Mirella Merivirta taas uhriutuu
En mitenkään seuraa tätä naista somessa, mutta jatkuvasti tulee esiin postauksia, kuinka hän on jäänyt niin YKSIN vauvan kanssa ja on yrittäjä ja kaikki on rankkaa, mutta on päättänyt selvitä. Ei varmasti ole ainoa nainen maailmassa, joka on jäänyt lapsen kanssa yksin ja pakkohan se on selvitä. Myös aikuisena ihmisinä, miksi on pakko lisääntyä kaikkien uusien tuttavuuksien kanssa ja sitten ihmetellä, kun ei toiminutkaan. No ainakin tämä nainen on nyt keksinyt keinon saada julkisuutta hinnalla millä hyvänsä.
https://www.seiska.fi/kotimaa/yksin-vauvan-kanssa-jaanyt-kokkisota-tahd…
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
"Ei varmasti ole ainoa nainen maailmassa, joka on jäänyt lapsen kanssa yksin ja pakkohan se on selvitä."
Ei olekaan, mutta miten se vähentää empatian määrää? Ei mitenkään, päinvastoin :D
Minulla ei ole mitään hajua kuka on Mirella ja kuka on tuo ruma plösö vanha kokkimies, mutta tämä ketju ja tapaus on taas erittäin hyvä esimerkki siitä, miten kammottavia, sivistymättömiä ihmisiä Suomessa pesii!
Tsemppiä vaan tuolle random-Mirellalle, ilmeisesti elää aivan p*skapiireissä jos tuollainen on normaalia toimintaa, ja kerää peräänsä tuollaisia matalan tason ihmisiä kommentoimaan, kuin ketjun haukkujat.
"Empatia on hyvä asia, mutta sitä olisi hyvä osoittaa kaikkia kohtaan. On vähän ristiriitaista paheksua muiden henkilökohtaisia hyökkäyksiä ja samalla kutsua toista 'rumaksi plösöksi vanhaksi kokkimieheksi' sekä leimata kokonaisia ihmisryhmiä 'matalan tason ihmisiksi'."
Vierailija kirjoitti:
No tuon Seiskan finaalikuvan perusteella paljon tasokkaampi nainen on päätynyt jonkun hampsu-sedän hyväksikäytettäväksi. Ei ihme että on homma mennyt persiilleen ja traumat tuleeet.
"Aika paljon johtopäätöksiä yhdestä valokuvasta. Parisuhteiden ongelmat eivät yleensä selity sillä, miltä toinen näyttää, eikä hyväksikäyttöä voi päätellä ulkonäön perusteella."
"Aika pinnallinen tapa arvioida ihmistä. Tatuoinnit, kampaus tai vartalonmalli eivät kerro mitään siitä, onko joku hyvä puoliso tai vanhempi. Eikä ihmisten arvo määräydy sen mukaan, miellyttävätkö he jonkun silmää."