Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu et monet naiset on liian hienoja täälä etelässä, koulutettuja ja tienaavat hyvin ja ovat fiksuja

Vierailija
16.02.2026 |

Olen huomannut, kun olen ihan tavallinen mies, en ole käynyt kouluja en tienaa kovin hyvin ja rahaa ei ole oikein, velkaa on lähemmäs enempi, ei kelpaa tuommosille naisille ja ymmärrän toki, omanlaisia naisia on tosi vähän saatavilla, ei mullekkaa kaikki kelpaa, oon sit mieluiten yksin.

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinku sellasia tyylikkäitä on rahaa hienot laukut kädessä ja eihän tommosille kelpaa tavallinen amisduunari.

Vierailija
2/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata hommata velkaa jos ei tienaa. Vaikka mä hyvin tienaan,en mä silti ukon velkoja makselis. Maksan vaan omat velat, vaikka köyhän velkaantuneen miehen tapaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata hommata velkaa jos ei tienaa. Vaikka mä hyvin tienaan,en mä silti ukon velkoja makselis. Maksan vaan omat velat, vaikka köyhän velkaantuneen miehen tapaisin.

No velkaa on yli 38 tuhatta, no sitä on nyt tullut olen tehnyt virheitä.

Vierailija
4/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noilla pissiksilläki velkaa ovat jopa ulosotossa, mulla ei ole ulosottoa ja on parempi tilanne ja toki käyn töissä.

Vierailija
5/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannattais ottaa velkaa. Velkainen mies ei kelpaa naisille

Vierailija
6/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kantsiiko sitten itse olla ätmi, eli alemman tason mies? Ei se naisten vika ole, että olet heikkotasoinen.

Vierailija
7/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienous on katsojan silmässä. Mä pidän itseäni ihan tavallisena.

En tiiä mistä niitä sopivia, tavallisia naisia sitten löytyisi amisduunarille, kun syrjäkylät tyhjenevät kaupunkeihin. Pitäisikö vain lähestyä niitä hienoja neitejä? 

Olen hyvin koulutettu ja hyvin tienaava, mun mies on amisduunari :)

Vierailija
8/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannattais ottaa velkaa. Velkainen mies ei kelpaa naisille

öö miten niin, olen ottanut velkaa, monella on nykyää kelpaa, miten sitten se pissis kelpaa jos hänelläki on ulosotto ja velkaa?

Vierailija
9/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajat suosii naisia ja ainakin stadissa naiset on leijoja snobeja. Jota kylläkin alistuu kehitysmaalaisten sossupummien patjoiksi.

Vierailija
10/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kantsiiko sitten itse olla ätmi, eli alemman tason mies? Ei se naisten vika ole, että olet heikkotasoinen.

En omasta mielestäni ole, koska en ole työtön.

Vierailija
11/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienous on katsojan silmässä. Mä pidän itseäni ihan tavallisena.

En tiiä mistä niitä sopivia, tavallisia naisia sitten löytyisi amisduunarille, kun syrjäkylät tyhjenevät kaupunkeihin. Pitäisikö vain lähestyä niitä hienoja neitejä? 

Olen hyvin koulutettu ja hyvin tienaava, mun mies on amisduunari :)

Oho mitä ihmettä ja sulle on kelvannut?

Vierailija
12/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä TAAS Allu?

Edellinen ketju on eilisillalta...

Vierailija
13/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin hienoja? Kuvittelevat vain olevansa. Ja ne huonostikin koulutetut naiset kuvittelevat. Kelpaa vain 20 % parhaat miehet noille kenelle tahansa. Siksi ei jaksa tuhlata aikaa nirsoihin naisiin.

Vierailija
14/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen amisduunari en tienaa kovin paljon ja velkaa paljon ja toki juon, mutta kuulemma en sen takia kelpaa, mun mielestä tommoset ei haittaa, alkoholin kyllä ymmärrän.

Vierailija
15/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinku sellasia tyylikkäitä on rahaa hienot laukut kädessä ja eihän tommosille kelpaa tavallinen amisduunari.

Niin luotot tapissa kulut isommat mitä ansiot,se on sellaista some-elämää,mikä on monilta osin valhetta.

Vierailija
16/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin hienoja? Kuvittelevat vain olevansa. Ja ne huonostikin koulutetut naiset kuvittelevat. Kelpaa vain 20 % parhaat miehet noille kenelle tahansa. Siksi ei jaksa tuhlata aikaa nirsoihin naisiin.

Koska nirsot naiset ei halua ees jutella munkaa saati lähteä treffeille, ei heitä kiinnosta köyhä velkaantunut kaljamahainen ukko jolla ei oo bemaria.

Vierailija
17/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin luotot tapissa kulut isommat mitä ansiot,se on sellaista some-elämää,mikä on monilta osin valhetta.

On mullaki hitosti velkaa eikä se ees lyhene vaikka käyn töissä

Vierailija
18/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mä ihmettelen johtuuko se ulkonäöstä vai statuksesta.

Vierailija
19/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö olekin kiva, että nyt entistä useampi korkeakoulutettu on työtön. Silloin on tavismieskin arvokkaampi, jos vaan on töissä. Tasaa vähän luokkaeroja miesten ja naisten välillä.

Vierailija
20/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö olekin kiva, että nyt entistä useampi korkeakoulutettu on työtön. Silloin on tavismieskin arvokkaampi, jos vaan on töissä. Tasaa vähän luokkaeroja miesten ja naisten välillä.

Mä en ole työtön ja sillee mut ei naiset kiinnostu minusta, mä en halua ketä vain koska olen omasta mielestä ihan tavis komea ja pitkä ja on asiat kohtuu hyvin, en koe et velka olisi ongelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän