Tatuoinnit laskevat naisen arvoa miesten silmissä
Henry Laasanen on tutkinut ja huomannut tatuointien laskevan miesten kiinnostusta naisiin. Tatuoituja naisia pidetään helppoina ja likaisina. Huo-rah-tavina. Likaisina
Kommentit (1277)
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit ei tarkoita sitä, että antaa helposti. Typerää edes ajatella tuolla tavalla.
Mulla on tasan yksi mies enkä ole koskaan ollut helppo. Etoo ajatuskin, että pitäisi antaa kenen tahansa koskea. Hyi helvetti.
Niin se vaan on että moni kokee asian noin että tatuointi merkkaa "helppoutta".
Siksipä juuri semmoisia merkintöjä ei arvostetakaan.
Vierailija kirjoitti:
Alitajuisesti ihon värimuutokset ym. epäkohdat koetaan sairauden merkiksi, siksi aivot viestittävät että tuo ei ole sopiva lisääntymiskumppani.
Musteella tuhrittu iho näyttää epäterveeltä, eikä epäterveellinen vaikutelma ole kiinnostava konsepti tulevalle vaimolle / lasten äidille.
Juuri näin. Musteella tuhritut menee automaattisesti vasuriin deittisovelluksissa. En voisi ikinä kuvitella lasteni äidiksi sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit ei tarkoita sitä, että antaa helposti. Typerää edes ajatella tuolla tavalla.
Mulla on tasan yksi mies enkä ole koskaan ollut helppo. Etoo ajatuskin, että pitäisi antaa kenen tahansa koskea. Hyi helvetti.
No se ei kuitenkaan ole niin, että kaikki tatuoidut naiset ovat helppoja. Kertoo ihmisen omasta tyhmyydestä, jos tuollaisia kuvittelee. Helppoja naisia löytyy tatuoimattomistakin joten ei voi päätellä yhtään mitään naisen helppoudesta tatuointien tai tatuoimattomuuden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Asia taitaa olla myös niin että tatuoinnit laskevat naisen arvoa myös naisten silmissä.
Ja lisäksi vielä että kohtuulliset tatuoinnit miehellä eivät niin paljoa laske miehen arvoa naisten silmissä.
Arvoa? Mitä helvetin arvoa? Mun silmissä jokainen mies, joka liittää naisiin sanan arvo, on arvoton. Jokainen saa tykätä tai olla tykkäämättä, ihan sama. Mut mikään arvokysymys tämä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alitajuisesti ihon värimuutokset ym. epäkohdat koetaan sairauden merkiksi, siksi aivot viestittävät että tuo ei ole sopiva lisääntymiskumppani.
Musteella tuhrittu iho näyttää epäterveeltä, eikä epäterveellinen vaikutelma ole kiinnostava konsepti tulevalle vaimolle / lasten äidille.
Juuri näin. Musteella tuhritut menee automaattisesti vasuriin deittisovelluksissa. En voisi ikinä kuvitella lasteni äidiksi sellaista.
Mitä ihmeen äitiä ootte etsimässä? Mielestäni hyvä parisuhde on sitä, että elää ihmisen kanssa, jota rakastaa ja jota ilman ei halua elää. Lasten saanti ja perheen perustaminen voi olla luonnollinen jatko, mut ensisijaisesti se suhde puolisoon. En minäkään etsinyt isää. Löysin puolison, josta tuli lastemme isä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se ei kuitenkaan ole niin, että kaikki tatuoidut naiset ovat helppoja. Kertoo ihmisen omasta tyhmyydestä, jos tuollaisia kuvittelee. Helppoja naisia löytyy tatuoimattomistakin joten ei voi päätellä yhtään mitään naisen helppoudesta tatuointien tai tatuoimattomuuden vuoksi.
Miksi aina puhutaan helpoista naisista, mut ei helpoista miehistä? Ovatko kaksoisstandardit edelleen näin jyrkät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ei. Silti moni niin asian kokee, tunneperäisesti ehkä.
Sillä tuntemuksella ei siis mitään suoraa yhteyttä jonkun naisen käyttäytymiseen.
Voi tietty argumentoida että se on "typerää" tjsp - niin se vaan silti on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asia taitaa olla myös niin että tatuoinnit laskevat naisen arvoa myös naisten silmissä.
Ja lisäksi vielä että kohtuulliset tatuoinnit miehellä eivät niin paljoa laske miehen arvoa naisten silmissä.
Arvoa? Mitä helvetin arvoa? Mun silmissä jokainen mies, joka liittää naisiin sanan arvo, on arvoton. Jokainen saa tykätä tai olla tykkäämättä, ihan sama. Mut mikään arvokysymys tämä ei ole.
"Tykkääminen" on kylläkin arvottamista...
Tatuoidut naiset ovat henkisestikin rumia, eikä heissä ole vaimoainesta.
Tatuoinnit laskee myös kaikkien arvoa työmarkkinoillakin koska mahdollisten työtilaisuuksien määrä vähenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina puhutaan helpoista naisista, mut ei helpoista miehistä? Ovatko kaksoissta
Kaksoisstandardit ovat vahvasti pelissä mukana eikä muutosta ole näköpiirissä. Lähinnä päinvastoin.
Sitä tulee ihmeteltyä usein miten ns.köyhillä on varaa tatskoihin muttei ruokaan, opiskeluun. Kun ei pärjätä älykkyyskisassa, hommataan tatskoja värjätään tukka jne.koska kuitenkin halutaan erottautua muista. Olla persoona. Näitä persoonia on pilvin pimein. Toki muutama osaajakin sotkee kehonsa ja näyttää likaiselta, suttuiselta. Ravintolassa tatuoitu tarjoilija vie ruokahalun kuten joskus ennen, kun tarjoilija toi ruuat pöytään kävellen paljain jaloin.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoidut naiset ovat henkisestikin rumia, eikä heissä ole vaimoainesta.
Sä kuulostat selläaiseltä ukolta, että en usko naisten menettävän mitään, jos eivät sulle vaimoksi kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit laskee myös kaikkien arvoa työmarkkinoillakin koska mahdollisten työtilaisuuksien määrä vähenee.
Tämä pitää paikkansa. Yksityisyrittäjä, joka muutes työllistää ihmisiä, ja mistä toiminnasta ja palkoista syntyy sitä verotuloa - joka on elintärkeää vrt kunnan virkailijat, joiden palkat maksetaan yritystoiminnan veroilla - voi itse valita kenet ottaa töihin. Suomessa yrityksistä valtaosa on pien-tai mikroyrityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuointi sopii esim. lähihoitajanaiselle. Se on näkyvä varoitus menestyvälle fiksulle miehelle: "en ole sinulle". Mutta amiksen käynyt raksamies hoksaa että siinäpä sopiva nainen minulle, nostaa vähän housuja niin ettei persvako vilku ja lähtee sätkä huulessa tutustumaan lähäri-Pirkkoon.
Juuri näin. Tatuoinnilla nainen viestittää että koulut ja sivistys eivät olleet mun juttu. Tykkään hömpästä, skumpasta ja irtoseksistä.
Miksi te jotkut jaatte tuota harhaista sontaa totuutena?
Mä olen käynyt kouluja ja olen sivistynyt. Hömppä on joskus ok, mutta ei se riitä mulle. Skumpan tilalle sun olisi kyllä pitänyt laittaa kuohari, jos haluat vittuilla. Ei monikaan tavallinen duunari mitään skumppaa juo vaan juovat kuoharia joka on halvempaa. Mä en juo kumpaakaan muuta kuin jos juhlissa on tarjolla. Irt
Ot mutta skumppa ei ole shampanjan synonyymi vaan kuohuviinin. Skumppa tulee sanasta skumvin, eli ihan suora käännös kuoharista.
Mitä väliä onko joku vieraan miehen mielestä vaimomatskua? Minun mielestäni naisten pitäisi miettiä ennemminkin onko tuleva mies sulhomatskua kuin sitä onko itse. Kun molemmat tekevät niin ja toiveet kohtaavat, voi syntyä hyvä parisuhde.
Tatuoitu yksinhuoltaja. Oksennus tulee kun ajatteleekin sellaista hirvitystä!
Vierailija kirjoitti:
Tatuoitu yksinhuoltaja. Oksennus tulee kun ajatteleekin sellaista hirvitystä!
Älä ajattele. Ei naisetkaan ajattele sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tykkääminen" on kylläkin arvottamista...
Arvottaminen ei ole sama, kuin laittaa ihmiselle arvo. Ihminen on jotain ihan muuta, kuin se, mitä iholla näkyy.
Muuten hyvä, mutta skumppa = kuohari.
T. ravintola-alan ammattilainen
Ihan sama. Ei kuulu mun ostoslistalle.