Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu et monet naiset on liian hienoja täälä etelässä, koulutettuja ja tienaavat hyvin ja ovat fiksuja

Vierailija
16.02.2026 |

Olen huomannut, kun olen ihan tavallinen mies, en ole käynyt kouluja en tienaa kovin hyvin ja rahaa ei ole oikein, velkaa on lähemmäs enempi, ei kelpaa tuommosille naisille ja ymmärrän toki, omanlaisia naisia on tosi vähän saatavilla, ei mullekkaa kaikki kelpaa, oon sit mieluiten yksin.

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oikein kireät housut, päivän hauskin :D

Vierailija
82/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata hommata velkaa jos ei tienaa. Vaikka mä hyvin tienaan,en mä silti ukon velkoja makselis. Maksan vaan omat velat, vaikka köyhän velkaantuneen miehen tapaisin.

No velkaa on yli 38 tuhatta, no sitä on nyt tullut olen tehnyt virheitä.

Niin,no mulla on 150 000e velkaa, ei hölmöilyjä vaan tarkoituksella ja on varaa maksella. Et jos mies mulle vinkuis 38tuhannen veloista,niin ei jatkoon.

Tätä myös mietin, et onhan suurella osalla paljon isommat asuntovelat, eikä ole mikään paniikki juttu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä aloitus riitti sen tajuamiseen, ettei ap ole "tavallinen mies" vaan harvinaisen tyhmä plus itsetunnoton. En ihmettele ettei naisia kiinnosta. Eikä se liity mitenkään heidän pukeutumiseensa, työhönsä tai sosiaaliseen statukseensa.

No mieluiten sitten tyhmä kun elämäntapatyötön sossuelätti

No tuolla älykkyysosamäärällä töitä tuskin kovin helposti löytyy. Paitsi jotain tuettua mukaduunia.

Vierailija
84/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En juo nyt alkoholia olen tauolla, haluan muuttua, ei ole mitää tommosia pelivelkoja, on tullut muistaki asioista velkaa, en pelaa enää."

Olet siis toipuva addikti. Ihan kylmä fakta on että sellainen ei ole sitä halutuinta seuraa parisuhdemarkkinoilla. Vaikka se voi sinusta tuntua epäreilulta niin maailma nyt vain toimii niin.

Juu olen tehnyt virheitä, ei mullekkaa kaikki naiset kelpaa, tykkään et nainen on semmonen vähän hieno meikkaa ja laittautuu jne, mut mä en heille kelpaa, harmi, siis en halua ketä vain, koska koen etten ole rumiimmasta päästä oleva mies vaikka ongelmia onkin, no aika harvat nykyää saa ees töitä, mulla on vakityö.

Itse olen työtön mutta myös velaton, eli miksi ottaisin tuollaisen riipan ja mitä oikein tuot siihen parisuhteeseen jos et kykene edes velkojesi vuoksi elättämään naista?

Tiedän kaltaisiasi rottia, jotka yrittävät loisia naisten lompakoilla ja tehdä jopa käenpoikia naisten pesiin, ilman että huolehtivat naisesta - hyväksikäyttävät näitä seksuaalisesti ja emotionaalisesti, imevät kuiviin kuin jotkut punkit. Kuulostat juuri tällaiselta mieheltä. Jos sinulla olisi jotain annettavaa naisille, antaisit, etkä vinkuisi 

Vierailija
85/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En juo nyt alkoholia olen tauolla, haluan muuttua, ei ole mitää tommosia pelivelkoja, on tullut muistaki asioista velkaa, en pelaa enää."

Olet siis toipuva addikti. Ihan kylmä fakta on että sellainen ei ole sitä halutuinta seuraa parisuhdemarkkinoilla. Vaikka se voi sinusta tuntua epäreilulta niin maailma nyt vain toimii niin.

Juu olen tehnyt virheitä, ei mullekkaa kaikki naiset kelpaa, tykkään et nainen on semmonen vähän hieno meikkaa ja laittautuu jne, mut mä en heille kelpaa, harmi, siis en halua ketä vain, koska koen etten ole rumiimmasta päästä oleva mies vaikka ongelmia onkin, no aika harvat nykyää saa ees töitä, mulla on vakityö.

Itse olen työtön mutta myös velaton, eli miksi ottaisin tuollaisen riipan ja mitä oikein tuot siihen parisuhteeseen jos et kykene edes velko

Mene töihin siitä. Ei kiinnosta 

Vierailija
86/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata hommata velkaa jos ei tienaa. Vaikka mä hyvin tienaan,en mä silti ukon velkoja makselis. Maksan vaan omat velat, vaikka köyhän velkaantuneen miehen tapaisin.

No velkaa on yli 38 tuhatta, no sitä on nyt tullut olen tehnyt virheitä.

Niin,no mulla on 150 000e velkaa, ei hölmöilyjä vaan tarkoituksella ja on varaa maksella. Et jos mies mulle vinkuis 38tuhannen veloista,niin ei jatkoon.

Tätä myös mietin, et onhan suurella osalla paljon isommat asuntovelat, eikä ole mikään paniikki juttu. 

Ihan sama. Pysyä naisista erossa.

Vierailija
87/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"no aika harvat nykyää saa ees töitä, mulla on vakityö."

Suurin osa ihmisistä on kyllä töissä. Työttömyysprosenttihan on siinä 10% tuntumassa.

Ei työssä olo vielä mikään valtava meriitti ole joka saisi naiset lakoamaan edessäsi.

toi nyt ei ole ihan totta, monet ovat työttömiä nyt

On totta, suurin osa aikuisista ihmisistä ON töissä, vaikka työttömiäkin on. 

Mun kaverit on suurin osa työttömiä ei maistu ees työt.

Tämä kertoo kyllä jo aika paljon. Teillä on oma kuplanne, ja suurin osa ihmisistä elää erilaisissa kuplissa. Minun ystäväpiireissä 95% ihmisistä on töiss

Niin mitä haukut?

Vierailija
88/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allun jankkausaloitukset vol 407626484021.

Vierailija
89/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi maksulliset naiset antaa seksiä. Saa kouria kyllä pyllyä 

Vierailija
90/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon tiukat farkkupylly aah muodokas. Sellasta ku sais kourasta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi