Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lottovoitto (miljoona) on painajaiseni

Vierailija
09.08.2023 |

Olisi aivan kamalaa voitttaa lotossa täysosuma silloin kun potissa on vain miljoona.

Kun maksaisi asunto- ja muut velat pois niin jäisi 700000. Meillä on puolison kanssa lottokimppa joten saisin vaivaiset 350000 käteen.

Jos tuon sijoittaisi johonkin hyviä osinkoja tuottavaan salkkun niin voisi saada 4% viosituoton. Huikeat 14000€ vuodessa eli vähän reilu tonni kuussa.

Olisi pakko jatkaa täyspäiväistä työntekoa ja jättipotin tuotoilla voisi heittää ehkä pari hikistä ulkomaan reissua vuodessa.

Ja jos rahoja ei sijoittaisi mihinkään vaan ottaisi suoraan käyttöön niin eihän 350000 riittäisi kuin ehkä viideksi vuodeksi.

Minimipotti pitäisi olla vähintään viisi miljoonaa.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas haaveilen tuollaisesta pienemmästä voitosta. Olisin velaton ja voisin tehdä muutaman pienen hankinnan. Sijoittamalla loput voisin myös tulevaisuudessa huoltaa ja korjata taloani ilman lainaa. Muuten voisin jatkaa ihan tavallista elämää tyytyväisenä. Sillä summalla millä lyhennämme lainoja, voisimme parantaa elämänlaatuamme ihan mukavasti.

En usko että raha tekee onnelliseksi, uskon että kun sitä on miljoonia, varsinkin yhtäkkiä saatuna, voi lopulta ollakin aika onneton.

Vierailija
2/36 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on seko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miljoona on rahaa jota sulla ei ennen ollut,miten se voisi harmittaa,outo ajattelutapa kyllä aloittajalla.

Vierailija
4/36 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin ymmärrän aloittajaa. Vituttais, jos voittais pienen päävoiton eikä voisi lopettaa työntekoa! Lohdutukseksi aika korjaa tuota asiaa ja mulle jo miljoona riittäisi.

Vierailija
5/36 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lottoa. Problem solved.

Vierailija
6/36 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

250 000 euroa riittänyt minulle jo 12 vuodeksi. Voitin lotossa 800 000 euroa 14 vuotta sitten. Silloin oli 3 täysosumaa ja minulla niistä yksi.

Vierailija
7/36 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljoona olisi minulle unelma. Pääsisin veloista eroon ja koska tykkään työstäni, jatkaisin sitä. Ottaisin vain palkatonta vapaata välillä, se on tiimissäni mahdollista. Saisin kyllä tuolla summalla toteutettua kaikki haaveeni, lapsille ja hyväntekeväisyyteenkin riittäisi. Monia miljoonia en edes tarvitsisi.

Vierailija
8/36 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran tosi onnellinen kun voitin 30000 euroa. Velkaa minulla ei edes ollut. Sain ostettua sillä auton ja ajelen sillä vieläkin.

Vierailija
9/36 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perin 1,5 miljoonaa. Koska sisu ei anna periksi kuluttaa itse pääomaa, ei tuolla nyt niin leveästi elellä. Maksoin perintöveronkin lainalla. Mutta nää on vain valintoja, voisin koska tahansa päättää realisoida osan, jos haluan.

Vierailija
10/36 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ajattelee että miljoona on jotenkin kamalan paljon, mutta ei sillä mitään klassista lottovoittajaelämää kyllä pääse viettämään kuin korkeintaan hetkeksi.

Jos haluaa elää koroilla (tai sijoituksilla) ja keskiverto keskiluokkaista vähän leveämmin niin pääomaa pitäisi olla vähintään 5-10 miljoonaa.

Vierailija
11/36 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap unohti ottaa huomioon senkin, että maksamalla asuntolainan pois ei rahaa enää kulu niihin lyhennyksiin ja korkoihin, joten se raha jää päivittäiseen käyttöön.

Vierailija
12/36 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä olisin miljoonasta onnellinen. Velat on maksettu, ikää 53 vuotta ja palkka on kouraan 3000. Se tekee vuosinetoksi 36000. Voisin jäädä töihin osa-aikaiseksi ja silti mulla jäisi voitosta eläkepäiville (vielä 13 vuotta) ihan hyvä kassa, kun normaalisti ja tuhlailematta elelee. Ostaisin jonkun kolme neljä sijoitusasuntoa. Ulkomaanreissut ei kauheasti kiinnosta, kun työkseni teen virkamatkoja.

Sitä paitsi jos osingoista saa vuosituottoja, sijoittaa nekin tuotot tuottamaan lisää. 

Vierailija
13/36 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokerista sain miljoonan vuosia sitten.  Olen käyttänyt rahaa lähinnä lomailuun. Ostin kaksion kerrostalosta myös.

Vierailija
14/36 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun mikään ei riitä. Voihan sitä noinkin ajatella mutta eipä Suomessa ole pääpotit koskaan satojamiljoonia olleet.

Vierailija
15/36 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiselle hirvein katastrofi olisi jos jollain muulla olisi sama rivi Omalla Voittokierroksella. Joutuisi jakamaan tuikituntemattoman kanssa ne rahat jotka Kuuluu Minulle.

Sama hirveys porukkalottojen kanssa. Loppuelämän ottaa päähän että meni jakamaan Omat Numerot jollekin kiittämättömälle tuntemattomalle....

Vierailija
16/36 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ajattelee että miljoona on jotenkin kamalan paljon, mutta ei sillä mitään klassista lottovoittajaelämää kyllä pääse viettämään kuin korkeintaan hetkeksi.

Jos haluaa elää koroilla (tai sijoituksilla) ja keskiverto keskiluokkaista vähän leveämmin niin pääomaa pitäisi olla vähintään 5-10 miljoonaa.

Keskivertosuomalaisen kuukausipalkka on nelisen tuhatta kuussa. Siihen pääsee 4-5 prosentin tuotolla jos pääomaa on miljoonan.

Vierailija
17/36 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon painajaiseen on olemassa varsin yksinkertainen ratkaisu: et lottoa.

Vierailija
18/36 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö asia ratkea sitten sillä, ettet lottoa silloin kun on vain niitä pikkuvoittoja? 

Vierailija
19/36 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tuo karmea kohtalo ei osu kohdallesi.

Mulle kelpaisi.

Vierailija
20/36 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lottovoitto pilasi elämäni. Voitin vain miljoonan."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän