HS: Purra ehdottaa: Maahanmuuttajat palkattomiin töihin sosiaalitukien saamiseksi
Kommentit (512)
Mitä tehdään talvella, kun ei voi kerätä risuja? Siirretään lunta paikasta A paikkaan B ja seuraavana päivänä paikasta B paikkaan A. Eestaas, eestaas väki voimakas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsisikö pitkäaikaistyötön rintamalle. En ole käynyt armeijaa. En välttämättä tunnista ketä on omaa armeijaa ja ketä venäjän.
Ei sulle asetta tietenkään sinne anneta.
ps.Oisko tolla et sä et käyny armeijaa jotaki seuraussuhdetta myös siihen et oot pitkäaikaistyötön.
Olen nainen. Onko purra käynyt armeijan.
Okei syön sitten rintamalla kaikki ruoat niin on tekemistä.
Eihän tuo oo mikään tekosyy, ku on naisia eversteinäkin.
Vanhuspalveluiden hintoja saatetaan nostaa.
Hyvä hallitus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsisikö pitkäaikaistyötön rintamalle. En ole käynyt armeijaa. En välttämättä tunnista ketä on omaa armeijaa ja ketä venäjän.
Ei sulle asetta tietenkään sinne anneta.
ps.Oisko tolla et sä et käyny armeijaa jotaki seuraussuhdetta myös siihen et oot pitkäaikaistyötön.
Olen nainen. Onko purra käynyt armeijan.
Okei syön sitten rintamalla kaikki ruoat niin on tekemistä.
Eihän tuo oo mikään tekosyy, ku on naisia eversteinäkin.
Niin, Suomessa on paljon luuseri naisia lääkäreinä, armeija käymättä.
Tosin jos tulee sota niin armeijan käynyt pikkulasten äiti joutuu rintamalle, sosiaalihuolto hoitaa lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vanhuspalveluiden hintoja saatetaan nostaa.
Hyvä hallitus
Me omaiset ei hoideta eläkeläisiä. Kokoomus suututti meidät. Ostakoot vanhukset palvelunsa.
Kyllä työtä riittäisi, jos kaikki ei olisi yksityistetty. Kunnat säästäisivät valtavasti omalla työvoimalla vs. Ostopalveluina.
Me työttömät voidaan ottaa nuo pikkulapset meille asumaan, kun niiden äidit on rintamalla. Jos ei ne tule takasin niin adoptiopaperi voidaan täyttää.
Kyllähän USAssakin kohta on taas orjat plantaaseilla joten täälläkin on oltava vastaavaa,
Vierailija kirjoitti:
Kyllä työtä riittäisi, jos kaikki ei olisi yksityistetty. Kunnat säästäisivät valtavasti omalla työvoimalla vs. Ostopalveluina.
Mitä helvettiä. Mietipä tuleeko sulle halvemmaks ostaa vaan autonhuolto kerran vuodessa vai palkata itelles ympärivuotinen mekaanikko
Naisille suunnitellaan armeijaa pakolliseksi ja kaikki pikkulasten äidit joutuvat rintamalle, jos tulee sota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lappiin latuja tekemään
Valitettavasti Suomessa jokainen saa valita oman asuinkaupunkinsa, se on laissa.
Asumista en tarkoittanut. Keikkahommiin latuja tekemään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pitkäaikaistyötön suomalainen ja haluaisin meillekin valtion järjestämää työtä, sairauksia toki on paljon että sopivaa työtä voi olla vaikea keksiä. Eläkkeelle ei pääse alle 60 vuotiaana
Niin mun mielestä ku sota tulee niin teidät pitäs ensin laittaa rintamalle eikä meitä hyväkuntosia nuoria perheenisiä joilla on työpaikat.
Oliko kommentin kirjoittaja mies vai nainen? Jopa 60 v naisella voi olla alaikäisiä lapsia. Mutta toki teidän perhe on tärkein eihän työttömien lapsista ole niin väliä.
Purra panikoi kansan kyllästyttyä köyhien kokonaisvaltaiseen kyykyttämiseen by persuvalehtelijat
Kaikki sosiaaliturva vastikkeelliseksi. Kotona loisiminen on liian viihdyttävää nykyaikana. Ihminen on lähtökohtaisesti energiaa säästävä eliö, joten kokee laiskottelun palkitsevana. Pienet annokset dopamiinia puhelimesta riittävät tyytyväisyyteen.
Valtion pitää perustaa työleirejä, kuten aiemmin työttömyyden ollessa mahdoton. Ei ole tasa-arvoista, että toiset joutuvat tekemään työt ja kustantamaan toisten makoilun.
Purra haluaa väkisin tuhota koko Suomen ja sen lisäksi vielä ampua m amuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pitkäaikaistyötön suomalainen ja haluaisin meillekin valtion järjestämää työtä, sairauksia toki on paljon että sopivaa työtä voi olla vaikea keksiä. Eläkkeelle ei pääse alle 60 vuotiaana
Niin mun mielestä ku sota tulee niin teidät pitäs ensin laittaa rintamalle eikä meitä hyväkuntosia nuoria perheenisiä joilla on työpaikat.
Oliko kommentin kirjoittaja mies vai nainen? Jopa 60 v naisella voi olla alaikäisiä lapsia. Mutta toki teidän perhe on tärkein eihän työttömien lapsista ole niin väliä.
Mies oon. Ja se ei oo sen enempää syy saada vapautusta maanpuolustuksesta että on nainen ku että on 16v.lapsi kotona.
Vierailija kirjoitti:
Minä ehdotan että m a a h a n m u u t t a j a t laitetaan takaisin kotimaihinsa,tai ainakin sinne mistä ovat Suomeen lähteneet..
Toivottavasti tämä koskisi ainoastaan ei-valkoihoisia. Muuten mennään ojasta allikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä. Mietipä tuleeko sulle halvemmaks ostaa vaan autonhuolto kerran vuodessa vai palkata itelles ympärivuotinen mekaanikko
Ansiosidonnaista leikattiin niin autoremontit tehdään itse youtuben ohjeilla ja osat käytettynä kolariautoista.
Me vaihdettiin itse kytkin autoon youtuben ohjeilla ja uusi kytkin kolariautosta.
Eläkkeitä maksetaan 40 miljardia. Me ei kyllä eläkeläisiä tulla hoitamaan. Valtio hoitaa tai jättää hoitamatta.