Naisilla on täysin vääristynyt kuva siitä minkälainen tavallinen mies on!
Naisten mielestä normaali mies on tälläinen
-Yli 190cm
-Alhainen rasvaprosentti eli lihakset erottuu hyvin kehosta
-Hiusraja täydellinen
-Pukeutuu muotivaatteisiin eli on ns muodin huipulla
-Mies on aina laittautunut eli ehostettu ulkonäkö on aina
-Miehellä tulee olla kalliita koruja ja kallis kello ranteessa
-Vähintään AMK tutkinto mutta mielellään parempi tutkinto
-Palkka vähintään 4000e/kk
-Miehellä on kallis auto eli joku vähintään 20 000e audi,bmw tai tesla
-Miehen sijoitukset tuottaa hyvin rahaa
Jos mies ei täytä noita naisten kriteerejä niin silloin naiset pitää miestä inkelinä tai luuserina
Kommentit (135)
APn listasta unohtui alkoholin kohtuukäyttö. Itse olen siis alkoholisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Keskiverto nainen, ei lihava (vähän ylimääräistä saa olla kuten minullakin, mutta ei sen enempää), tekee töitä, ei ole vassari, ei käyttäydy kuten raksamies, osaa ajatella omia aivojaan eikä kopioi mielipiteitään Ylesta ja Hesarista."
Ovatko nuo siis oikeasti ne kaikkein tärkeimmät asiat jotka saavat sinulla sukat pyörimään jalassa? Vai luetteletko sinäkin vain oikeastaan aika triviaaleja asioita sen ihan oikean parisuhteen kannalta?
Minä sentään olen realisti, toisin kuin naiset. Paljastit juuri sen, että naiset tosiaan vaativat kuuta taivaalta ja siksi moni usein sinkuksi jääkin.
Itse kun teen kompromisseja, niin se pohjautuu ajatukseen, että tämä riittää kunnes löydän kivemman.
Tämä työ ei ole nyt unelmani, mutta riittää siihen asti kunnes löydän kivemman.
Tämä asunto ei ole nyt unelma, mutta onpahan katto pään päällä, kunnes löydän kivemman.
Haluaisitko lähteä parisuhteeseen, jossa olet ok kunnes toinen löytää kivemman?
Tuskin. Ja juuti siksi en tee kompromisseja parisuhde-asiassa.
Ei, oikea ongelma on se, että ap itse ei hahmota sitä, että minkälainen tavallinen mies on. Hän ei itse ole sellainen.
Taas tätä samaa roskaa eri paketissa...
No joo, kyllä meillä on täysin oikea kuva tavallisesta miehestä. Siksi me olemmekin mielellämme sinkkuja. Ei se ongelma ole mielikuvissa, ongelma on teissä miehissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Keskiverto nainen, ei lihava (vähän ylimääräistä saa olla kuten minullakin, mutta ei sen enempää), tekee töitä, ei ole vassari, ei käyttäydy kuten raksamies, osaa ajatella omia aivojaan eikä kopioi mielipiteitään Ylesta ja Hesarista."
Ovatko nuo siis oikeasti ne kaikkein tärkeimmät asiat jotka saavat sinulla sukat pyörimään jalassa? Vai luetteletko sinäkin vain oikeastaan aika triviaaleja asioita sen ihan oikean parisuhteen kannalta?
Minä sentään olen realisti, toisin kuin naiset. Paljastit juuri sen, että naiset tosiaan vaativat kuuta taivaalta ja siksi moni usein sinkuksi jääkin.
Mussukka, me jäämme sinkuksi omasta tahdosta. Olisi ihanaa kohdata älykäs ja erityisesti viisas mies, mutta mekin olemme realisteja.
Tavallinen mies on lakeja noudattava työssäkäyvä mies, joka tienaa n. 3700/kk.
"No joo, kyllä meillä on täysin oikea kuva tavallisesta miehestä. "
An minä kyllä sanoisi AP:ta tavalliseksi mieheksi. Minun kokemuspiirissäni tavalliset miehet ovat mukavia, normaleilla sosiaalisilla taidoilla varustettuja aviomiehiä ja isiä jotka eivät haudo mitään synkkiä kuvitelmia naisten harjoittamasta sorrosta miehiä kohtaan. Ulkonäkö sitten on sekä pitkää että pätkää, lihaksikasta ja lihaksetonta, hiuksilla tai ilman.
Enpä tunne ketään naista joka pitäisi siitä että miehellä on koruja tai on muodin huipulla. Jösses sentään.
Menepä ap taas tekemään Prisma-testiä niin näet, että kaikenlaiset miehet tallustelevat kaikenlaisten naisten kanssa siellä kaupan käytävillä.
Oletko miettinyt, olisiko että sulla on vääristynyt kuva siitä mikä kuva tavallisilla naisilla on tavallisista miehistä.
Tuollaista miestä kun kaikki naiset tavoittelee, niin useimmat jäävät yksin.
Mene töihin. Ota Ukko Ylijumala sydämeesi. Muuta neuvoa ei tule.
Ap kuvaili juuri oman ihannemiehensä. Joillakin miehillä kun on tapana kuvitella, että naiset haluavat samaa kuin he itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kun teen kompromisseja, niin se pohjautuu ajatukseen, että tämä riittää kunnes löydän kivemman.
Tämä työ ei ole nyt unelmani, mutta riittää siihen
Tämä kertoo juuri siitä miten naiset ajattelevat. Elikä heti jos löytyy "parempi" mies (paperilla), niin harkitaan vaihtoa! Kiitos kun kerroit totuuden! Elikä naiset jatkuvasti katsovat josko löytäisivät paremman miehen. Tämä siis silloinkin, jos naisella on jo lapsia nykyisen miehen kanssa! Kiva juttu, jee!
"Tämä kertoo juuri siitä miten naiset ajattelevat. Elikä heti jos löytyy "parempi" mies (paperilla), niin harkitaan vaihtoa! Kiitos kun kerroit totuuden! Elikä naiset jatkuvasti katsovat josko löytäisivät paremman miehen. Tämä siis silloinkin, jos naisella on jo lapsia nykyisen miehen kanssa! Kiva juttu, jee!"
No kylläpä luit hienosti! :D :D
Kun nimenomaan kerroin miksi EN TEE kompromissia parisuhde-asioissa, JOTTA se ei johda tuollaiseen "vaihdan kun kivempi löytyy" -tilanteeseen.
Odotan sitä oikeasti aivan minulle täydellistä kumppania, jos ei löydy niin voin mielihyvin olla yksin. Ei ole tarvetta olla parisuhteessa vain, jotta olisi parisuhteessa.
"Mutta se, mikä tekee hänestä harvinaislaatuisen ja mulle oikean unelmamiehen, ei ole mikään tuosta AP:n listasta, vaan aivan kultainen luonne. En ollut koskaan ennen häntä tavannut yhtä rakastavaa, huomaavaista ja ihanaa miestä, jolla on vielä todella hyvät keskustelu- ja tunnetaidot. Ne vasta ovat niitä asioita, mitä monet naiset miehestä todella kaipaisivat, mutta joita on välillä todella vaikea löytää."
Aivan samaa mieltä. Kun tapasin oman mieheni niin se mihin kiinnitin huomioita ei ollut pituus, ei vartalo eikä varakkuus. Se oli se miten aidosti hän oli vain oma mukava itsensä. Hän ei esittänyt mitään, ei yrittänyt tehdä minuun vaikutusta tai muutenkaan tehnyt mitään "peliliikkeitä". Hän oli vain vilpittömästi kiinnostunut tutustumaan minuun ja halusi kuulla mitä minä ajattelen, mitä minä toivon ja mistä minä haaveilen. Meillä oli aivan uskomattoman hyvä keskusteluyhteys ensimmäisestä minuutista alkaen. Ja se oli se joka sai minut ajattelemaan että tässä saattaisikin olla jotain ihan erityistä.