Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisilla on täysin vääristynyt kuva siitä minkälainen tavallinen mies on!

Vierailija
15.02.2026 |

Naisten mielestä normaali mies on tälläinen

-Yli 190cm

-Alhainen rasvaprosentti eli lihakset erottuu hyvin kehosta

-Hiusraja täydellinen

-Pukeutuu muotivaatteisiin eli on ns muodin huipulla

-Mies on aina laittautunut eli ehostettu ulkonäkö on aina

-Miehellä tulee olla kalliita koruja ja kallis kello ranteessa

-Vähintään AMK tutkinto mutta mielellään parempi tutkinto

-Palkka vähintään 4000e/kk

-Miehellä on kallis auto eli joku vähintään 20 000e audi,bmw tai tesla

-Miehen sijoitukset tuottaa hyvin rahaa

Jos mies ei täytä noita naisten kriteerejä niin silloin naiset pitää miestä inkelinä tai luuserina

Kommentit (135)

Vierailija
101/135 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Alle 175 cm, alle 75 kg, AMK, aina tehnyt töitä, 3 krt vko sali, sijoituksia löytyy, auto ja mp. "

Käytännössä mikään noista ei ole mikään "parisuhdeominaisuus". Millainen sinä olisit ihan oikeasti kumppanina siinä arjessa? Miksi joku nainen haluaisi olla ihan juuri sinun kanssasi?

Vierailija
102/135 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Keskiverto nainen, ei lihava (vähän ylimääräistä saa olla kuten minullakin, mutta ei sen enempää), tekee töitä, ei ole vassari, ei käyttäydy kuten raksamies, osaa ajatella omia aivojaan eikä kopioi mielipiteitään Ylesta ja Hesarista."

Ovatko nuo siis oikeasti ne kaikkein tärkeimmät asiat jotka saavat sinulla sukat pyörimään jalassa? Vai luetteletko sinäkin vain oikeastaan aika triviaaleja asioita sen ihan oikean parisuhteen kannalta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/135 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

""Keskiverto nainen, ei lihava"

Ihan vinkkinä: kukaan nainen ei halua tulla valituksi koska on "ihan keskiverto nainen".

Vierailija
104/135 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten mielestä tavallinen mies on murhanhimoinen peto.  Näin feminismi naisille opettaa.

Vierailija
105/135 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä itketään myös missä kaikki naiset on. Kun ei näe tavallista naista niillä lasittuneilla silmillään.

Tässä voi olla perää.

Vierailija
106/135 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naisten mielestä tavallinen mies on murhanhimoinen peto.  Näin feminismi naisille opettaa."

Missä näitä feminismin oppitunteja pidetään? Olen tainnut missata ne kaikki.

T. N29

Vierailija
107/135 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä siis naiset vois kyl laskee rimaa?

Ei vois. Nostaa pitäisi, kyllä sen sortin sankareita parisuhteisiin pääsee.

Parisuhdemarkkinoilla kuuluukin olla nirso. En minä ainakaan huolisi osaksi elämääni ihan ketä tahansa.

Enkä minä huoli ketä tahansa...miehiä sanotaankin nykyisin...ovat kuin lapamatoja...hyi...

Vierailija
108/135 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Keskiverto nainen, ei lihava (vähän ylimääräistä saa olla kuten minullakin, mutta ei sen enempää), tekee töitä, ei ole vassari, ei käyttäydy kuten raksamies, osaa ajatella omia aivojaan eikä kopioi mielipiteitään Ylesta ja Hesarista."

Ovatko nuo siis oikeasti ne kaikkein tärkeimmät asiat jotka saavat sinulla sukat pyörimään jalassa? Vai luetteletko sinäkin vain oikeastaan aika triviaaleja asioita sen ihan oikean parisuhteen kannalta?

Minä sentään olen realisti, toisin kuin naiset. Paljastit juuri sen, että naiset tosiaan vaativat kuuta taivaalta ja siksi moni usein sinkuksi jääkin.

Vierailija
109/135 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Naisten mielestä tavallinen mies on murhanhimoinen peto.  Näin feminismi naisille opettaa."

Missä näitä feminismin oppitunteja pidetään? Olen tainnut missata ne kaikki.

T. N29

Eli tapaat mieluummin miehen kuin karhun metsässä.  Feministinen propaganda on ainoaa sallittua vihapuhetta.

Vierailija
110/135 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko normaalimiehellä on kalliita koruja? Ja onko 20 tonnin auto kallis? 

Vierailija
111/135 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä sentään olen realisti, toisin kuin naiset."

Mutta mihinkään itsereflektioon et silti taivu?

"Paljastit juuri sen, että naiset tosiaan vaativat kuuta taivaalta ja siksi moni usein sinkuksi jääkin."

En paljastanut mitään sellaista. Vaan halusin saada sinut ajattelemaan että mikä on oikeasti tärkeää parisuhteessa. Ja se mikä on oikeasti siinä tärkeää, siihen panostaminen voi saada sinut saamaan sen parisuhteen.

Kukaan aikuinen normaali nainen ei halua sinua vain siksi että sinulla on mootoripyörä tai työpaikka.

Vierailija
112/135 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eli tapaat mieluummin miehen kuin karhun metsässä. "

Et vastanut kysymykseeni, missä niitä feminismin oppitunteja pidetään?

"Feministinen propaganda on ainoaa sallittua vihapuhetta."

Tunnut suhtautuvan kovasti tunteella tähän asiaan. 

Vierailija
113/135 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Paljastit juuri sen, että naiset tosiaan vaativat kuuta taivaalta ja siksi moni usein sinkuksi jääkin."

Oletetaan hetken että tapaat jossain sinua kiinnostavan naisen. Onko tämä yllä kirjoitamasi asenne se millä sinä lähdet tekemään sitä tutustumista vai lähdetkö positiivisella ja uteliaalla mielellä ottamaan selvää että mitä juuri tämä nainen ajattelee?

Vierailija
114/135 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tavallisuudessa ole mitään kiinnostavaa. Pitää erottua edukseen massan joukosta.

Minulle kmppanin kuuluu olla erityinen eikä vain "joku".

Tuosta hölmöstä listasta minun puolisoni täyttää vain tuloihin ja sijoituksiin liittyvät kohdat, ja nekin vasta vuosien naimisissaolon jälkeen. Suhteen alussa hänellä oli noista vain yliopistotutkinto (kandi).

Vierailija
115/135 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, entä sitten?

Vierailija
116/135 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eihän tavallisuudessa ole mitään kiinnostavaa. Pitää erottua edukseen massan joukosta."

Kyllä. Ja tämä muuten koskee myös niitä "kauniita ja rohkeita". Ei heistäkään jokainen saa jokaista vaan kauniillakin ihmisillä on ihan omia makuja siitä kuka niistä muista kauniista ja komeista kiinnostaa juuri häntä eniten. Aina pitää olla "se jokin" joka saa ihmisen valitsemaan juuri sen tietyn kaikkien muiden joukosta. 

Vierailija
117/135 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan mieheeni pätevät kaikki muut paitsi kaksi ekaa, on 176 cm ja ihan vähän pyöreä, ei kylläkään lihava ja hyvin istuvissa vaatteissa ei pientä mahaa edes huomaa. Ei kylläkään ole mikään saliharrastaja, mikä nykyään tuntuu olevan aika yleinen oletus, vaan tykkää enemmän aerobisesta liikunnasta kuten hölkkälenkeistä.

Mutta se, mikä tekee hänestä harvinaislaatuisen ja mulle oikean unelmamiehen, ei ole mikään tuosta AP:n listasta, vaan aivan kultainen luonne. En ollut koskaan ennen häntä tavannut yhtä rakastavaa, huomaavaista ja ihanaa miestä, jolla on vielä todella hyvät keskustelu- ja tunnetaidot. Ne vasta ovat niitä asioita, mitä monet naiset miehestä todella kaipaisivat, mutta joita on välillä todella vaikea löytää.

AP on aika hakoteillä siinä, mikä on naisille oikeasti tärkeintä ja arvostettua miehessä. Mua ei ainakaan olisi kiinnostanut vaikka mies olisi kaksimetrinen, jos luonne on kylmä ja ankea.

Vierailija
118/135 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä miesruikuttajia. Valitat muka tästä aiheesta, mutta minäpä kerron, miten löydät itsellesi naisen. KUn seuraavan kerran teet ilmoituksen deittipalstalle, ETSI ITSEÄSI 10-20 v VANHEMPAA älä nuorempaa, niin onnistut.

Vierailija
119/135 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No höpönlöpön nyt taas. Kukaan tuntemani onnellisesti parisuhteessa oleva mies ei täytä mainitsemiasi kriteereitä.

Minä olen onnellisesti naimisissa, eikä mieheni todellakaan ole apn kuvaama. Vm-71 

Vierailija
120/135 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali mies on 

Persu

Sovinisti

Laiska
Valmis pettämään

Pihi

Itsekäs