Alasti kotonaan pyörivät ihmiset on vähän outoa väkeä
Kommentit (71)
No enemmän outoa lienee se, että joku pyörii kotonaan tai yhtään missään. Luulisi, että tulee huono olo moisesta. Mutta mikäs siinä, jos ei muita toiminnallaan häiritse.
Mä haluaisin olla enemmän nakkena, mutta olen vilukissa :( ja kun kehon termostaatti on rikki sairauden myötä, niin kylmä on sitten erityinen kylmä.
Miksi yhtään ketään häiritsisi se, että vaikkapa joku yksin asuva nukkuu alasti? Ja miten se voi häiritä, kun ei tepastele ikkunoiden edessä tai edes mainosta asiaa kenellekään?
Jotkut käyvät jopa suihkussa ja saunassakin alasti omassa kodissaan, eiks oo siis aivan järkyttävää?!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo niin ollaanki.
M55
Mikä niissä vaatteissa niin ahdistaa?
Ap
Mikä sinua ahdistaa siinä, jos joku haluaa olla kotonaan alasti? Tuskin he sitä vieraiden paikalla ollessa tekevät.
Aloitus lienee provo (*toivottavastikin...), mutta tunnen yhden ihmisen joka oikeasti kauhistelee alasti nukkumista. Itsellään onkin vastaavasti oikeasti hieman outoja tapoja.
En ymmärrä miten ihmisillä ei tule kylmä jos hilluvat kaiket päivät alasti. Kokeilin kerran nukkua alasti ja ei siitä tullut mitään kun tissit jääty vaikka olikin peitto päällä. Ja eikö ole ällöttävää istua paljaalla perseellä sohvalla jossa muut ovat mahdollisesti istuneet likaisilla farkuilla.
Teen minä mitä hyvänsä, olen joka tapauksessa outo. Ei se minun outouttani muuksi muuta, on minulla vaatteet päällä tai ei.
Koeta kestää.
Todellisuudessa ap haaveilee olevansa kotona nakuna mutta kun se ei uskalla tehdä niin.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten ihmisillä ei tule kylmä jos hilluvat kaiket päivät alasti. Kokeilin kerran nukkua alasti ja ei siitä tullut mitään kun tissit jääty vaikka olikin peitto päällä. Ja eikö ole ällöttävää istua paljaalla perseellä sohvalla jossa muut ovat mahdollisesti istuneet likaisilla farkuilla.
Kaiket päivät? No, ehkä jos on naturisti mutta joo...
Vierailija kirjoitti:
Ap syntyi vaatteet päällä ?
En syntynyt, mutta aika nopeasti mulle puettiin vaatetta päälle. Vauva kylmettyy ilman vaatteita Suomessa.
Ap
Ei perse nyt taas😂😂😂😂😂😂 Alastomuudessa ei ole mitään outoa, saati sairasta jos ei hiero sitä kenenkään naamaan.
Onko ap koeputkilapsi, vai onko sinut tehty vaatteet päällä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo niin ollaanki.
M55
Mikä niissä vaatteissa niin ahdistaa?
Ap
Vittuako tämä asia sulle kuuluu?? 👿
Tässä sinulle ap, toinen mielikuva häiritsemään; Ajattele, että ihan kaikki ihmiset ovat alasti siellä vaatteidensa alla😱
Käytä tätä mielikuvaa, kun olet töissä, kokouksessa, harrastuksissa, kävelyllä jne. Mahdollisuutesi ovat rajattomat!
Vierailija kirjoitti:
Persus ei ole puhtain paikka istuskella, en menisi kylään.
Pysy poissa.
Tuo onkin ollut aina epäilyttävä tyyppi. Melko varmasti incel.