HS: Purra ehdottaa: Maahanmuuttajat palkattomiin töihin sosiaalitukien saamiseksi
Kommentit (669)
Olen pitkäaikaistyötön suomalainen ja haluaisin meillekin valtion järjestämää työtä, sairauksia toki on paljon että sopivaa työtä voi olla vaikea keksiä. Eläkkeelle ei pääse alle 60 vuotiaana
Mutta kukas huumekaupan hoitaa sitten?
Hallitus leikkasi ansiosidonnaisen. En osta ainuttakaan herpeslaastaria. Pitää vain toivoa, että en vahingossa koske huulessa olevaa herpestä ja sen jälkeen vaan nappuloita, vesiautomaattia, kärryn kahvoja, itsepalvelukassan nappuloita kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on huono tapa koskea herpesrakkulaa ja jos pakotetaan siivoojaksi sairaalaan niin voi vahingossa koske ovipainiketta.
Lääkäri ei suostunut kirjoittamaan estolääkettä.
Harmi.
Työkyvyttömänä viedään teloitettavaksi.
Harmi.
Vierailija kirjoitti:
Hallitus leikkasi ansiosidonnaisen. En osta ainuttakaan herpeslaastaria. Pitää vain toivoa, että en vahingossa koske huulessa olevaa herpestä ja sen jälkeen vaan nappuloita, vesiautomaattia, kärryn kahvoja, itsepalvelukassan nappuloita kaupassa.
Herpes tarttuu kosketustartuntana. Mutta ei nyt osteta apteekista mitään, kun hallitus leikkasi ansiosidonnaisen. En saa toimeentulotukea tilille. En mene siis apteekkiin.
Vierailija kirjoitti:
Googlaa typhoid mary niin näet miten käy jos levittää tautia.
Tuossakin on kyse vaan persuideologiasta eikä muusta. Yhtään pitemmälke ei järki riitä. Tämä nimittäin ampuisi suoraan omaan nilkkaan monella tavalla. Ilmaisia orjia jipii! Tanskassa työttömyyskorvaus on isompi, mutta tätä tuskin mainitaan, koska eihän nyt meille sellasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei työtön joudu maksamaan korvauksia, vaikka oikeus määräisi, koska ei ole tilillä rahaa. Pitkäaikaistyöttömiä ei oteta töihin.
Vierailija kirjoitti:
Olen pitkäaikaistyötön suomalainen ja haluaisin meillekin valtion järjestämää työtä, sairauksia toki on paljon että sopivaa työtä voi olla vaikea keksiä. Eläkkeelle ei pääse alle 60 vuotiaana
Niin mun mielestä ku sota tulee niin teidät pitäs ensin laittaa rintamalle eikä meitä hyväkuntosia nuoria perheenisiä joilla on työpaikat.
Oikeuden määräämiä korvauksia joutuvat maksamaan vain ne, jotka saavat tes-palkkaa.
Minusta tässä voitaisiin siirtyä malliin, että ne jotka kannattavat vastikkeetonta sosiaaliturvamallia rahoittavat sitä ja ne jotka eivät, maksavat suhteessa vähemmän. Mun on äärimmäisen vaikea nähdä miksi minun pitää olla muiden kirkasotsaisten ideologian rahoittajana tai miksi muiden pitäisi tukea minua jos mulla menee huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mun mielestä ku sota tulee niin teidät pitäs ensin laittaa rintamalle eikä meitä hyväkuntosia nuoria perheenisiä joilla on työpaikat.
Pitkäaikaistyötön nainen ei ole käynyt armeijaa.
Vierailija kirjoitti:
Työvelvoite hyvä, mutta ilman palkkaa ei kenenkään pidä joutua töihin. Kuulostaa vähän orja meinigille. Tuollainen vain lisää eriarvoisuutta, mutta sehön taitaa ollakin persujen tarkoitus.
Kummasti tuota on jo kauan vaadittu tällä palstalla ihan kantasuomalaisille työttömille.
Pääsisikö pitkäaikaistyötön rintamalle. En ole käynyt armeijaa. En välttämättä tunnista ketä on omaa armeijaa ja ketä venäjän.
Vierailija kirjoitti:
Pääsisikö pitkäaikaistyötön rintamalle. En ole käynyt armeijaa. En välttämättä tunnista ketä on omaa armeijaa ja ketä venäjän.
Oho, meni omia.
Mahtaakohan tuo pershuorien saastaihmisjätepaskaläjäsaksilehmä ehdottaa samalla, kun Tanskan mallista ulisee vastaavaa työvelvoitetta, että nostetaan työttömyysturva samanlaiseksi kuin Tanskassa, eli siellä se etu, jota vastaan joutuu töihin voi olla jopa 90 % palkan tasosta. Meillä tuo sama prosentti on luokkaa 30 %.
Ja umpipaska ehdotus tuo tietenkin muutenkin on, mutta mitä noin tyhmältä läjältä silkkaa paskaa kuten purra voi muuta odottaakaan. Kehtaa vielä sanoa, että voisivat tehdä vaikka siivousta, kun se ei vie oikeaa työtä keneltäkään. Tuossa kusinen saastavaltiovarainministeri ei ole itse tehnyt päivääkään mitään oikeaa työtä ja edes ilkeää sanoa, että siivous ei ole oikeaa työtä. Kuka tuollaista oksettavaa sontaa äänestää? Ihmisenä tuota ei voi pitää.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tässä voitaisiin siirtyä malliin, että ne jotka kannattavat vastikkeetonta sosiaaliturvamallia rahoittavat sitä ja ne jotka eivät, maksavat suhteessa vähemmän. Mun on äärimmäisen vaikea nähdä miksi minun pitää olla muiden kirkasotsaisten ideologian rahoittajana tai miksi muiden pitäisi tukea minua jos mulla menee huonosti.
Niinkuin että jos joku uhkaa sinua, muiden ei tule puuttua?
Luin vasta nyt uutisen - Raaka-Riikka " 7,8%, 7,6%, 78%" Purra siis oikeasti pelasi risujen keräämis-kortin epätoivoissaan. Ei riittänyt saukkojen ja susien ampuminen, eikä köyhien tappaminen sote- ja sotu-leikkauksilla - lisää pitää vielä kannatusalhossa levittää vihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei työtön joudu maksamaan korvauksia, vaikka oikeus määräisi, koska ei ole tilillä rahaa. Pitkäaikaistyöttömiä ei oteta töihin.
Tautipesä työtön lukitaan laitokseen loppuelämäkseen jos ei tajua olla levittämättä tautejaan.