kunnossa ja? Sinä aikana oppii myös monia sosiaalisia taitoja ja koulutustakin voi olla maisterin papereitten edestä ja armeija käytynä. 

Vierailija
117/133 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti olet ihan soiva peli, Arto.

Vierailija
118/133 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan reilu peli, harva haluaa bi:n kanssa treffeille muutoinkaan.

Vierailija
119/133 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on tainnut kirjoitella vaatimuslistoja päiväkirjaan jo monta vuotta.

Vierailija
120/133 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti olet ihan soiva peli, Arto.

Joo eiköhän AP ole nainen. Näin ainakin oletin, nimenomaan tuon vuoksi kun kuvaili olevansa SOIVA PELI. 
Täällä kaikki olettavat ap:n olevan mies? Itse oletin nimenomaan naiseksi. Aika tätiytynyt 30v kyllä kyseessä, kun kuvailee itseään soivaksi peliksi kuin joku paljon vanhempi rouva.. Nykyään on kyllä todella tätimäisiä kolmekymppisiä, varsinkin lapsettomissa. Pulleus ja mammamainen olemus yleistä. Ja vaikka olisi hoikkakin, niin sellainen elämästä vieraantunut jäykkä olemus joka tekee tätimäiseksi. Ei elä virrassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan