Jos menisit johonkin kauneusleikkaukseen tai muuhun operaatioon, niin mikä se olisi ?
Itsehän menisin vamaankin johonkin huulien/suupielten muokkaukseen, sillä suupieleni ovat luonnostaan hieman alaspäin (jos en erikseen hymyile) ja tympii, kun näytän aina niin pahantuuliselta ja negatiiviselta.
Kommentit (40)
Isojen rintojen ryhtileikkaus ja saisivat nämä olla hieman pienemmät (joku e/d-kuppi olisi hyvä, nyt on j-kuppi), toki pitäisi sitä ennen laihduttaa reilu 20 kg. Leukalinjaa voisi myös muokata napakammaksi ja silmien väliseen pystyryppyyn laittaa botoksia. Hampaani kaipaisivat myös kohennusta.
Silmäluomien korjausleikkaus. Pienemmät rinnat.
Silmäluomien leikkaus ja kaulankiristys.
Silmäpussit pois, täyteaineita sinne tänne, alkavat sibeliusrypyt pois. Uudet hampaat.
Vierailija kirjoitti:
Rintojen pienennys ja kohotus.
Sama!
Peniksen pienennysleikkaus olisi mulle tarpeellinen.
Nenäleikkaukseen. Häpeän nenääni niin paljon että käyn vain kerran viikossa kaupassa. Muuten istun kotona.
M51 kirjoitti:
Peniksen pienennysleikkaus olisi mulle tarpeellinen.
Motumbokin lyhensi kun oli vaatimus 1000mm slaikkarista.
Silmäluomileikkaus ja kaksoisleuan rasvaimu tms
Varmaan hampaiden valkaisu, ja rasvaimu vatsasta. Joku löysä vararengas tuohon vyötärölle on pikkuhiljaa kertynyt. Mutta en ole kyllä aikeissa mennä mihinkään toimenpiteisiin pelkästään ulkonäön vuoksi.
Poistattaisin rinnat. Ei nämä nytkään isot ole, joku A/B-kuppi, mutta peitän nämä jatkuvasti huppareilla tai muilla mahdollisimman isoilla ja paksuilla paidoilla, kun olen aina inhonnut noita möykkyjä kehossani.
Ihan vapaasti saatte pitää hulluna. Enkä siis haluaisi muuttaa sukupuoltani tai mitään sen suuntaista, mutta olen vain aina inhonnut rintoja.
Se olisi vatsan alueen rasvaimu ja vatsan kiristys ja rintojen pienennys. Olen oikeasti harkinnut asiaa, mutta en uskalla.
Luomileikkaus ja leuan alta kiristys, paha heltta tullut.
Ottaisin jonkinlaisen leukalinjan kiristyksen, koska näin kuusikymppiseksi mennessä se on minun makuuni hieman liian pehmeä. Yksi tuttuni kiristytti kasvojensa alaosan, enkä minä nähnyt mitään muuta eroa kuin kamalat jäljet korvien takana, joten en ole seuraamassa hänen jälkiään.
Pötsinpienennys olisi kiva juttu, mutta taitaa olla liian tuskallinen tuloksiin nähden.