Jotkut tyypit tulee vauva palstalle kello 7 aamulla ja toiset menee töihin.
Onneksi purran orjatyö laki tulee pian ja työttömät suomalaisetkin pääsee risuja keräämään. Ei se niin voi mennä että rahaa saa ilmaiseksi mitään tekemättä.
Kommentit (29)
Ottaisiko yritykset ulkomaalaisia ilmaiseksi edes töihin. Vähän epäilen.
Alan hiomaan provoja jo kuudelta ja kun kello lyö seitsemän niin näppäimistö alkaa käymään ilta kymmeneen saakka.
Mä oon lomalla. Tänään suunnitelmissa vaan ruokakauppaan meno ja vähän kivaa shoppailua.
Ja kolmannet palstailee töissä ollessa ku ei oo tekemistä.
Tätä se on ku osaa hommat hyvin.
Valintakysymys. Itse en valinnut köyhyyttä ja töitä.
Kaikki täällä on työttömiä. Miksi samat ihmiset muka tänne kirjoittaisi joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Ottaa: siivous, taksikuski, autokulettaja, ladtenhoitaha kiinteistöhuolto, vartiointi...
Miksi niistä jatkossa maksaisimne kun kohta saamme ilmaiset tekijät. Kiitos Riikka!!!!
Täällä sitä vain AP makoilee ja heiluttelee huuliaan minun rahojeni varassa, vaikka voisi hyvin MENNÄ TÖIHIN!!!
Vierailija kirjoitti:
Valintakysymys. Itse en valinnut köyhyyttä ja töitä.
Mä pysyn köyhänä vähemmälläkin kun vaivoottelemlla ittiäni työllä.
Puppa 👴🏻 on eläkkeellä Vauvapalstalla
Vierailija kirjoitti:
Alan hiomaan provoja jo kuudelta ja kun kello lyö seitsemän niin näppäimistö alkaa käymään ilta kymmeneen saakka.
Tunti jää käyttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunti jää käyttämättä.
En jaksa ikinä valvoa yhteentoista.
No mutta molemmat ovat yhtä ahkeria. Työn sisältö vaan on eri.
Ootteko ikinä kuullut iltavuorosta?
Itsekin jäisin kotiin jos olisi mahdollista taloudellisesti.
Mä teen molemmat: aamulla 07 töihin ja ekana kuppi kahvia ja päivän uutiset.
Ja jotkut menevät töihin ja töissä klo 7.00 avaabat vauva-palstan ja koko päivän kirjoittelevat siellä, työajalla.
Vierailija kirjoitti:
Nehän ne meiltä työt vievät, tollo.
Töihinhän noi punakaartin spämmijätkin tulee tänne ja muille somepalstoille joilla nuo päivystää spämmimässä.