Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu et monet naiset on liian hienoja täälä etelässä, koulutettuja ja tienaavat hyvin ja ovat fiksuja

Vierailija
16.02.2026 |

Olen huomannut, kun olen ihan tavallinen mies, en ole käynyt kouluja en tienaa kovin hyvin ja rahaa ei ole oikein, velkaa on lähemmäs enempi, ei kelpaa tuommosille naisille ja ymmärrän toki, omanlaisia naisia on tosi vähän saatavilla, ei mullekkaa kaikki kelpaa, oon sit mieluiten yksin.

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No ei tule tinderissä osumia."

Tinder ei ole monille todellakaan se paras paikka etsiä seuraa.

Vierailija
62/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Aika outoa että nuorempana kelpasi, join alkoholia ja silti olin veloissa, sama ihminen olin, nyt 40 v naisille on ilmaa."

Silloin niillä naisillakaan ei ollut vielä niin paljon elämänkokemusta ja heidänkin elämäänsä kuului kaikenlainen hauskanpito ja huolettomuus. Silloin et niin erottunut joukosta. Nyt myöhemmin ne naiset ovat nähneet mitä liika alkoholinkäyttö ja muut ongelmat voivat parisuhteissa aiheuttaa eivätkä ne ole enää niin naiveja miesten suhteen.

Minä nyt tykkään bilettää ja käyn baareissa, onko se väärin 40 v mieheltä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vain hieno DI kelpaa. Niinkö.

-ap

Vierailija
64/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Alata ymmärtää. DI on sellainen jota me naiset arvostamme ja haluamme.

Vierailija
65/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No ei tule tinderissä osumia."

Tinder ei ole monille todellakaan se paras paikka etsiä seuraa.

Ennen tuli osumia onko se rikki, ennen kyllä tuli osumia.

Vierailija
66/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et Ap lue DI:ksi?

Vierailija
67/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"no aika harvat nykyää saa ees töitä, mulla on vakityö."

Suurin osa ihmisistä on kyllä töissä. Työttömyysprosenttihan on siinä 10% tuntumassa.

Ei työssä olo vielä mikään valtava meriitti ole joka saisi naiset lakoamaan edessäsi.

toi nyt ei ole ihan totta, monet ovat työttömiä nyt

On totta, suurin osa aikuisista ihmisistä ON töissä, vaikka työttömiäkin on. 

Mun kaverit on suurin osa työttömiä ei maistu ees työt.

Vierailija
68/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä aloitus riitti sen tajuamiseen, ettei ap ole "tavallinen mies" vaan harvinaisen tyhmä plus itsetunnoton. En ihmettele ettei naisia kiinnosta. Eikä se liity mitenkään heidän pukeutumiseensa, työhönsä tai sosiaaliseen statukseensa.

No mieluiten sitten tyhmä kun elämäntapatyötön sossuelätti

Onpa sinulla mustavalkoinen käsitys ihmisyydestä.  Osaatko kuvitella että on olemassa myös sellaisia miehiä joilla on akateeminen tutkinto, talous kunnossa ja työpaikka? Ja parisuhde?

Vierailija
69/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ihmisistä on kyllä töissä. Työttömyysprosenttihan on siinä 10% tuntumassa.

Ei työssä olo vielä mikään valtava meriitti ole joka saisi naiset lakoamaan edessäsi.

SuuriN osa töissä, monet työttömiä, nämä kaksi faktaa on yhtä aikaa totta.

Eikä hetkellinen työttömyys ole se eka nounou, monellahan juoksee isot ansiosidonnaiset, jos puhtaasti pinnallisesti mietitään. Omallakin puoli vuotta isompi ansiosidonnainen kuin oma palkka.

Vierailija
70/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En juo nyt alkoholia olen tauolla, haluan muuttua, ei ole mitää tommosia pelivelkoja, on tullut muistaki asioista velkaa, en pelaa enää."

Olet siis toipuva addikti. Ihan kylmä fakta on että sellainen ei ole sitä halutuinta seuraa parisuhdemarkkinoilla. Vaikka se voi sinusta tuntua epäreilulta niin maailma nyt vain toimii niin.

Juu olen tehnyt virheitä, ei mullekkaa kaikki naiset kelpaa, tykkään et nainen on semmonen vähän hieno meikkaa ja laittautuu jne, mut mä en heille kelpaa, harmi, siis en halua ketä vain, koska koen etten ole rumiimmasta päästä oleva mies vaikka ongelmia onkin, no aika harvat nykyää saa ees töitä, mulla on vakityö.

Hetkinen! Aloituksessa valitat että naiset ovat liian hienoja mutta nyt vaadit kuitenkin että naisen pitää olla "vähän" hieno

No olen ihan komea ja pitkä, vaikka naiset ei tykkäisi, en silti laske mihin tahansa naiseen rimaa, tykkään et nainen laittautuu on kireet housut ja vähän ees meikkiä.

Vierailija
71/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Aika outoa että nuorempana kelpasi, join alkoholia ja silti olin veloissa, sama ihminen olin, nyt 40 v naisille on ilmaa."

Silloin niillä naisillakaan ei ollut vielä niin paljon elämänkokemusta ja heidänkin elämäänsä kuului kaikenlainen hauskanpito ja huolettomuus. Silloin et niin erottunut joukosta. Nyt myöhemmin ne naiset ovat nähneet mitä liika alkoholinkäyttö ja muut ongelmat voivat parisuhteissa aiheuttaa eivätkä ne ole enää niin naiveja miesten suhteen.

Onhan se näköjään väärin, kun et löydä sieltä seuraa ja sitten vingut vauvapalstalla.

Vierailija
72/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"nainen laittautuu on kireet housut ja vähän ees meikkiä"

No eiköhän tuo onnistu

Vierailija
73/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin tai oikein, riippuisiko tilanteesta? Jos sinulla olisi vauva, taapero ja/tai kouluikäisiä, ei olisi oikein bilettää koko ajan. Moni potentiaalinen äiti katsoo, ettei halua baareissa notkuvaa. 

Toinen asia sitten on, voiko alkoholisti bilettää baarissa, vaikeaa on oikeaa hauskuutta löytää, olit sitten aktiivi tai toipuva alkkis. Tämän kun myönnät niin oot jo pitkällä.

Itsekin äitinä käyn joskus viihteellä, mutta hyvänen aika eihän se voi harrastus tai arkea olla, jos olet perheellinen.

Vierailija
74/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"No haloo minä olen tehnyt virheitä, ei ole nuoruudessani maistunut työt, olen ottanut velkaa jo vuosia sitten ja olen velkakierteessä nyt, en tiedä miten tästä pääsee pois ja kyllä otan vastuuta teoistani nyt, mutta ei naiset kiinnostu, kyllä elätänkin, olen nyt vakityössä ja en ota velkaa lisää."

En pyytänyt sinua selittelemään sitä miksi olet siinä tilanteessa jossa olet. Pyysin sinua kertomaan mikä tekee sinusta omasta mielestäsi "tavallisen miehen" kun minusta suurin osa miehistä ei ole ihan sellaisia kuin sinä.

Monilla miehillä on ilmeisesti se harhakäsitys että "tavallinen mies" on sama asia kuin asiansa jotenkin sössinyt mies tai mies joka on mennyt siitä missä aita on matalin.

Aika outoa että nuorempana kelpasi, join alkoholia ja silti olin veloissa, sama ihminen olin, nyt 40 v naisille on ilmaa.

Miksi ottaa alkoholia suurkuluttava nelikymppinen, jos tarjolla on raitis kolmekymppinen?

Vierailija
75/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin tai oikein, riippuisiko tilanteesta? Jos sinulla olisi vauva, taapero ja/tai kouluikäisiä, ei olisi oikein bilettää koko ajan. Moni potentiaalinen äiti katsoo, ettei halua baareissa notkuvaa. 

Toinen asia si

Ei kiinnosta lapset ja perhe.

Vierailija
76/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Miten niin hieno DI? Voisit ensin vähän tutkia, miksi sinusta erilaiset asiat on "hienoja". Minusta DI on titteli siinä missä vaikka sähkömieskin, molemmat voi hyviä miehiä jos tekevät rehellistä työtä ja ovat mukavia ihmisiä. Mutta hienoja?

Kuka haluaa "hienon" miehen tai naisen?

Sinulla ap on nyt joku outo asenne ihmisiin, kun vaan hienoutta mietit.

Vierailija
77/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se näköjään väärin, kun et löydä sieltä seuraa ja sitten vingut vauvapalstalla.

Löysin kyllä nuorempana

Vierailija
78/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On totta, suurin osa aikuisista ihmisistä ON töissä, vaikka työttömiäkin on. 

Mun kaverit on suurin osa työttömiä ei maistu ees työt.

Tämä kertoo kyllä jo aika paljon. Teillä on oma kuplanne, ja suurin osa ihmisistä elää erilaisissa kuplissa. Minun ystäväpiireissä 95% ihmisistä on töissä tälläkin hetkellä. Itsekin lähdössä iltavuoroon.

Vierailija
79/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysin kyllä nuorempana

Aika moni nainenkin löysi helpommin seuraa nuorempana, en näkisi kovin yllättävänä asiana ;)

Vierailija
80/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata hommata velkaa jos ei tienaa. Vaikka mä hyvin tienaan,en mä silti ukon velkoja makselis. Maksan vaan omat velat, vaikka köyhän velkaantuneen miehen tapaisin.

No velkaa on yli 38 tuhatta, no sitä on nyt tullut olen tehnyt virheitä.

Niin,no mulla on 150 000e velkaa, ei hölmöilyjä vaan tarkoituksella ja on varaa maksella. Et jos mies mulle vinkuis 38tuhannen veloista,niin ei jatkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme