Tatuoinnit laskevat naisen arvoa miesten silmissä
Henry Laasanen on tutkinut ja huomannut tatuointien laskevan miesten kiinnostusta naisiin. Tatuoituja naisia pidetään helppoina ja likaisina. Huo-rah-tavina. Likaisina
Kommentit (1289)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoituna naisena olen tutkinut miesten kiinnostusta minuun. Aina on kiinnostusta riittänyt ja ihan "kunnollisilta" miehiltä.
Kumpi meistä on oikeassa, minä vai Laasanen?
Nimenomaan, "ihan kunnollisilta"
Laasanen on ap:n Herra.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoimaton nainen kelpaa lähtökohtaisesti kaikille, tatuointi joillekin turn off. Laasanen on siis oikeassa, tatuointi rajaa mahdollisuuksia parisuhde- ja työmarkkinoilla. Se on fakta jolle ei voi yhtikäs mittään!.
Yksikään mies ei lähtökohtaisesti kelpaa kaikille naisille.
Tuo on totta. Kaikkein ronkelimpia palstalla ovat kehopositiiviset naiset.
Melko ala-arvoinen kommentti... 0/5
Vierailija kirjoitti:
Tatuoituna naisena olen tutkinut miesten kiinnostusta minuun. Aina on kiinnostusta riittänyt ja ihan "kunnollisilta" miehiltä.
Puhutte nyt eri asioista. Ei ole kukaan väittänyt että kiinnostus laskisi - voi hyvinkin olla päinvastoin.
Kiinnostus ja arvo parisuhdemarkkinoilla ovat 2 eri asiaa.
Vertaa esmes naisten kiinnostusta erityyppisiin miehiin kuukautiskierron eri vaiheissa.
Ja siinä ei siis ole kyse kenenkään yksittäisistä preferensseistä.
Joten pliis älä vastaa "mutku mä..."
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti Laasanen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä onko joku vieraan miehen mielestä vaimomatskua? Minun mielestäni naisten pitäisi miettiä ennemminkin onko tuleva mies sulhomatskua kuin sitä onko itse. Kun molemmat tekevät niin ja toiveet kohtaavat, voi syntyä hyvä parisuhde.
Miehet usein miettii, mitä mieltä kaverit on tyttiksestä. Monille tärkein kriteeri on kavereiden ihailu tai kateus.
Häpeän karttaminen on kylläkin noita mainitsemiasi kriteereitä tärkeämpi. Jo pelkkä ajatus joutua häpeämään on voimakas kannustin valinnoille.
No ripä parantunut näkemys tällä tavalla ajattelevia miehiä kohtaan.
Ja ajattelet ettei häpeän karttelu koskisi naisia???
Vierailija kirjoitti:
Olen 50 vuotias ja otin ensimmäinen tatuointini 30 vuotta sitten. Olen ollut kahdesti naimisissa,minulla on hyvä vakituinen työ ja omistusasunto. Suhteissa mahdollisesti ilmenevät ongelmat eivät mitenkään liittyneet tatuointeihin.
Jos mies sanoo että tatuoitu nainen on vain pano eikä parisuhdemateriaalia,tulee mieleen tarina happamista pihlajanmarjoista.. l
Eipä tuota järkevä mies sano naisten kuullen etenkään jos haluaa panolle.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat. Naiselle riittää aina paljon kiinnostuneita miehiä. Tatuoinnit laskevat kiinnostuneiden märäää, mutta ei sitä käytännössä huomaa onko kiinnostuneita miehiä 300 vai 400.
En voi ajatella ihmissuhteita markkinoina. Todella outo ajatus. Koskeeko myös perhesuhteita? Ystävyyssuhteita? Kyllähän tuossa annetaan ihmiselle "arvo*, joka on mitattavissa. Hyi helvetti
Koskee kyllä, jopa perhesuhteita.
Tervetuloa todellisuuteen.
Et kai sentään kuvitellut esmes vaimon välittävän enemmän miehestään kuin lapsistaan tai että äiti rakastaisi kaikkia lapsiaan yhtä paljon?
Mittaaminen on hiukan eri asia, käytännössä nuo erot kuitenkin tulevat esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat. Naiselle riittää aina paljon kiinnostuneita miehiä. Tatuoinnit laskevat kiinnostuneiden märäää, mutta ei sitä käytännössä huomaa onko kiinnostuneita miehiä 300 vai 400.
Ne miehet joilla on varaa valita naisista, skippaavat yleensä musteella tuhritut koska voivat.
Miksi valita epäviehättävä mimmi jonka iho näyttää likaiselta, kun voi valita puhdasihoisen kaunottaren sen sijaan?
Siis miten te jaksatte keskustella tällaisesta pas kasta? Ihan sama, älkää tykätkö, case closed, katelkaa muita tai vetäkää käteennne. Mielenkiintoiset keskustelut häviää alta ainayksikön ja sitten tällainen kuona säilyy.
Get over it gunther.
Vierailija kirjoitti:
Alati pillutta jäävien incelien ulinaa, taas kerran.
"missä on kaikki hyvätasoiset miehet" :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh - entäs miten sitten on niiden kiinnostuneiden "tason" laita?
Täällä näyttäisi olevan koulukuntaa että parempitasoiset miehet kiinnostuvat kunhan naisella vaan on tatuointeja sekä mielellään vielä lävistyksiäkin :)
Vierailija kirjoitti:
Siis miten te jaksatte keskustella tällaisesta pas kasta? Ihan sama, älkää tykätkö, case closed, katelkaa muita tai vetäkää käteennne. Mielenkiintoiset keskustelut häviää alta ainayksikön ja sitten tällainen kuona säilyy.
Get over it gunther.
Kas kummaa kun jaksoit kiinnostua tästä keskustelusta ja kertoa lopullisen mielenkiintoisen pointin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi hauska tehdä testi kahdella deittiprofiililla joissa on sama nainen. Toisessa musteella tuhrittu versio naisesta ja toisessa puhdasihoinen. Olisi hauska nähdä että kumpi profiili saa enemmän tykkääjiä tasokkaammilta miehiltä ja kumpi ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi hauska tehdä testi kahdella deittiprofiililla joissa on sama nainen. Toisessa musteella tuhrittu versio naisesta ja toisessa puhdasihoinen. Olisi hauska nähdä että kumpi profiili saa enemmän tykkääjiä tasokkaammilta miehiltä ja kumpi ei?
On sitä tutkittu akateemisissakin tutkimuksissa että koetaanko tatuoitu vai tatuoimaton kauniimmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Laasanen on 15 v sitten tehnyt kilauta kaverille -tyyppisen kyselyn, jonka perusteella alle 40% miehistä pitää tatuointeja epämiellyttävinä (eri asia kuin este parisuhteelle, huom.). Tällä perusteella palstavalittaja väittää, että miesten enemmistö pitää tatuointia naisella esteenä parisuhteelle.
Yhdellekään muulle luvulle tai "tutkimukselle" ei ole esitetty yhden yhtä lähdettä :)
Keskustelun aloitus ilmoitettu ylläpitäjille. Syynä ihmisarvon loukkaaminen, vihapuhe ja sellaisen levittäminen ja muiden loukkaaminen ulkonäön perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Laasanen on 15 v sitten tehnyt kilauta kaverille -tyyppisen kyselyn, jonka perusteella alle 40% miehistä pitää tatuointeja epämiellyttävinä (eri asia kuin este parisuhteelle, huom.). Tällä perusteella palstavalittaja väittää, että miesten enemmistö pitää tatuointia naisella esteenä parisuhteelle.
Yhdellekään muulle luvulle tai "tutkimukselle" ei ole esitetty yhden yhtä lähdettä :)
Serkun vaimo työskentelee tatuoinninpoistossa. Harkitsevat omaa yritystä. Tienaa todella hyvin. Töitä löytyy aivan riittävästi. Kela ei korvaa.
Tatuoidulla naisella on usein tatuoitu mies eli vakka löytää kantensa.