Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä normaalia?! Käytiin saunomassa miehen veljen luona...

Vierailija
01.05.2007 |

Kun kutsuivat vappujuhliin meidät ja vanhempansa sekä mummonsa. Ei siinä mitään, oltiin varauduttukin siihen kun kutsuessa oli jo puhetta että ensin grillaillaan ja sitten mennään saunomaan.

No, veli tokaisi meille että voitte mennä jo saunaan ja menimmekin pukuhuoneeseen riisuuntumaan.

Yhtäkkiä sitten ryykäsivät mukaan, juuri kun minä olin suihkussa eikä mulla ollut edes pyyhettä mukana!

Menin sitten löylyyn, mutta enpä viitsinyt sitten pois lähtee kuin viimeisenä sieltä.

Anoppi ja appi meni mummon kanssa, sen nyt jotenkin ymmärrän vaikka onkin anopin äiti, kun mummu on vanha ihminen.

Sitten mun mies vielä kotimatkalla suuttui kun ihmettelin sitä saunomista, haukkui mut pervoksi ja sanoi ettei veljensä koskis minuun pitkällä tikullakaan, en ole niin hyväkroppainen :`(

En nyt sitä aatellutkaan, mut musta se oli silti vähän kiusallista...

Niin että hyvää vappua vain, mies on loppuillan ollut yläkerassa murjottamassa, ja minä yksin muksujen kans täällä alhaalla :((

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä en ole käynyt isäni kanssa saunassa sitten vahaisteini-iän. Harvoin edes äitini. Sen sijaan kaverini perheessä on ihan eri tavat. Olin jo reilusti yli kahdenkymmenen ja heidän mökillään. Menin edeltä saunaan ja kaverini haki siiderit tms. keittiöstä, niin hänen isänsä ja pikkusisarensa humpsahtivat sisään.

En osannut nolostua, kun jotenkin kaikesta huomasi, että heille se on aivan normaali juttu eivätkä selvästi mitenkään pitäneet sitä pervona. Koen, että tilanne olisi muuttunut pervommaksi, jos olisin tehnyt asiasta numeron tai piilotellut lauteilla.

Mieheni äidin kanssa en ole koskaan ollut kahdeti saunassa. Hän aina menee vasta, kun itse olen jo poistunut. Mieheni isän ja tämän uuden vaimon kanssa taas saunomme kaikki yhdessä. Olen ollut myös saunassa niin, että miehen veli on ollut mukana. Ja siis tietty myös mieheni ja lapseni!

Suomessa taitaa olla yhtä monta suanakulttuuria kuin on perhettäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi