Naisilla on täysin vääristynyt kuva siitä minkälainen tavallinen mies on!
Naisten mielestä normaali mies on tälläinen
-Yli 190cm
-Alhainen rasvaprosentti eli lihakset erottuu hyvin kehosta
-Hiusraja täydellinen
-Pukeutuu muotivaatteisiin eli on ns muodin huipulla
-Mies on aina laittautunut eli ehostettu ulkonäkö on aina
-Miehellä tulee olla kalliita koruja ja kallis kello ranteessa
-Vähintään AMK tutkinto mutta mielellään parempi tutkinto
-Palkka vähintään 4000e/kk
-Miehellä on kallis auto eli joku vähintään 20 000e audi,bmw tai tesla
-Miehen sijoitukset tuottaa hyvin rahaa
Jos mies ei täytä noita naisten kriteerejä niin silloin naiset pitää miestä inkelinä tai luuserina
Kommentit (57)
Ap unohti vielä mainita että naisten mielestä miehellä tulee olla myös jykevä leuka kuin laatikkopää Ridge Forresterilla, ja ammatiltaan lentäjä.
Miksei naiset voi laskee vähän rimaa?
Vierailija kirjoitti:
Normaali mies on
Persu
Sovinisti
Laiska
Valmis pettämäänPihi
Itsekäs
Pitää naista palvelijana
Korkeintaan eihän wt-piireissä on niin.
Persuja on parhaimmillaankin ollut ollut noin 20% ja heistä miehiä ehkä 2/3. Onko normaali mies yleensä sovinisti, tuskin? Naisetko sitten ovat ahkeria? Nykyajattelussa mies tekee ensin omat hommat ja loput ovat yhteisiä ja mies myös maksaa suurimman osan. Totta kai nainen haluaisi tuhlata miehen rahat, mutta nykyään harvalla on rahaa tuhlata asti. Sekö on piheyttä? Normaali mies pettää yleensä naisen kanssa ja naisetkin pettävät.
Sulla taitaa kyllä olla vääristynyt kuva naisten mielipiteistä. Sitä se teettää kun miehet on niin helppoja aivopestäviä. Toistavat jotain Chad mantraa päättömästi.
Kuinka monta kertaa (viikossa) aiot vielä postata tämän saman höpönlöpöaloituksen?
Perheellisenä naisena on tärkeintä, että mies jakaa lapsenhoidon vastuun. Sen jälkeen ja sitä täydentävänä tarvitaan toimiva parisuhde. Kumpikaan noista ei liity mihinkään hiusrajaan ja pankkitilin saldon nyt pitää olla sellainen ettei nälkää nähdä.
Se taas on yhdessä jaettavia asioita eli kumpikin maksaa perheen asumisesta ja ruoasta. Itse tulen ihan hyvin toimeen jollain 1500 eurolla kuukaudessa ja siitä eteenpäin rahaa jää säästöönkin.
Minä oon pitkä tavis mies ja mun mielestä tienaan ihan ok mutta ei naisille kelpaa, olen aika näkymätön nykyään. ehkä johtuu iästäni tai lihomisesta
Vierailija kirjoitti:
Minä oon pitkä tavis mies ja mun mielestä tienaan ihan ok mutta ei naisille kelpaa, olen aika näkymätön nykyään. ehkä johtuu iästäni tai lihomisesta
Eli iänikuinen jankutus pituuden ja rahan tärkeydestä kriteerinä ei taidakaan pitää paikkaansa.
Luulisi että naisille kelpaa, mut en ymmärrä eikö ulkonäköki kiinnosta sitten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli iänikuinen jankutus pituuden ja rahan tärkeydestä kriteerinä ei taidakaan pitää paikkaansa.
Ehkä ulkonäkö olen muuttunut ja lihonut, kaljamaha on iso. vyötärö yli 115 cm
En ymmärrä ei minua kiinnosta rumat ja lihavat ja yli 50v naiset, jättäkää minut rauhaan sielä datinginssa
Vierailija kirjoitti:
Sama pätee miehiin: miksette laske rimaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen jo laskenut, minulle kelpaisi mahakas nainen joka on minun tyyppiäni, juokoot sopivasti vaikka alkoholia, velkakaan ei ole este, mutta mistä heitä löytyy?
En jaksa edes lukea mutta normaali mies nykyään kuolaa instabimboille vaikka ois nätti ja ihana nainen vieressä. Sitä voi olla vaikka mikä kaunotar, kohdella miestä kuin kuningasta, olla uskollinen ja kunnioittava mutta silti se mies haluaa aina muuta eikä mikään riitä.
Tämä on ihan poikkeuksellisen huono. Täydellinen hiusraja, ehostus ja korut? Ehkä jos joku pinnallinen MIES etsii ihannemiestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen jo laskenut, minulle kelpaisi mahakas nainen joka on minun tyyppiäni, juokoot sopivasti vaikka alkoholia, velkakaan ei ole este, mutta mistä heitä löytyy?
Lähipubista
Minäpä kerron naisena millasilla spekseillä en meinaa löytää seuraa:
Pituus 164 cm
Hoikka ja siro
Isohkot tissit
Blondi
Työpaikka löytyy
Oma asunto löytyy
Luonteeltani empaattinen ja kiva, mutta en mikään ovimatto.
Lopputulos: miehet kehuu ja ihmettelee ku olen sinkku. Parien treffien jälkeen ghoustaus. Nyt kun täytin 38 v. ni on ollut aika hankalaa edes saada treffikutsuja. Nämä ghostaajat on ihan tavallisia eronneita isejä tavallisten töiden ja autojensa kanssa. Ainoastaan yksi oli tuollsinen ap:n kuvailema mies. Hän jaksoi nähdä pidempään kun ne tavalliset perheenisit. Että suksi jo suolle ton teorias kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähipubista
Vauvapalstalla suurin osa.
Vierailija kirjoitti:
Minäpä kerron naisena millasilla spekseillä en meinaa löytää seuraa:
Pituus 164 cm
Hoikka ja siro
Isohkot tissit
Blondi
Työpaikka löytyy
Oma asunto löytyy
Luonteeltani empaattinen ja kiva, mutta en mikään ovimatto.
Lopputulos: miehet kehuu ja ihmettelee ku olen sinkku. Parien treffien jälkeen ghoustaus. Nyt kun täytin 38 v. ni on ollut aika hankalaa edes saada treffikutsuja. Nämä ghostaajat on ihan tavallisia eronneita isejä tavallisten töiden ja autojensa kanssa. Ainoastaan yksi oli tuollsinen ap:n kuvailema mies. Hän jaksoi nähdä pidempään kun ne tavalliset perheenisit. Että suksi jo suolle ton teorias kanssa.
Sullahan on hyvin asiat, miksei miehet kiinnostu?
Kaikki tuo toimii samoin myös toisin päin, liian monella miehellä on täysin vääristynyt kuva siitä, millainen naisen pitäisi olla. Miksi siis vain naisten vääristynyt kuva on ongelma?