Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu et monet naiset on liian hienoja täälä etelässä, koulutettuja ja tienaavat hyvin ja ovat fiksuja

Vierailija
16.02.2026 |

Olen huomannut, kun olen ihan tavallinen mies, en ole käynyt kouluja en tienaa kovin hyvin ja rahaa ei ole oikein, velkaa on lähemmäs enempi, ei kelpaa tuommosille naisille ja ymmärrän toki, omanlaisia naisia on tosi vähän saatavilla, ei mullekkaa kaikki kelpaa, oon sit mieluiten yksin.

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ilmeisesti nämä tasokkaat naiset haluaa miehen joka treenaa, on käyny muunki ku amiksen ja ei oo näin pahasti velkaantunut ja juo alkoholia joka vloppu.

Vierailija
22/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne 'hienot' naiset Suomessa on äkkiä sormilla laskettu. Pissistä ja wannabeetä toki paljon liikkeellä, mutta ei seepra raidoistaan pääse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on rahvaanomainen, ei käy museoissa eikä ole kielitaitoinen, puoliso tulee valita toisten samanlaisten joukosta.

Vierailija
24/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole hienoja. Itsekkäitä, ahdaamielisiä ja rasistisia kusipäitä on akat ainakin täällä Helsingissä. Itse tapailen vain ulkomaalaisia naisia.

Vierailija
25/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen huomannut, kun olen ihan tavallinen mies, en ole käynyt kouluja en tienaa kovin hyvin ja rahaa ei ole oikein, velkaa on lähemmäs enempi"

Miksi kuvittelet noilla spekseillä olevasi jotenkin tavallinen mies? Kyllä normaali tavallinen mies on käynyt ainakin kohtuullisesti kouluja ja elättää itsensä eikä ole isoissa veloissa.

Vierailija
26/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne 'hienot' naiset Suomessa on äkkiä sormilla laskettu. Pissistä ja wannabeetä toki paljon liikkeellä, mutta ei seepra raidoistaan pääse.

Sanotaa onhan ne kauniita, mut ei mua ton tyyppiset naiset kiinnosta, ollaan eri maailmasta ei ole mitää puhuttavaa.

Vierailija
27/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisti, joka on hankkinut monen kymppitonnin pelivelat ja joka ei edes halua lopettaa juomista ja pelaamista, ei kyllä kelpaa.

Vierailija
28/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta ilmeisesti nämä tasokkaat naiset haluaa miehen joka treenaa, on käyny muunki ku amiksen ja ei oo näin pahasti velkaantunut ja juo alkoholia joka vloppu."

No niin haluavat. Onko se sinulle joku aivan valtaisa yllätys että naiset haluavat miehen jolla on perusasiat kunnossa?

Vierailija
29/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen huomannut, kun olen ihan tavallinen mies, en ole käynyt kouluja en tienaa kovin hyvin ja rahaa ei ole oikein, velkaa on lähemmäs enempi"

Miksi kuvittelet noilla spekseillä olevasi jotenkin tavallinen mies? Kyllä normaali tavallinen mies on käynyt ainakin kohtuullisesti kouluja ja elättää itsensä eikä ole isoissa veloissa.

No haloo minä olen tehnyt virheitä, ei ole nuoruudessani maistunut työt, olen ottanut velkaa jo vuosia sitten ja olen velkakierteessä nyt, en tiedä miten tästä pääsee pois ja kyllä otan vastuuta teoistani nyt, mutta ei naiset kiinnostu, kyllä elätänkin, olen nyt vakityössä ja en ota velkaa lisää.

Vierailija
30/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ottaa velkainen, jos velattomiakin löytyy?

Vierailija
31/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mutta ilmeisesti nämä tasokkaat naiset haluaa miehen joka treenaa, on käyny muunki ku amiksen ja ei oo näin pahasti velkaantunut ja juo alkoholia joka vloppu."

No niin haluavat. Onko se sinulle joku aivan valtaisa yllätys että naiset haluavat miehen jolla on perusasiat kunnossa?

No ymmärrän, mutta missä löytyy oman tasosia naisia niitä on harvassa.

Vierailija
32/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin olisi huolissani jos muualla Suomessa kaltaisesi mies kelpaisi ihan ilman mitään selittelyitä kaikille naisille.

Vierailija
33/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ottaa velkainen, jos velattomiakin löytyy?

No ei sen pitäs olla ongelma jos on vakityö? onhan monet naisetki ulosotossa. minä en ole

Vierailija
34/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan muutamia kymmeniä vuosi sitten nämä hienot naiset saatiin kaikki vielä kusetettua lökäpöksy-Penojen kodinkoneiksi ja seksiorjiksi.

Ja tämän seurauksena me palstalle kirjoittelijatkin olemme syntyneet.

Hyvä vai huono uutinen?

Vierailija
35/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian hienoja mihin? Seksi ja kotiorjaksesi vai? Niin varmaan ovatkin. Landepaukkujen on mietittävä uudestaan mitä voivat tarjota suhteeseen muuta kuin munan heiluttelua ja komentelua.

Vierailija
36/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholisti, joka on hankkinut monen kymppitonnin pelivelat ja joka ei edes halua lopettaa juomista ja pelaamista, ei kyllä kelpaa.

En juo nyt alkoholia olen tauolla, haluan muuttua, ei ole mitää tommosia pelivelkoja, on tullut muistaki asioista velkaa, en pelaa enää.

Vierailija
37/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaikki on siis ihan kunnossa APlla ... kerta toteaa vaan ettei velkainen rähjä kelpaa hienoille neideille ja oman lokeron naiset ei kelpaa hänelle. Joten onpi yksin mielummin. 

Asia kunnossa ja ihan loogisella tasolla. Kiitos tiedosta.

Vierailija
38/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kaikki on siis ihan kunnossa APlla ... kerta toteaa vaan ettei velkainen rähjä kelpaa hienoille neideille ja oman lokeron naiset ei kelpaa hänelle. Joten onpi yksin mielummin. 

Asia kunnossa ja ihan loogisella tasolla. Kiitos tiedosta.

kelpaa mutta ei heitä ole missään, suurin osa on meikattuja hienohelmoja täälä.

Vierailija
39/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No haloo minä olen tehnyt virheitä, ei ole nuoruudessani maistunut työt, olen ottanut velkaa jo vuosia sitten ja olen velkakierteessä nyt, en tiedä miten tästä pääsee pois ja kyllä otan vastuuta teoistani nyt, mutta ei naiset kiinnostu, kyllä elätänkin, olen nyt vakityössä ja en ota velkaa lisää."

En pyytänyt sinua selittelemään sitä miksi olet siinä tilanteessa jossa olet. Pyysin sinua kertomaan mikä tekee sinusta omasta mielestäsi "tavallisen miehen" kun minusta suurin osa miehistä ei ole ihan sellaisia kuin sinä.

Monilla miehillä on ilmeisesti se harhakäsitys että "tavallinen mies" on sama asia kuin asiansa jotenkin sössinyt mies tai mies joka on mennyt siitä missä aita on matalin.

Vierailija
40/90 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI myöskää työtön kelpaa, mulla sentää vakityö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän