Naisten pitäisi enemmän lähestyä meitä tavallisia miehiä.
Monesti naisilla on valttikortit hallussaan. Lähestyminen naisille helpompaa. Silti ei pidä tavoitella liian tasokasta seuraa.
Kommentit (30)
Kerro rehellisesti aloittaja, että miksi sinä et tee niitä aloitteita, jos olet tätä mieltä, että naisten pitää tehdä ne ensin?
Ap
Naisten tehtävä ei ole toimia miesten viihdykkeinä ja tarjota itseään teille.
En toki pese persettäni, mutta ei sen pitäisi estää minua
Ei minun pidä lähestyä ketään. Saan tavoitella ketä haluan, mutta eri asia sitten kenelle MINÄ kelpaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei minun pidä lähestyä ketään. Saan tavoitella ketä haluan, mutta eri asia sitten kenelle MINÄ kelpaan.
Vähän nyt provoilun vivahdetta kommentissa, mutta en minä ainakaan lähde suhteeseen sillä ajatuksella, että kuka minut "kelpuuttaa".
Jos ei tule vastaan sitä unelmien kumppania, niin sitten olen yksin.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Paitsi kun lapsenteko kiima iskee
Niin pitäisi. Ärsyttää että lähestyvät aina meitä komeita ja suosittuja miehiä. En halua yhdenkään naisen lähestyvän minua, koska valitsen itse naiseni.
Mä voin kakata ap:n päälle. Muu lähentyminen noin tyhmää ihmistä kohti ei kiinnosta.
Miksi ihmeessä haluaisin ketään tavallista lähentyä? Täh?
Tietysti lähestyn ainoastaan jos se ihminen on kiinnostava.
Parisuhteeni syntyi, kun minä pidin miestä maailman ihanimpana, ja mies ajatteli minusta samoin. Emme kumpikaan pidä toisiamme tavallisina, vaan sinä ainoana itsellemme täydellisenä vastakappaleena.
Vierailija kirjoitti:
Kerro rehellisesti aloittaja, että miksi sinä et tee niitä aloitteita, jos olet tätä mieltä, että naisten pitää tehdä ne ensin?
Naiset ovat äkäpusseja, jotka sylkevät pahan olonsa lähimpään mieheen. Miehillä on sentään käytöstavat.
Kenenkään ei kuule pidä lähestyä yhtään ketään.
Ihmiset lähestyvät toista, jos se toinen kiinnostaa. Se jo tekee siitä ihmisestä ei-tavallisen sille yksilölle.
Eri asia tietysti sitten sellaiset, joita kiinnostaa melkein kaikki. Heitä tosin taitaa olla enemmän miehissä. Naiset eivät kiinnostu kaikista miehistä, vaan hyvin harvoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat äkäpusseja, jotka sylkevät pahan olonsa lähimpään mieheen. Miehillä on sentään käytöstavat.
aika osuva kirjoitus
Naisen ei pidä koskaan tarjota itseään. Mies saa ja nainen antaa sääntö kannattaa pitää mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap:n mielestä pitää. Naisten pitäisi tarjota itseään ja tavaraansa ap:n ja muiden " tavallisten" ( = epänormaalien , vastenmielisten, mielestään viallisten, syrjäytyneudrn inkkkeleiden) käyttöön pilluksi ja tavaraksi.
AP:lla on kyllä totuutta mukana.
Naisten lähestymisiä on aivan turha odottaa miehenä, koska naiset lähestyvät aina hypergamisesti täysin epärealistisen tasoisia miehiä.
Mies voi saada omantasoisen naisen vain oman aktiivisuuden avulla.
Vierailija kirjoitti:
Niin pitäisi. Ärsyttää että lähestyvät aina meitä komeita ja suosittuja miehiä. En halua yhdenkään naisen lähestyvän minua, koska valitsen itse naiseni.
Ymmärrät siis miltä meistä naisista tuntuu. En minäkään halua mitään lähestymisiä kohdalleni.
Ennemmin lehmät lentävät kuin naiset lähestyvät tavallisia miehiä.