Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alasti kotonaan pyörivät ihmiset on vähän outoa väkeä

Vierailija
18.02.2026 |

Myös alasti nukkujat.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukun aina alasti, -sanoi nainen. Ja ukkomies on sulaa vahaa.

Luulisi jätkän jäykistyvän.

Vierailija
62/75 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs senkin muka voi "tietää", onko joku istunut OMALLA sohvallaan alasti...Ei hitto🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤦🤦🤦🤦🤦 

Kissat ja koirat ovat perseillään sohvilla, sängyillä ym., tassuissa kaikkea kuvotuspöpöpä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-aukkoja pitää tuulettaa.

Vierailija
64/75 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten ihmisillä ei tule kylmä jos hilluvat kaiket päivät alasti. Kokeilin kerran nukkua alasti ja ei siitä tullut mitään kun tissit jääty vaikka olikin peitto päällä. Ja eikö ole ällöttävää istua paljaalla perseellä sohvalla jossa muut ovat mahdollisesti istuneet likaisilla farkuilla. 

Missä asussa hillut mieluimmin?

Vierailija
65/75 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sohvaankin alkaa tarttua perseenhajua aika nopeasti, jos siinä istuu jatkuvasti paljaalla pyllyllä.

Vierailija
66/75 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minua ahdistaa kun iho on huonona, vaatteet hankaa liikkuessa sen olemattoman ohuen ihon rikki. Jo pikkulapsena kirmasin alasti tuon takia.

Nyt on sen verran viileää sisällä että käytän tämmöisiä puuvillaisia sheikkikaapumekkoja, ei mitään hajua mikä näiden virallisempi nimi on, lähinnä siis kuin pussilakana jonka pujotusapureijät on isonnettu kädenteiksi ja lisätty pääntieksi reikä.

Vierailija
67/75 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persus ei ole puhtain paikka istuskella, en menisi kylään.

Ootko ajatellut peseytyä 

Vierailija
68/75 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, lakanassa ruskeita raitoja ja länttejä.

Alasti nukkujat on sikoja!

Ja kaiken maailman hyönteiset tunkee yöllä pyllyyn.

Vierailija
69/75 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nukkujat? Mua ahdistaa vaatteet yöllä. Ne kiertyy ikävästi ympärille kun kääntyilee sängyssä.

Alushousutkin kiertyy ympärille? Erikoista.

Ap

Miksi alushousuja pitäisi käyttää yöllä? On paljon terveellisempää tuulettaa paikkojaan öisin ilman alushousuja.

En mä ainakaan tuulettele koskaan eikä mulla ole mitään hiivoja tai tulehduksia.

Ap

Vierailija
70/75 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti nukkujienhan pitäisi vaihtaa lakanansa päivittäin kun samalla logiikalla intiimipaikkojen kanssa kosketuksissa olevat alkkaritkin pitää vaihtaa. Inhottava ajatus mitä siellä sängyssä muhii mehuisten öiden jälkeen.

Vierailija
71/75 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo niin ollaanki.

M55

Mikä niissä vaatteissa niin ahdistaa?

Ap

Ein mikään. Parempi kysymys on, miksi alastomuus ahdistaa?

Vierailija
72/75 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä nyt sentään kotonaan voi alasti olla.

Vierailija
73/75 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitäis jotakin vaatteita pitää sisällä sinkkuna kotona? Mä tykkään olla alasti, mutta tää talvi estää sen näissä lähiöluukuissa kun on kylmää sisällä. Sit on kiva kun jengi kyylää ikkunoista sisään, niin mul on timmi vartalo ja kivan kokoiset silarit ja jos näkisivät, et pippelikin viel löytyy. ;)

Vierailija
74/75 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät?

Vierailija
75/75 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin alasti yli 40 vuotta.  Eräänä iltana puolisoni voi vähän huonosti ja tuli mieleeni, että jos joutuisin soittamaan yöllä apua, olisin toimintavalmiimpi, jos jotakin olisi päälläni.   Siksi rupesin käyttämään yöpukua.  Ei minun lakanoissani ole koskaan olut ruskeita raitoja, eikä sängyssä elukoita, vaikka olen alasti nukkunutkin.  Suosittelen esim. kuumista aalloista kärsiville.  Kesällä peitoksi yksi pussilakana, talvella kaksi pussilakanaa, ei hikoile.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan