Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä normaalia?! Käytiin saunomassa miehen veljen luona...

Vierailija
01.05.2007 |

Kun kutsuivat vappujuhliin meidät ja vanhempansa sekä mummonsa. Ei siinä mitään, oltiin varauduttukin siihen kun kutsuessa oli jo puhetta että ensin grillaillaan ja sitten mennään saunomaan.

No, veli tokaisi meille että voitte mennä jo saunaan ja menimmekin pukuhuoneeseen riisuuntumaan.

Yhtäkkiä sitten ryykäsivät mukaan, juuri kun minä olin suihkussa eikä mulla ollut edes pyyhettä mukana!

Menin sitten löylyyn, mutta enpä viitsinyt sitten pois lähtee kuin viimeisenä sieltä.

Anoppi ja appi meni mummon kanssa, sen nyt jotenkin ymmärrän vaikka onkin anopin äiti, kun mummu on vanha ihminen.

Sitten mun mies vielä kotimatkalla suuttui kun ihmettelin sitä saunomista, haukkui mut pervoksi ja sanoi ettei veljensä koskis minuun pitkällä tikullakaan, en ole niin hyväkroppainen :`(

En nyt sitä aatellutkaan, mut musta se oli silti vähän kiusallista...

Niin että hyvää vappua vain, mies on loppuillan ollut yläkerassa murjottamassa, ja minä yksin muksujen kans täällä alhaalla :((

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ahdistuikohan mieheni äiti kun pomasin hänen kanssaan yhtä aikaa saunaan. Ei vain tullut mieleenkään ettei naiset voisi käydä yhtä aikaa, ovathan he uimahallissakin yhtä aikaa...

Tuli vain jotenkin sellainen olo niinkuin anoppi olis vaivautunut... :(

Vierailija:

Mieheni äidin kanssa en ole koskaan ollut kahdeti saunassa. Hän aina menee vasta, kun itse olen jo poistunut. Mieheni isän ja tämän uuden vaimon kanssa taas saunomme kaikki yhdessä. Olen ollut myös saunassa niin, että miehen veli on ollut mukana. Ja siis tietty myös mieheni ja lapseni!

Suomessa taitaa olla yhtä monta suanakulttuuria kuin on perhettäkin.

Vierailija
2/21 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihmettelen, että moniko 17-vuotias tyttö MUKA suostuisi saunomaan isänsä kanssa. Aika harva varmaan. Tuppaa olemaan niin, että varhaisteinistä asti tytöt haluavat saunoa vain naisporukalla, joka on täysin normaalia ja ymmärrettävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja ihmettelen, että moniko 17-vuotias tyttö MUKA suostuisi saunomaan isänsä kanssa. Aika harva varmaan. Tuppaa olemaan niin, että varhaisteinistä asti tytöt haluavat saunoa vain naisporukalla, joka on täysin normaalia ja ymmärrettävää.

On varmaan hyvä, etten 17-vuotiaana ollut lukemassa tätä palstaa. Ei tullut varsinkaan sen ikäisenä ikinä mieleenkään, että olisin MUKA ollut jotenkin epänormaali, kun mielestäni oli ihan normaalia saunoa isäni kanssa kuten ennenkin.

Vierailija
4/21 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin nolostuisin tuollaisesta, ei ole meidän suvussa tapana sekasaunoa. Eikä siinä ole kyse seksuaalisesta vetovoimasta, vaan intimiteetistä: muiden kuin oman perheen jäsenten kanssa ei halua olla alasti, edes saunassa.

Mutta kaiketi miehesi suvussa on toisenlaiset tavat.

Miehesi kuitenkin puhui sinulle todella loukkaavasti! Mitä SINÄ sanoit sitä ennen, miten kommentoit tapahtunutta?

Vierailija
5/21 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ymmärrän toki jos se sinusta tuntui kiusalliselta. kumma ettet tiennyt miehesi perheen käytännöistä? eikä miehesi etukäteen niistä puhunut? oletteko olleet vasta vähän aikaa yhdessä kun et tiennyt tästä?

Vierailija
6/21 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin lähtenyt kotiin saman tien.

Vierailija
7/21 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi nyt on taas sellainen juttu, että joillekin se voi olla ok, mutta on täysin ymmärrettävää, että kaikille ei.

Minusta heidän olisi pitänyt etukäteen kysyä onko ok, että tulevat samaan aikaan saunaan, jos heidän suvussaan se on ollut normaalia...

Vierailija
8/21 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että musta oli tosi noloo, etten kehdannut edes mennä suihkuun kun se veli oli siellä. Ei minusta mitenkään pahasti sanottu?

Vierailija
9/21 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin varmasti reagoinut samoin ja aika ilkeäsn kommentin on miehesi laukonut :(

Vierailija
10/21 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksuaalista saunomisessa? Sinä se et taida olla normaali!!!

Vierailija
11/21 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että musta oli tosi noloo, etten kehdannut edes mennä suihkuun kun se veli oli siellä. Ei minusta mitenkään pahasti sanottu?

Vierailija
12/21 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mäkää menis. Kuitenki vieras mies samassa saunassa.

Vierailija
13/21 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkapa vessassa asiointi tai nenän kaivelu... niitäkään ei useimmat halua tehdä muiden nähden...

Vierailija:

seksuaalista saunomisessa? Sinä se et taida olla normaali!!!

Vierailija
14/21 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole seksuaalista saunominen, mutta intiimiä on.

Vierailija
15/21 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näe seksuaalista, mutta ollaanha siel alasti kuitenki.

Vierailija
16/21 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mieheni saattaa käydä 17-vuotiaan tyttäremme kanssa yhdessä saunassa, ja se on täysin normaalia.

Vierailija
17/21 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mitään sukua esim appiukkoni kanssa vaikka naimisissa olen hänen poikansa kanssa.

Vierailija
18/21 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista käytöstä minun mielestä. Kehtaa muka sinulle suuttua. Ettei vaan olisi mustasukkainen kun veljensä on päättänytkin hyökätä sinua tiirailemaan,ja nyt juttu onkin kääntynyt niin päin että purkaa harmistuksensa sinuun. Ei ollut siis mitään sovittu,vaan toiset hyökkäävät perästä, aika tyhmää minusta. Sano miehellesi suorat sanat että turhaa sinulle mököttää. Eikö hänen pitäisi olla sinun puolellasi,kaitpa sinulla on oikeus odottaa saavasi tukea puolisoltasi.

Vierailija
19/21 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

isänsä kanssa saunomassa. Huh huh!! Jossain kait menee säädyllisyyden raja.

Vierailija
20/21 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vierittämällä syyn sinulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme