Naisilla on täysin vääristynyt kuva siitä minkälainen tavallinen mies on!
Naisten mielestä normaali mies on tälläinen
-Yli 190cm
-Alhainen rasvaprosentti eli lihakset erottuu hyvin kehosta
-Hiusraja täydellinen
-Pukeutuu muotivaatteisiin eli on ns muodin huipulla
-Mies on aina laittautunut eli ehostettu ulkonäkö on aina
-Miehellä tulee olla kalliita koruja ja kallis kello ranteessa
-Vähintään AMK tutkinto mutta mielellään parempi tutkinto
-Palkka vähintään 4000e/kk
-Miehellä on kallis auto eli joku vähintään 20 000e audi,bmw tai tesla
-Miehen sijoitukset tuottaa hyvin rahaa
Jos mies ei täytä noita naisten kriteerejä niin silloin naiset pitää miestä inkelinä tai luuserina
Kommentit (135)
Ei nainen etsii tavallista miestä. Paitsi osa. Naiset etsivät ominaisuuksia.
Naisen pitää osata vähän pukeutua jos esim lähtee hki johki.
No onpas naiset nyt hiljasia...?
No joo antaa olla ei tänne ketää kirjota mitää.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt naiset jotain?
Täällä kirjoittelee saunanraikas nätti nainen. Minun mieheni on 164cm, perusduunari, minua 14 v vanhempi, keskituloinen ja kaljuuntunut. Olen hulluna häneen.
Kerropa mulle Allu minkä johtopäätöksen vedät tuosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kirjoittelee saunanraikas nätti nainen. Minun mieheni on 164cm, perusduunari, minua 14 v vanhempi, keskituloinen ja kaljuuntunut. Olen hulluna häneen.
Ihan sama. Kyllä minäkin nuorempana kaljamaha oli pienempi tosin kelpasin ja join kaljaa sain kauniin naisen, mut hän jättä mut sit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama. Kyllä minäkin nuorempana kaljamaha oli pienempi tosin kelpasin ja join kaljaa sain kauniin naisen, mut hän jättä mut sit.
No en ihmettele, kun sun juttujas lukee.
"Niin, sitä olen itsekin ihmetellyt. Varmaan olen liian kiltti ja tylsä? Mut sen takia juuri tällaiset alotukset palstalla tuntuu typeriltä kun oma kokemus on ainakin, että tavallisilla miehillä on järkyttävän korkeat kriteerit, kun näillä spekseillä ei kelpaa niille tavallisille eronneille perheeniseille. Oon myös saanut pakit nörttimäiseltä mieheltä, mieheltä jolla akne jne jne.. Itsellä on kyllä olo ettei kelpaa suurimmalle osalle miehistä. "
Minussa on myös ollut aina jotain niin häiritsevää, ettei kukaan ole koskaan oikeasti minuun ollut ihastunut. Parisuhteissa olen ollut vain, koska toinen on halunnut parisuhteen ja ihan sama kuka "ihan ok" -tyyppi siinä on kaverina.
Jossain kohtaa onneksi ymmärsin, että elämä on hyvää myös yksin, enkä aio enää koskaan aloittaa parisuhdetta. Ne on nyt tämän elämän osilta nähty.
Tää incellien provot on aina listaus incellien itsensä näkemästä ideaalisesta miehestä, jota he haluavat olla. Ja koska incelleiltä puuttuu älykkyys ja kyky ajatella, että muut eivät ajattele kuin he, niin he sitten projosoivat nämä ajatukset naisiin ja kuvittelevat naisten haluavan samaa
"Naiset eivät halua tavallista miestä, se on miesten harhaluulo, että naiset etsivät jotain Tavallista Timppaa. Naiset haluavat miehen, joka erottuu massasta ja vie jalat alta naiselta."
Naulan kantaan. Osalla miehistä on outo ajatus että ihmissuhteet muodostuisivat jonkun rationaalisen ajattelun kautta jossa nainen ajattelee haluavansa tavallisen miehen ja sitten ottaa sen ensimmäisen vastaan tulevan tavallisen miehen. Ja jos ei ota niin se todistaa sen että nainen ei oikeastaan haluakaan tavallista miestä.
Todellisuudessa se tavallisen miehen haluava nainen haluaa sen tavallisen miehen joka herättää juuri hänen huomionsa niiden kaikkien muiden tavallisten miesten joukosta.
Vierailija kirjoitti:
Ei nainen etsii tavallista miestä. Paitsi osa. Naiset etsivät ominaisuuksia.
Meillä äikän maikka kielsi käyttämästä sanaa "ominaisuus"...ja minä tyhmä kuuntelin...
"Oon myös saanut pakit nörttimäiseltä mieheltä, mieheltä jolla akne jne jne.. Itsellä on kyllä olo ettei kelpaa suurimmalle osalle miehistä. "
Eihän kenenkään pidä odottaa kelpaavansa suurimmalle osalla. Koska se on mahdotonta. Hyvän parisuhteen perusta on aito ihastus ja kemia. Sitä nyt vain ei millään voi syntyä suurimman osan ihmisistä kanssa vaan vain aika pienen vähemmistön.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se inkeli taas inisee?
Vain yksi sana paljastaa naisen olevan vastenmielisen lihava, ruma ja pahasti luonnevikainen.
Vierailija kirjoitti:
"Oon myös saanut pakit nörttimäiseltä mieheltä, mieheltä jolla akne jne jne.. Itsellä on kyllä olo ettei kelpaa suurimmalle osalle miehistä. "
Eihän kenenkään pidä odottaa kelpaavansa suurimmalle osalla. Koska se on mahdotonta. Hyvän parisuhteen perusta on aito ihastus ja kemia. Sitä nyt vain ei millään voi syntyä suurimman osan ihmisistä kanssa vaan vain aika pienen vähemmistön.
Olet väärässä. Hyvän parisuhteen perusta on samanlaiset moraalit, elämistyyli, tulevaisuuden haaveet, toimivat kommunikaatiotavat ja sopivat persoonallisuudet.
Ihastusta ja kemiaa voi olla oikeastaan kenen tahansa kanssa. Se ei tarkoita, että parisuhde olisi hyvä.
Sata tavallista miestä ovat sata erilaista tavallista miestä!
"Olet väärässä. Hyvän parisuhteen perusta on samanlaiset moraalit, elämistyyli, tulevaisuuden haaveet, toimivat kommunikaatiotavat ja sopivat persoonallisuudet.
Ihastusta ja kemiaa voi olla oikeastaan kenen tahansa kanssa. Se ei tarkoita, että parisuhde olisi hyvä."
Toimiva parisuhde vaatii molempia. Se miksi puhuin ihastuksesta ja kemiasta on se että sitä löytyy vielä harvempien kanssa kuin samanlaisia arvoja. Samanlaisilla arvoilla saa aikaan hyvän ystävyyden joka on sinällään arvokasta. Mutta ei sillä yksin saa hyvää parisuhdetta.
Minulla on tästä ihan omakohtaista kokemusta. Yritin aikanaan seurustella ihmisen kanssa joka oli sinällään kaikkea mitä kaipasin toisesta arvojen ja vastaavien tasolla. Mutta kun kemiaa ei ollut niin eihän siitä mitään tullut. Sitten tapasin sen ihmisen jossa kohtasivat molemmat tasot ja se olikin sitten menoa.
"Ihastusta ja kemiaa voi olla oikeastaan kenen tahansa kanssa. Se ei tarkoita, että parisuhde olisi hyvä."
Myöskin samanlaisia arvoja ja haaveita voi olla kenen tahansa kanssa. Se ei tarkoita että parisuhde olisi hyvä.
Täälä vain haukutaa miehiä, samalla haukun kyl naisia, eivät osaa pukeutua pieruverkkarit jalas ja croksit jalas hyi hitto.