Alasti kotonaan pyörivät ihmiset on vähän outoa väkeä
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Olen kotona aina alasti! Ihan normaalia! T: M65+
Minäkin välillä. Tai sitten vaan joku kotimekko ilman pikkareita ja rintsikoita.
N65
Vierailija kirjoitti:
Jotain pervoja tosiaan ovat. Eikö heitä saada kiinni mitenkään??
Eivät ole. Eivätkä ole rikollisia. Jokainen kotonaan tekee tasan mitä päättää. Ymmärrätkö 😆😆😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo niin ollaanki.
M55
Mikä niissä vaatteissa niin ahdistaa?
Ap
Ymmärrän, jos elopainoa on 130kg ja ulkomuotokin kuin saimaannorpalla, niin silloin voi alasti oleminen tuntuakin epämiellyttävältä.
- eri
Kukaan ei tarvitse kenenkään moukan ymmärtämistä kotiolioistaan. 🤣🤣🤣
Mistäs senkin muka voi "tietää", onko joku istunut OMALLA sohvallaan alasti...Ei hitto🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤦🤦🤦🤦🤦
Joo.. se pyöriminen kotona on tosi outoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei perse nyt taas😂😂😂😂😂😂 Alastomuudessa ei ole mitään outoa, saati sairasta jos ei hiero sitä kenenkään naamaan.
Nykyään hierotaan kaikenlaista...
Vierailija kirjoitti:
Onko ap koeputkilapsi, vai onko sinut tehty vaatteet päällä ?
Sitä minä en tiedä.
Julkisella paikallako sitten pitäisi pyöriä tai muuten olla alasti? Lienee jokseenkin kiellettyä tai peräti rangaistavaa, joten onko sinusta ap ja muutkin hänen tavallaan ajattelevat "parempi" vaihtoehto? En minä ainakaan tahallani häiritse muita tai hankkiudu poliisin kanssa tekemisiin😳
En pyöri, osaan olla ihan aloillani.
Vierailija kirjoitti:
Juu. Mutta jos sattuu olemaan dervissi, niin lienee jopa pyöriminen ihan normaalia.
Mennäänhän kaupungillekin ns. pyörimään. Toki yleensä vaatteet päällä. Ehkä sellainen "pyöriminen" on sitten sallitumpaa. Ainakin melko moni sitä harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. Mutta jos sattuu olemaan dervissi, niin lienee jopa pyöriminen ihan normaalia.
Mutta entä jos onkin sorbatissi?🤔🤔
En harrasta tanhuamista tai muitakaan tansseja, joten aika vähälle jää kaikenlainen pyöriminen. Enkä ole myöskään pyöriäinen, jolle tuollainen toiminta lienee varsin luonnollista. Ainakin nimestä päätellen, en sen paremmin ole ko. lajiin perehtynyt. Voin siis olla täysin väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain pervoja tosiaan ovat. Eikö heitä saada kiinni mitenkään??
Eivät ole. Eivätkä ole rikollisia. Jokainen kotonaan tekee tasan mitä päättää. Ymmärrätkö 😆😆😆
Sulla vissiin toi huumorintaju vähän hakusessa? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nukkujat? Mua ahdistaa vaatteet yöllä. Ne kiertyy ikävästi ympärille kun kääntyilee sängyssä.
Alushousutkin kiertyy ympärille? Erikoista.
Ap
Miksi alushousuja pitäisi käyttää yöllä? On paljon terveellisempää tuulettaa paikkojaan öisin ilman alushousuja.
Vierailija kirjoitti:
Juhana Vartiainen viihtyy kotona täysin alasti: "Naapureiden ikkunat ovat hyvin lähellä"
https://www.iltalehti.fi/iltv-paivarinta-klipit/a/201802090105056
Tämä.
Nukun aina alasti, -sanoi nainen. Ja ukkomies on sulaa vahaa.
No ei se näillä säillä ja sähkön hinnoilla kyllä normaaliakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
No ei se näillä säillä ja sähkön hinnoilla kyllä normaaliakaan ole.
Kyllä se vaan on normaalia. 🤣🤣🤣🤣
Hereillä mulla on vaatteet päällä, mies ois varmaan mieluiten nakuna aina, mutta ottaen huomioon, että teinejä tulee ja menee koko ajan sisään ja ulos, niin on aina rennoissa kotivaatteissa.
Mutta miksi ihmeessä nukkuessa, itse vasta pestynä, puhtaisen lakanoiden välissä, pitäisi olla vaatteet päällä?