Tatuoinnit laskevat naisen arvoa miesten silmissä
Henry Laasanen on tutkinut ja huomannut tatuointien laskevan miesten kiinnostusta naisiin. Tatuoituja naisia pidetään helppoina ja likaisina. Huo-rah-tavina. Likaisina
Kommentit (1284)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoituna naisena olen tutkinut miesten kiinnostusta minuun. Aina on kiinnostusta riittänyt ja ihan "kunnollisilta" miehiltä.
Kumpi meistä on oikeassa, minä vai Laasanen?
Molemmat. Naiselle riittää aina paljon kiinnostuneita miehiä. Tatuoinnit laskevat kiinnostuneiden märäää, mutta ei sitä käytännössä huomaa onko kiinnostuneita miehiä 300 vai 400.
Olisi hauska tehdä testi kahdella deittiprofiililla joissa on sama nainen. Toisessa musteella tuhrittu versio naisesta ja toisessa puhdasihoinen. Olisi hauska nähdä että kumpi profiili saa enemmän tykkääjiä tasokkaammilta miehiltä ja kumpi ei?
Millä sinä mittaat miesten tasoa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tatuoidut, varsinkin tietyntyyppiset, räväkät, naiset nimenomaan ovat monien miesten mieleen. Oma naistyyppini on sitten taas korkeasti koulutettu ja hillitty, nainen, joka viihtyy kotona lukemassa kirjoja tms. Jotenkin se vaan menee niin, että heillä hyvin harvoin on tatuointeja. Mutta muuttaisiko tatuointi sitten mielipidettäni ihastuksestani, jos hänellä sellainen paljastuisi? Ei, en usko.
Mulla on useampi tatuointi ja vapaa-ajalla olen paljon kotona ja luen kirjoja (ei hömppää), neulon, teen koruja. Käyn myös luonnossa liikkumassa ja valokuvaamassa. Olen myös opiskellut paljon. E ole mikään räväkkä rääväsuu.
Niin puuduttavaa tehdä päätelmiä ihmisistä pelkkien tatuointien perusteella.
En tiedä mikä laskisi kiinnostukseni miestä kohtaan nopeammin kuin miehen tasoajattelun kannattaminen.
Jo se että ajattelee toisesta samanarvoisesta ja tuntevasta ihmisestä että nämä ovat jollain tasolla saa yökkäämään. Se, että tunteeko vetoa johonkin ihmiseen on eri asia että arvottaa ihmisiä tasoille. Tää puhetapa on ongelma ja kuvastaa ongelmallista ajattelua.
Kun kaikki, edes komeimmat tai fiksuimmat (ei läheskään aina asu samassa paketissa) eivät arvota naisia, kuten sinä. Edes naisten kauneutta.