Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Purra ehdottaa: Maahanmuuttajat palkattomiin töihin sosiaalitukien saamiseksi

Kommentit (512)

Vierailija
421/512 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun täällä puhutaan orjuudesta, niin mun mielestä orjuutta on se että me yhä vähenevä veronmaksajien joukko joudumme kustantamaan tätä oleskeluyhteiskuntaa. Etenkään ei kiinnosta kustantaa sitä jollekin afrikkalaiselle.

Eläkkeitä maksetaan 40 miljardia. Me ei kyllä eläkeläisiä tulla hoitamaan. Valtio hoitaa tai jättää hoitamatta.

Vierailija
422/512 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tehdään talvella, kun ei voi kerätä risuja? Siirretään lunta paikasta A paikkaan B ja seuraavana päivänä paikasta B paikkaan A. Eestaas, eestaas väki voimakas!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/512 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsisikö pitkäaikaistyötön rintamalle. En ole käynyt armeijaa. En välttämättä tunnista ketä on omaa armeijaa ja ketä venäjän.

Ei sulle asetta tietenkään sinne anneta.

ps.Oisko tolla et sä et käyny armeijaa jotaki seuraussuhdetta myös siihen et oot pitkäaikaistyötön.

Olen nainen. Onko purra käynyt armeijan.

Okei syön sitten rintamalla kaikki ruoat niin on tekemistä.

Eihän tuo oo mikään tekosyy, ku on naisia eversteinäkin.

Vierailija
424/512 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhuspalveluiden hintoja saatetaan nostaa.

Hyvä hallitus

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011809847.html

Vierailija
425/512 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsisikö pitkäaikaistyötön rintamalle. En ole käynyt armeijaa. En välttämättä tunnista ketä on omaa armeijaa ja ketä venäjän.

Ei sulle asetta tietenkään sinne anneta.

ps.Oisko tolla et sä et käyny armeijaa jotaki seuraussuhdetta myös siihen et oot pitkäaikaistyötön.

Olen nainen. Onko purra käynyt armeijan.

Okei syön sitten rintamalla kaikki ruoat niin on tekemistä.

Eihän tuo oo mikään tekosyy, ku on naisia eversteinäkin.

Niin, Suomessa on paljon luuseri naisia lääkäreinä, armeija käymättä.

Tosin jos tulee sota niin armeijan käynyt pikkulasten äiti joutuu rintamalle, sosiaalihuolto hoitaa lapset.

Vierailija
426/512 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhuspalveluiden hintoja saatetaan nostaa.

Hyvä hallitus

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011809847.html

Me omaiset ei hoideta eläkeläisiä. Kokoomus suututti meidät. Ostakoot vanhukset palvelunsa.

Vierailija
427/512 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä työtä riittäisi, jos kaikki ei olisi yksityistetty. Kunnat säästäisivät valtavasti omalla työvoimalla vs. Ostopalveluina. 

Vierailija
428/512 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me työttömät voidaan ottaa nuo pikkulapset meille asumaan, kun niiden äidit on rintamalla. Jos ei ne tule takasin niin adoptiopaperi voidaan täyttää.

Vierailija
429/512 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän USAssakin kohta on taas orjat plantaaseilla joten täälläkin on oltava vastaavaa,

Vierailija
430/512 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä työtä riittäisi, jos kaikki ei olisi yksityistetty. Kunnat säästäisivät valtavasti omalla työvoimalla vs. Ostopalveluina. 

Mitä helvettiä. Mietipä tuleeko sulle halvemmaks ostaa vaan autonhuolto kerran vuodessa vai palkata itelles ympärivuotinen mekaanikko

Vierailija
431/512 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille suunnitellaan armeijaa pakolliseksi ja kaikki pikkulasten äidit joutuvat rintamalle, jos tulee sota.

Vierailija
432/512 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lappiin latuja tekemään

Valitettavasti Suomessa jokainen saa valita oman asuinkaupunkinsa, se on laissa.

Asumista en tarkoittanut. Keikkahommiin latuja tekemään

Vierailija
433/512 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pitkäaikaistyötön suomalainen ja haluaisin meillekin valtion järjestämää työtä, sairauksia toki on paljon että sopivaa työtä voi olla vaikea keksiä. Eläkkeelle ei pääse alle 60 vuotiaana

Niin mun mielestä ku sota tulee niin teidät pitäs ensin laittaa rintamalle eikä meitä hyväkuntosia nuoria perheenisiä joilla on työpaikat. 

Oliko kommentin kirjoittaja mies vai nainen? Jopa 60 v naisella voi olla alaikäisiä lapsia. Mutta toki teidän  perhe on tärkein eihän työttömien lapsista ole niin väliä.

Vierailija
434/512 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purra panikoi kansan kyllästyttyä köyhien kokonaisvaltaiseen  kyykyttämiseen  by persuvalehtelijat

Vierailija
435/512 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sosiaaliturva vastikkeelliseksi. Kotona loisiminen on liian viihdyttävää nykyaikana. Ihminen on lähtökohtaisesti energiaa säästävä eliö, joten kokee laiskottelun palkitsevana. Pienet annokset dopamiinia puhelimesta riittävät tyytyväisyyteen. 

Valtion pitää perustaa työleirejä, kuten aiemmin työttömyyden ollessa mahdoton. Ei ole tasa-arvoista, että toiset joutuvat tekemään työt ja kustantamaan toisten makoilun. 

Vierailija
436/512 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purra haluaa väkisin tuhota koko Suomen ja sen lisäksi vielä ampua m amuja.

Vierailija
437/512 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pitkäaikaistyötön suomalainen ja haluaisin meillekin valtion järjestämää työtä, sairauksia toki on paljon että sopivaa työtä voi olla vaikea keksiä. Eläkkeelle ei pääse alle 60 vuotiaana

Niin mun mielestä ku sota tulee niin teidät pitäs ensin laittaa rintamalle eikä meitä hyväkuntosia nuoria perheenisiä joilla on työpaikat. 

Oliko kommentin kirjoittaja mies vai nainen? Jopa 60 v naisella voi olla alaikäisiä lapsia. Mutta toki teidän  perhe on tärkein eihän työttömien lapsista ole niin väliä.

Mies oon. Ja se ei oo sen enempää syy saada vapautusta maanpuolustuksesta että on nainen ku että on 16v.lapsi kotona.

Vierailija
438/512 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ehdotan että m a a h a n m u u t t a j a t  laitetaan takaisin kotimaihinsa,tai ainakin sinne mistä ovat Suomeen lähteneet..

Toivottavasti tämä koskisi ainoastaan ei-valkoihoisia. Muuten mennään ojasta allikkoon.

Vierailija
439/512 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä. Mietipä tuleeko sulle halvemmaks ostaa vaan autonhuolto kerran vuodessa vai palkata itelles ympärivuotinen mekaanikko

Ansiosidonnaista leikattiin niin autoremontit tehdään itse youtuben ohjeilla ja osat käytettynä kolariautoista.

Vierailija
440/512 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vaihdettiin itse kytkin autoon youtuben ohjeilla ja uusi kytkin kolariautosta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi