Minkä design-tuotteen hankkiminen on alaluokkaista?
Onko vaikka Artekin tuolin? Louis Vuittonin laukun?
Kommentit (35)
Ei ainakaan suomalaisen. Louis Vuitton kyllä on aika nolo, pissisten juttu.
Ylä- tai ala, mutta mikä tahansa ylihintainen kapine, joka ostetaan vain näyttämisen takia, on jotenkin nolo.
Nolointa on ostaa jotain, jota pitää esitellä ja korostaa vaikka hintaa. Hyi olkoon. Näissä on ihan muut lainalaisuudet kyseessä, kuin pelkkä hyvä laatu, kun esim. joku laukku maksaa tuhansia. Siitä puuttuvasta itsetunnosta saa maksaa loppuelämänsä, jos sitä näillä konsteilla yritetään pönkittää.. Mutta näitä tyyppejä aika moni tuntee, ihan aikuisia ihmisiä ovat.
Itseasiassa kaikki tuotemerkit joista av mammat ovat tietoisia. Ne oikeat varakkaat ostaa merkkejä joita ei tarjota av mammoille. Puvut teetetään käsin italiassa, koti ostetaan yksityisnäytöltä jota ei mainosteta hesarissa jne.
Mikä on alaluokkainen? Mauton, aikansa elänyt vai mikä?
No ei minkään. "Merkkiä merkin vuoksi" on ennemmin keskiluokkaista ja siksi noloa.
Olet weetee jos luulet saavuttaneesi jotain pokaamalla miljonäärin jostakin kauniaisista tms ja sitten alat sisustamaan sara siepin ja muitten trendipellejen instojen mukaan. Vitivalkoista ja jotain livelovelaugh skeidaa.
teslan hankkivat ne joilla on rahaa, muttei tyyliä.
Vierailija kirjoitti:
teslan hankkivat ne joilla on rahaa, muttei tyyliä.
Tai audibemarimersun.
En tiedä, mikä on alaluokkaista, mutta on säälittävää, jos joku yrittää nostaa omaa statustaan design-tuotteiden avulla.
Koskee ihan kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mikä on alaluokkaista, mutta on säälittävää, jos joku yrittää nostaa omaa statustaan design-tuotteiden avulla.
Koskee ihan kaikkia.
Kuka se kissan häntää nostaisi, jos ei kissa itse?
Onpas ap epävarma kun pitää mollata designia.
Vierailija kirjoitti:
Hai-saappaat
Mutku ei mun laivajalat mahdu muihin. :( Ei muuten ole laadukkaat: pohjallinen liikkuu ja alle vuodessa alkoi vuotaa.
Emmä tiedä. Osta sitä mistä tykkäät. Silloin et tee virhettä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan suomalaisen. Louis Vuitton kyllä on aika nolo, pissisten juttu.
Minulla on mummolta peritty 80-luvun Vuitton, en koe sitä mitenkään noloksi.
Vierailija kirjoitti:
Hai-saappaat
Mulle kelpaa vain sillisaappaat.
Kaikki animefiguurit ja animepatsaat.
Junttia.
Kaikki, missä pitää olla brändi tyrkyllä. "Katsokaa, mullon kallis paita/laukku/lasi jne"