Tatuoinnit laskevat naisen arvoa miesten silmissä
Henry Laasanen on tutkinut ja huomannut tatuointien laskevan miesten kiinnostusta naisiin. Tatuoituja naisia pidetään helppoina ja likaisina. Huo-rah-tavina. Likaisina
Kommentit (1289)
Jo neandertalilainen ihminen (asutti Eurooppaa ja Aasiaa) koristeli ihoaan okralla.
Miehet: "Tatuoinnit naisilla alentavat kiinnostusta heitä kohtaan ja yleensä pyritään etsimään puhdasihoinen nainen kumppaniksi."
Tatuoidut palstamammat kuorossa: "EI TODELLAKKAAN PIDÄ PAIKKAANSA!!1 MULLAKIN ON PERSEVAOSSAKIN TATSKA, KAULASSA KANS, NAAMASSA MYÖS UISTIMIA, PILLUUNKIN ON TATUOITU OTSA JA MIEHIÄ ON RIITTÄNYT NIIN, ETTÄ ON KUUSI LASTA JA KAIKKI ERI MIEHILLE!!1 VETÄKÄÄ TE INKKELIT TUMPPUUNNE!!1
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit kertoo että naisessa on luonnevikoja.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
"Sofien valinta"...?
On elokuva.
On kirja jossa äiti joutui valitsemaan kahden lapsensa elämästä - mittaamaan rakkautensa määrää. Elokuvakin on siitä tehty.
Vierailija kirjoitti:
Jo neandertalilainen ihminen (asutti Eurooppaa ja Aasiaa) koristeli ihoaan okralla.
Tai merkitsivät rikolliset & avionrikkojat...
Sellaista se näin tatuoituna naisena on. Tosin itse en ole moista huomannut.
Hyvä. Pitääkin ottaa vissiin näkyvä tatuointi. En välitä miesten arvostamisista tai arvoasteikoista, paras varmasti kun jättäisivät rauhaan muutenkin.
Kyllähän joku hieno tatuointi esim. Never give up kaulassa ja piikkilanka olkavarressa aina naista kaunistaa...
Ihan yhtä rumaa oli mies tai nainen. Palveluammatissa se voi olla jopa haitta, ehkä jää paikka saamatta, vaikka olisi kuinka hyvä tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtä rumaa oli mies tai nainen. Palveluammatissa se voi olla jopa haitta, ehkä jää paikka saamatta, vaikka olisi kuinka hyvä tyyppi.
Ehkä jää, ehkä jää. Itsellä ei ole kyllä jäänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoituna naisena olen tutkinut miesten kiinnostusta minuun. Aina on kiinnostusta riittänyt ja ihan "kunnollisilta" miehiltä.
Kumpi meistä on oikeassa, minä vai Laasanen?
Molemmat. Naiselle riittää aina paljon kiinnostuneita miehiä. Tatuoinnit laskevat kiinnostuneiden märäää, mutta ei sitä käytännössä huomaa onko kiinnostuneita miehiä 300 vai 400.
Heh - entäs miten sitten on niiden kiinnostuneiden "tason" laita?
Täällä näyttäisi olevan koulukuntaa että parempitasoiset miehet kiinnostuvat kunhan naisella vaan on tatuointeja sekä mielellään vielä lävistyksiäkin :)
Minulla on yhteensä kuusi lävistystä (korvalehdissä) ja yksi tatuointi nilkassa. Eipä ole kiinnostuneita näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoituna naisena olen tutkinut miesten kiinnostusta minuun. Aina on kiinnostusta riittänyt ja ihan "kunnollisilta" miehiltä.
Kumpi meistä on oikeassa, minä vai Laasanen?
Molemmat. Naiselle riittää aina paljon kiinnostuneita miehiä. Tatuoinnit laskevat kiinnostuneiden märäää, mutta ei sitä käytännössä huomaa onko kiinnostuneita miehiä 300 vai 400.
Olisi hauska tehdä testi kahdella deittiprofiililla joissa on sama nainen. Toisessa musteella tuhrittu versio naisesta ja toisessa puhdasihoinen. Olisi hauska nähdä että kumpi profiili saa enemmän tykkääjiä tasokkaammilta miehiltä ja kumpi ei?
On sitä tutkittu akateemisissakin tutkimuksissa että koetaanko tatuoitu vai tatuoimato
Riippuu kulttuurista.
"Research indicates that women with tattoos are evaluated more negatively than women without tattoos on numerous qualities. Further, men perceive better chances for sexual success with tattooed women than those without visible tattoos. "
Kertoo https://www.orgasmresearchlab.com/tattoos-and-sexual-openness
ja viittaa "Sexuality and Culture" tiedejulkaisun artikkeliin - https://doi.org/10.1007/s12119-020-09729-1
Melkein voisi sanoa että kyllä täällä siis naiset ovat ihan oikeassa kun sanovat että kysyntää on ihan kiitettävästi ollut :)
Vierailija kirjoitti:
Asiakaspalvelun alimmilla portailla voi olla työllistymisen este, ei juuri missään muualla. Ei paljon akateemisesti suuntautunutta tällainen pelottelu hetkauta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena kysyn miksi tämän pitäisi kiinnostaa tai vaikuttaa mitenkään?
Kun otat tatuoinnin kaulaan tai rintakehään niin tiedostat ettei miehet enää kiinnostu niin paljon kuin ennen.
Onneksi minun miesystävä ei ole noin pinnallisen ahdasmielinen ja kalkkis. Hänellä ei ole yhtään tatuointia tai lävistystä, minulla on ja ne eivät häiritse häntä ollenkaan ja itseasiassa kun kysyin että mitä mieltä on jos otan nenälävistyksen (toiselle sivulle) kommenttina tuli "that'd look so good on you, go for it!". <3
mustafa ei taida osata suomea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena kysyn miksi tämän pitäisi kiinnostaa tai vaikuttaa mitenkään?
Kun otat tatuoinnin kaulaan tai rintakehään niin tiedostat ettei miehet enää kiinnostu niin paljon kuin ennen.
Onneksi minun miesystävä ei ole noin pinnallisen ahdasmielinen ja kalkkis. Hänellä ei ole yhtään tatuointia tai lävistystä, minulla on ja ne eivät häiritse häntä ollenkaan ja itseasiassa kun kysyin että mitä mieltä on jos otan nenälävistyksen (toiselle sivulle) kommenttina tuli "that'd look so good on you, go for it!". <3
mustafa ei taida osata suomea
Sainoikohan Hassan oikeasti mitä tarkoitti😂
"Sofien valinta"...?
On elokuva.