Naisilla on täysin vääristynyt kuva siitä minkälainen tavallinen mies on!
Naisten mielestä normaali mies on tälläinen
-Yli 190cm
-Alhainen rasvaprosentti eli lihakset erottuu hyvin kehosta
-Hiusraja täydellinen
-Pukeutuu muotivaatteisiin eli on ns muodin huipulla
-Mies on aina laittautunut eli ehostettu ulkonäkö on aina
-Miehellä tulee olla kalliita koruja ja kallis kello ranteessa
-Vähintään AMK tutkinto mutta mielellään parempi tutkinto
-Palkka vähintään 4000e/kk
-Miehellä on kallis auto eli joku vähintään 20 000e audi,bmw tai tesla
-Miehen sijoitukset tuottaa hyvin rahaa
Jos mies ei täytä noita naisten kriteerejä niin silloin naiset pitää miestä inkelinä tai luuserina
Kommentit (57)
Ap kuvailemia miehiä on olemassa esim. norjalainen hiihtäjä Kläbo. Siitä vaan yrittämään iskua, tosin taitaa olla jo varattu. Toisaalta ei ehkä Kläbo kuitenkaan täytä tunnetusti vaativien suominaisten kriteerejä.
AP. Sinulla on väärä käsitys. Olen 40v mies. 168cm tällä hetkellä 68kg, amis, 20 vuotta vakityössä, oma koti, lapset tehty, terveelliset elämäntavat, syön erittäin terveellisesti sekä harrastan joka päivä reilu tunnin liikuntaa, tottakai harjaan hampaat aamuin illoin, käyn suihkussa joka päivä, puhtaat vaatteet, käyn parturissa kerran kuussa, parta siistitty joka aamu. Tähän ei tarvitse olla kuin lisäksi fiksu, riittää että jättää kaikki seksi vonkaus jutut pois ja juttelee ihan fiksuja niin huomaat että aika ns tasokkaatkin korkeasti koulutetut kauniit naiset ovat todella kiinnostuneita, saat jopa pitää heille rimmaa aika korkealla ja huomaat että sinusta todella tykätään. Mielestäni tämä on ihan perus juttuja mitä itsekkin haluaa tehdä.
Vierailija kirjoitti:
AP. Sinulla on väärä käsitys. Olen 40v mies. 168cm tällä hetkellä 68kg, amis, 20 vuotta vakityössä, oma koti, lapset tehty, terveelliset elämäntavat, syön erittäin terveellisesti sekä harrastan joka päivä reilu tunnin liikuntaa, tottakai harjaan hampaat aamuin illoin, käyn suihkussa joka päivä, puhtaat vaatteet, käyn parturissa kerran kuussa, parta siistitty joka aamu. Tähän ei tarvitse olla kuin lisäksi fiksu, riittää että jättää kaikki seksi vonkaus jutut pois ja juttelee ihan fiksuja niin huomaat että aika ns tasokkaatkin korkeasti koulutetut kauniit naiset ovat todella kiinnostuneita, saat jopa pitää heille rimmaa aika korkealla ja huomaat että sinusta todella tykätään. Mielestäni tämä on ihan perus juttuja mitä itsekkin haluaa tehdä.
Itse en ole tollainen olen sun ikänen ja tehnyt elämässäni vasta noin 5 v töitä putkeen, olen vähän likainen en panosta ja sillee ymmärrän, ja on ylipainoaki, naiset eivät kiinnostu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä kerron naisena millasilla spekseillä en meinaa löytää seuraa:
Pituus 164 cm
Hoikka ja siro
Isohkot tissit
Blondi
Työpaikka löytyy
Oma asunto löytyy
Luonteeltani empaattinen ja kiva, mutta en mikään ovimatto.
Lopputulos: miehet kehuu ja ihmettelee ku olen sinkku. Parien treffien jälkeen ghoustaus. Nyt kun täytin 38 v. ni on ollut aika hankalaa edes saada treffikutsuja. Nämä ghostaajat on ihan tavallisia eronneita isejä tavallisten töiden ja autojensa kanssa. Ainoastaan yksi oli tuollsinen ap:n kuvailema mies. Hän jaksoi nähdä pidempään kun ne tavalliset perheenisit. Että suksi jo suolle ton teorias kanssa.
Sullahan on hyvin asiat, miksei miehet kiinnostu?
Niin, sitä olen itsekin ihmetellyt. Varmaan olen liian kiltti ja tylsä? Mut sen takia juuri tällaiset alotukset palstalla tuntuu typeriltä kun oma kokemus on ainakin, että tavallisilla miehillä on järkyttävän korkeat kriteerit, kun näillä spekseillä ei kelpaa niille tavallisille eronneille perheeniseille. Oon myös saanut pakit nörttimäiseltä mieheltä, mieheltä jolla akne jne jne.. Itsellä on kyllä olo ettei kelpaa suurimmalle osalle miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen mies on :
Pituus alle 170 cmSe toinen pituus alle 10cm
Älykkyys alle apinan
Auton hinta alle 5000€
Matkalla kohti sillan alle
Jep juurikin näin, mutta tollanen mies ei naisille kelpaa.
Eikä tarvitse kelvata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole tollainen olen sun ikänen ja tehnyt elämässäni vasta noin 5 v töitä putkeen, olen vähän likainen e
Miksi et tee asialle mitään?
Apn pitäisi päivittää listaa, jo uusi Nissan Micra maksaa luokkaa 30 tonnia. 😂
Vierailija kirjoitti:
Miksei naiset voi laskee vähän rimaa?
Miksi pitäisi? Jokainen miettii omalla kohdallaan, mitä haluaa ja miksi. Plussat ja miinukset. Ei kenenkään tarvi pariutua, jos viivan alla on miinusmerkkinen luku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei naiset voi laskee vähän rimaa?
Miksi pitäisi? Jokainen miettii omalla kohdallaan, mitä haluaa ja miksi. Plussat ja miinukset. Ei kenenkään tarvi pariutua, jos viivan alla on miinusmerkkinen luku.
MIksi minä sitten kelpasin vielä 5 v sitten nuorempana ollessani 35 v, menin baariin join alkoholia kyllä naiset tulivat itse juttelemaan ja minä myös juttelin, taksilla jatkoille kotiin ja seksiäkin sai, miksi naiset nykyää antavat vai npakkeja baarissa eivätkä kiinnostu, en ole alhasempaa pohjasakkia, 2 vakityötä ja tulot on ihan että pärjään ja vielä lenkkeilen päivittäin vaikka ylipainoa on ja huom pituus 190 cm
En ymmärrä siis naiset vois kyl laskee rimaa?
Vierailija kirjoitti:
Minäpä kerron naisena millasilla spekseillä en meinaa löytää seuraa:
Pituus 164 cm
Hoikka ja siro
Isohkot tissit
Blondi
Työpaikka löytyy
Oma asunto löytyy
Luonteeltani empaattinen ja kiva, mutta en mikään ovimatto.
Lopputulos: miehet kehuu ja ihmettelee ku olen sinkku. Parien treffien jälkeen ghoustaus. Nyt kun täytin 38 v. ni on ollut aika hankalaa edes saada treffikutsuja. Nämä ghostaajat on ihan tavallisia eronneita isejä tavallisten töiden ja autojensa kanssa. Ainoastaan yksi oli tuollsinen ap:n kuvailema mies. Hän jaksoi nähdä pidempään kun ne tavalliset perheenisit. Että suksi jo suolle ton teorias kanssa.
Johtuisiko sun sinkkuus siitä että yliarvioit tasosi? Et ehkä ole niin kaunis mitä luulet olevasi eli olet liian nirso?
Vierailija kirjoitti:
Ei vois. Nostaa pitäisi, kyllä sen sortin sankareita parisuhteisiin pääsee.
Ei vaan tuo on sun oma fantasia. Voit ihan rohkeasti tulla kaapista ulos.
Pyysin tekoälyä luettelemaan tavallisen miehen ominaisuudet. Oletko tällainen AP?
Rehellisyys Puhuu totuuden.
Vastuullisuus Ottaa vastuun teoistaan.
Työkyky Pystyy tekemään työtä ja huolehtimaan itsestään.
Perhearvot Arvostaa perhettään ja ystäviään.
Itsehillintä Osaa hallita tunteensa.
Päättäväisyys Tekee päätöksiä ja seisoo niiden takana.
Empatia Ymmärtää ja tukee muita.
Avoimuus On valmis kuuntelemaan ja oppimaan.
Luotettavuus On johdonmukainen ja pidettävä.
Huumorintajua Osaa nauraa itselleen ja elämäntilanteille.
Kunnianhimo Tavoittelee parempaa elämää.
Tasapainoisuus Pystyy hallitsemaan elämäänsä monella tasolla.
Itsenäisyys Selviytyy omillaan ja tekee omat päätökset.
Kärsivällisyys Jaksaa odottaa ja kohdata haasteet rauhallisesti.
Reiluus Kohtelee muita oikeudenmukaisesti.
Tunteiden hallinta Pystyy käsittelemään vaikeitakin tunteita.
Aitous On oma itsensä, ei esitä toista.
Hyvä peruskunto Pitää huolta terveydestään ja jaksamisestaan.
Kiitollisuus Arvostaa niitä hyviä asioita elämässään.
Joustavuus Sopeutuu muuttuviin tilanteisiin.
Rehellinen itsearviointi Tuntee omat vahvuutensa ja heikkoutensa.
Itseluottamus Uskoo omiin kykyihinsä ja tekee rohkeasti päätöksiä.
Hyvä kommunikaatio Osaa ilmaista itseään selkeästi ja kuunnella muita.
Avuliaisuus On valmis auttamaan muita tarvittaessa.
Kuule Allu minä en ainakaan haluaisi laskea rimaa maahan niin että sinä kelpaat. Sehän pitäisi laittaa maata vasten. Miten muuten huolisin miehen jolla pelivelkoja (milloin vaan voi ratketa pelaamaan minunkin rahani), miehen joka haluaa käydä baarissa ryyppäämässä viikoittain (minä olen melkein absolutisti), miehen jolla vihanhallintaoneglmia ja on lyönyt naista, miehen jonka älykkyys ei riitä lukemaan ja ymmärtämään näin pitkää viestiä kuin tämä minun viestini.
Mitä saisin suhteesta Allun kanssa? Velkoja, ongelmia ja miehen jonka kanssa voisi jutella säästä mutta ei mistään monimutkaisemmista asioista.. Saisin pelätä turvallisuuteni puolesta jos Allun mielenterveysongelmat pahenisi tai en suostuisi aina patjaksi kun hän haluaa.
Omituista että naiset eivät halua sinun seuraasi Allu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vois. Nostaa pitäisi, kyllä sen sortin sankareita parisuhteisiin pääsee.
Parisuhdemarkkinoilla kuuluukin olla nirso. En minä ainakaan huolisi osaksi elämääni ihan ketä tahansa.
MIksi? en käy sellasissa kun nyt on tauko alkoholiin.