Alasti kotonaan pyörivät ihmiset on vähän outoa väkeä
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Mistäs senkin muka voi "tietää", onko joku istunut OMALLA sohvallaan alasti...Ei hitto🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤦🤦🤦🤦🤦
Kissat ja koirat ovat perseillään sohvilla, sängyillä ym., tassuissa kaikkea kuvotuspöpöpä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten ihmisillä ei tule kylmä jos hilluvat kaiket päivät alasti. Kokeilin kerran nukkua alasti ja ei siitä tullut mitään kun tissit jääty vaikka olikin peitto päällä. Ja eikö ole ällöttävää istua paljaalla perseellä sohvalla jossa muut ovat mahdollisesti istuneet likaisilla farkuilla.
Missä asussa hillut mieluimmin?
Kyllähän sohvaankin alkaa tarttua perseenhajua aika nopeasti, jos siinä istuu jatkuvasti paljaalla pyllyllä.
No minua ahdistaa kun iho on huonona, vaatteet hankaa liikkuessa sen olemattoman ohuen ihon rikki. Jo pikkulapsena kirmasin alasti tuon takia.
Nyt on sen verran viileää sisällä että käytän tämmöisiä puuvillaisia sheikkikaapumekkoja, ei mitään hajua mikä näiden virallisempi nimi on, lähinnä siis kuin pussilakana jonka pujotusapureijät on isonnettu kädenteiksi ja lisätty pääntieksi reikä.
Vierailija kirjoitti:
Persus ei ole puhtain paikka istuskella, en menisi kylään.
Ootko ajatellut peseytyä
Yök, lakanassa ruskeita raitoja ja länttejä.
Alasti nukkujat on sikoja!
Ja kaiken maailman hyönteiset tunkee yöllä pyllyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nukkujat? Mua ahdistaa vaatteet yöllä. Ne kiertyy ikävästi ympärille kun kääntyilee sängyssä.
Alushousutkin kiertyy ympärille? Erikoista.
Ap
Miksi alushousuja pitäisi käyttää yöllä? On paljon terveellisempää tuulettaa paikkojaan öisin ilman alushousuja.
En mä ainakaan tuulettele koskaan eikä mulla ole mitään hiivoja tai tulehduksia.
Ap
Alasti nukkujienhan pitäisi vaihtaa lakanansa päivittäin kun samalla logiikalla intiimipaikkojen kanssa kosketuksissa olevat alkkaritkin pitää vaihtaa. Inhottava ajatus mitä siellä sängyssä muhii mehuisten öiden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo niin ollaanki.
M55
Mikä niissä vaatteissa niin ahdistaa?
Ap
Ein mikään. Parempi kysymys on, miksi alastomuus ahdistaa?
Kai sitä nyt sentään kotonaan voi alasti olla.
Miks pitäis jotakin vaatteita pitää sisällä sinkkuna kotona? Mä tykkään olla alasti, mutta tää talvi estää sen näissä lähiöluukuissa kun on kylmää sisällä. Sit on kiva kun jengi kyylää ikkunoista sisään, niin mul on timmi vartalo ja kivan kokoiset silarit ja jos näkisivät, et pippelikin viel löytyy. ;)
Nukuin alasti yli 40 vuotta. Eräänä iltana puolisoni voi vähän huonosti ja tuli mieleeni, että jos joutuisin soittamaan yöllä apua, olisin toimintavalmiimpi, jos jotakin olisi päälläni. Siksi rupesin käyttämään yöpukua. Ei minun lakanoissani ole koskaan olut ruskeita raitoja, eikä sängyssä elukoita, vaikka olen alasti nukkunutkin. Suosittelen esim. kuumista aalloista kärsiville. Kesällä peitoksi yksi pussilakana, talvella kaksi pussilakanaa, ei hikoile.