Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mina 35, mies 45, vielako toinen lapsi? kun taalla iasta niin jauhetaan, niin ottakaas nyt kantaa voidaanko me " tehda" toinen? ;-)

Vierailija
24.04.2007 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omapahan on elämäs.. Tossa iässä en tosin enää itse hoitele vauvoja!! Miksi et tehny niitä lapsia 10v. aikasemmin!?

Vierailija
2/6 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompaa se on kun tekee nuorempana mutta kun elämänkumppanin (sen oikean) löytää myöhemmin niin kuin minä niin tottakai niitä voi tehdä milloin vaan itsestä siltä tuntuu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette te mitään ikäloppuja oo!!! Eikä teillä enää 75vuotiaana vaippaikästä oo!!!

t:eräs jonka isä olisi nyt 75v mutta kuoli tapaturmaisesti liian aikaisin

Vierailija
4/6 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmatta, olen 36. Ei sitä nuorempana kerinnyt lapsia tehdä, kun piti opiskella ja kiertää maalimmaa...

Vierailija
5/6 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päälle 40- vuotiaita, kun synnyin. Täytyy myöntää, että on kurjaa, kun isä kuoli, kun olin 25- vuotias. Itse sain ekan lapsen 29- vuotiaana, jolloin äitikin oli jo yli 70- vuotias ja aika huonossa kunnossa fyysisesti jo. Mulla menee paljon voimia äidin asioiden järjestämiseen, lääkäriaikojen varailuun jne. ja se tuntuu raskaalta välillä, kun itsellä on pikkulapsivaihe meneillään.

Toki ihminen voi kuolla tai sairastua nuorenakin, mutta todennäköisempää, kun ikää karttuu. Mun kavereiden vanhemmat on noin 15 vuotta omiani nuorempia, heistä suurin osa elossa ja vielä kohtuu hyvässä kunnosa. Ja joo, aina löytyy poikkeuksia, joten voitte toki hehkutella, kuinka teidän 85- vuotiaat isomummot hoitaa vielä teidän lapsikatrasta ja juoksee maratoneja, mutta tosielämästä näyttää kyllä siltä, että kun ikää päälle 70 vuotta, niin remppoja rupee olemaan eri malliin kuin 60- vuotiailla.

Ja ennen kuin joku rupee lässyttämään, että " oisko parempi, jos et olis syntynytkään" , niin vastaan, että en tiedä, mutta tuskin maailma ois mitään mullistavaa menettäny, vaikka mä oisin jääny syntymättäkin. En ole mitään merkittävää saanu aikaseksi noin ihmiskunnan näkökulmasta. Omat kokemukseni ovat vaikuttaneet sen, että mulle oli ehdoton takaraja lastentekoon 35 ikävuotta. 45- vuotias on VANHA vauvan vanhemmaksi, vääntää sitä asiaa miten tahansa. Mutta jotkut tykkää olla vanhoja vanhempia, joten suotakoon se heille.

Vierailija
6/6 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolemansyntejähän siis ovat:

1. Lapsen vieminen hoitoon alle 3-vuotiaana

2. Lapsen synnyttäminen sektiolla

3. Lapsen täysimetys imetyssuosituksia lyhyemmän ajan

4. Lapsen tekeminen yli 30-vuotiaana

5. Vain yhden lapsen tekeminen.

Tiedä sitten kumpi on suuremi synti, yksilapsisuus vai lapsen tekeminen " mummoikäisenä."

PS. Ihan oikeasti tehkää, mitä lystäätte. Minua ei olisi olemassa jos jo kolmessa naispolvessa ei olisi tehty lapsia yli 40-vuotiaina (isoisoäitini oli jopa 45, kun isoäitini syntyi) ja itseäni ei ole yhtään haitannut se, että vanhempani eivät ole olleet ihan nuoria minun syntyessäni. Ja olen muuten vielä ainoa lapsi, viety hoitoon 3 kuukautta vanhana, minua ei ole imetetty kuin kuukausi ja synnyinkin sektiolla. Ja olen ihan normaali ja tasapainoinen ihminen, jolla on hyvät välit vanhempiinsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi