Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tatuoinnit laskevat naisen arvoa miesten silmissä

Vierailija
16.02.2026 |

Henry Laasanen on tutkinut ja huomannut tatuointien laskevan miesten kiinnostusta naisiin. Tatuoituja naisia pidetään helppoina ja likaisina. Huo-rah-tavina. Likaisina

Kommentit (1277)

Vierailija
1261/1277 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alati pillutta jäävien incelien ulinaa, taas kerran.

Vierailija
1262/1277 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alati pillutta jäävien incelien ulinaa, taas kerran.

"missä on kaikki hyvätasoiset miehet" :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1263/1277 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuoituna naisena olen tutkinut miesten kiinnostusta minuun. Aina on kiinnostusta riittänyt ja ihan "kunnollisilta" miehiltä.

Kumpi meistä on oikeassa, minä vai Laasanen?

Molemmat. Naiselle riittää aina paljon kiinnostuneita miehiä. Tatuoinnit laskevat kiinnostuneiden märäää, mutta ei sitä käytännössä huomaa onko kiinnostuneita miehiä 300 vai 400.

Heh - entäs miten sitten on niiden kiinnostuneiden "tason" laita?

Täällä näyttäisi olevan koulukuntaa että parempitasoiset miehet kiinnostuvat kunhan naisella vaan on tatuointeja sekä mielellään vielä lävistyksiäkin :)

Vierailija
1264/1277 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten te jaksatte keskustella tällaisesta pas kasta? Ihan sama, älkää tykätkö, case closed, katelkaa muita tai vetäkää käteennne. Mielenkiintoiset keskustelut häviää alta ainayksikön ja sitten tällainen kuona säilyy. 

Get over it gunther. 

Kas kummaa kun jaksoit kiinnostua tästä keskustelusta ja kertoa lopullisen mielenkiintoisen pointin.

Vierailija
1265/1277 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuoituna naisena olen tutkinut miesten kiinnostusta minuun. Aina on kiinnostusta riittänyt ja ihan "kunnollisilta" miehiltä.

Molemmat. Naiselle riittää aina paljon kiinnostuneita miehiä. Tatuoinnit laskevat kiinnostuneiden märäää, mutta ei sitä käytännössä huomaa onko kiinnostuneita miehiä 300 vai 400.

Olisi hauska tehdä testi kahdella deittiprofiililla joissa on sama nainen. Toisessa musteella tuhrittu versio naisesta ja toisessa puhdasihoinen. Olisi hauska nähdä että kumpi profiili saa enemmän tykkääjiä tasokkaammilta miehiltä ja kumpi ei?  

Vierailija
1266/1277 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi hauska tehdä testi kahdella deittiprofiililla joissa on sama nainen. Toisessa musteella tuhrittu versio naisesta ja toisessa puhdasihoinen. Olisi hauska nähdä että kumpi profiili saa enemmän tykkääjiä tasokkaammilta miehiltä ja kumpi ei?  

On sitä tutkittu akateemisissakin tutkimuksissa että koetaanko tatuoitu vai tatuoimaton kauniimmaksi.

Vierailija
1267/1277 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti Laasanen...

Siis Laasanen on 15 v sitten tehnyt kilauta kaverille -tyyppisen kyselyn, jonka perusteella alle 40% miehistä pitää tatuointeja epämiellyttävinä (eri asia kuin este parisuhteelle, huom.). Tällä perusteella palstavalittaja väittää, että miesten enemmistö pitää tatuointia naisella esteenä parisuhteelle. 

Yhdellekään muulle luvulle tai "tutkimukselle" ei ole esitetty yhden yhtä lähdettä :)

Vierailija
1268/1277 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelun aloitus ilmoitettu ylläpitäjille. Syynä ihmisarvon loukkaaminen, vihapuhe ja sellaisen levittäminen ja muiden loukkaaminen ulkonäön perusteella.

Vierailija
1269/1277 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Laasanen on 15 v sitten tehnyt kilauta kaverille -tyyppisen kyselyn, jonka perusteella alle 40% miehistä pitää tatuointeja epämiellyttävinä (eri asia kuin este parisuhteelle, huom.). Tällä perusteella palstavalittaja väittää, että miesten enemmistö pitää tatuointia naisella esteenä parisuhteelle. 

Yhdellekään muulle luvulle tai "tutkimukselle" ei ole esitetty yhden yhtä lähdettä :)

https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC11633991/

Vierailija
1270/1277 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkun vaimo työskentelee tatuoinninpoistossa. Harkitsevat omaa yritystä. Tienaa todella hyvin. Töitä löytyy aivan riittävästi. Kela ei korvaa.

Vierailija
1271/1277 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhutte nyt eri asioista. Ei ole kukaan väittänyt että kiinnostus laskisi - voi hyvinkin olla päinvastoin.

Kiinnostus ja arvo parisuhdemarkkinoilla ovat 2 eri asiaa.

Vertaa esmes naisten kiinnostusta erityyppisiin miehiin kuukautiskierron eri vaiheissa. 

Ja siinä ei siis ole kyse kenenkään yksittäisistä preferensseistä.

Joten pliis älä vastaa "mutku mä..."

Mutku mä olen ollut naimisissa parikymmentä vuotta ja elän keskiluokkaista elämää. Ja minulla on tatuointeja. Miten tämä on edes mahdollista?

Vierailija
1272/1277 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko tämä se yhden yksi? Laitoin kyllä aiemminkin mutta ehkä tätä ketjua ei ihan tosta noin vaan kahlaa läpi - eikä ole syytäkään. Eihän täällä oikein helmiä ole :)

https://studyfinds.org/are-tattoos-beautiful/

Vierailija
1273/1277 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Serkun vaimo työskentelee tatuoinninpoistossa. Harkitsevat omaa yritystä. Tienaa todella hyvin. Töitä löytyy aivan riittävästi. Kela ei korvaa.

Siihen ei kai tarvita mitään muodollista pätevyyttä?

Hyvä laser taitaa tosin olla hintava ja tehokkaat laitteet tuottavat tietty vaurioita joita pitäisi pystyä edes jotenkin arvioimaan että osaisi lopettaa käsittelyn ajoissa.

Vierailija
1274/1277 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tatuoidut, varsinkin tietyntyyppiset, räväkät, naiset nimenomaan ovat monien miesten mieleen. Oma naistyyppini on sitten taas korkeasti koulutettu ja hillitty, nainen, joka viihtyy kotona lukemassa kirjoja tms. Jotenkin se vaan menee niin, että heillä hyvin harvoin on tatuointeja. Mutta muuttaisiko tatuointi sitten mielipidettäni ihastuksestani, jos hänellä sellainen paljastuisi? Ei, en usko. 

Vierailija
1275/1277 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti laskee, mutta vain tasokkaiden miesten kohdalla. Muilla ei niin väliä. 

Vierailija
1276/1277 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten te jaksatte keskustella tällaisesta pas kasta? Ihan sama, älkää tykätkö, case closed, katelkaa muita tai vetäkää käteennne. Mielenkiintoiset keskustelut häviää alta ainayksikön ja sitten tällainen kuona säilyy. 

Get over it gunther. 

Asiallista kieltä pittää käyttää!

Vierailija
1277/1277 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Carpe diem" :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän